Grupul auto Renault se asteapta in acest an la o noua crestere a vanzarilor de automobile Dacia Logan, Sandero si Duster pe piata din Europa, a declarat directorul gamei Entry de la Renault, Arnaud Deboeuf, pentru cotidianul francez La Tribune.
Vanzarile de automobile din gama "Entry" (Logan, Sandero, Duster) au continuat sa creasca in lunile ianuarie si februarie. Anul trecut am vandut 1,08 milioane de unitati, in crestere cu 13% si vom avea o noua crestere in Europa in acest an', a declarat Arnaud Deboeuf. In ceea ce priveste planurile pentru pietele din afara Uniunii Europene, Arnaud Deboeuf a precizat ca anul acesta va fi introdusa noua versiune Logan pe piata din Rusia si va fi inaugurata o noua uzina in Algeria. De asemenea, compania va intra pe piata din Indonezia in 2014.
Vanzarile Renault au crescut anul trecut cu 3,1%
Vanzarile mondiale inregistrate anul trecut de grupul Renault au crescut cu 3,1% pana la 2,628 milioane vehicule insa aceasta crestere se datoreaza vehiculelor ieftine, vandute atat sub marca romaneasca Dacia cat si sub marca Renault, care au reprezentat 41,3% din volumul total de vanzari. Fara aceasta gama, vanzarile Renault ar fi scazut cu 3,2%.
'In Europa, aproape 38% dintre clientii nostri au avut inainte o masina second-hand, 18% au avut o masina noua dar cu o vechime de peste zece ani si doar 10% din cumparatorii de Dacia au avut inainte un Renault nou', a subliniat Arnaud Deboeuf.
Inmatricularile de autovehicule Dacia in... mai mult
Miercuri, 12 Martie 2014, ora 09:12
Alianta Renault-Nissan isi extinde anul acesta cu o treime capacitatea de productie la societatea sa mixta din India, ca parte a strategiei de a utiliza statul asiatic ca centrul global de productie si de a beneficia de cresterea cererii de vehicule pe piata indiana.
Capacitatea fabricii din apropierea portului Chennai (in Sudul Indiei) va fi majorata in doua faze, la 480.000 de vehicule pe an, de la 360.000 de vehicule in prezent, a declarat Toshihiko Sano, seful Renault Nissan Automotive India Pvt. Ltd, transmite Dow Jones Newswires.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati.
Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii. Nissan vinde in India sase modele.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Renault vizeaza in acest an o cota de 3% din aceasta tara cu o populatie de 1,2 miliarde de locuitori si in care doar 12 din 1.000 de locuitori poseda o masina, fata de 500 de persoane la 1.000 de locuitori in SUA. Pe o piata dominata... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 10:16
La doi ani dupa intrarea pe piata din India si profitand de lectiile invatate de pe urma esecului Logan, grupul auto francez Renault inregistreaza in prezent o crestere spectaculoasa pe piata din India, gratie adaptarii vehiculelor sale la criteriile locale.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati. Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii, transmite AFP.
Cu toate acestea, directorul general de la Renault India, Marc Nassif, crede ca cresterea prezentei grupului auto francez pe piata indiana se datoreaza prezentei echipei de Formula 1 Renault la primul mare premiu al Indiei, care a avut loc in luna octombrie 2011 pe un circuit din apropiere de New Delhi. "Prezenta Renault in Formula 1 a avut un impact in randul clientilor nostrii", a apreciat Marc Nassif.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Pentru ai cuceri pe clientii din India, grupul Renault a decis sa angajeze un consilier tehnic la fiecare concesionar, dintre care... mai mult
Miercuri, 08 Mai 2013, ora 13:58
Grupul indian Mahindra & Mahindra va achizitiona participatia detinuta de Navistar International Corp la societatea mixta detinuta de cele doua companii auto in India, o tranzactie de 33 milioane de dolari care va ajuta producatorul american de camioane Navistar, care se confrunta cu probleme financiare, transmite Reuters.
Mahindra Navistar, infiintata in 2005, nu a reusit sa obtina o cota de piata importanta pe piata competitiva a vehiculelor comerciale din India, unde Tata Motors si Ashok Leyland controleaza aproximativ 70%.
"In timp ce piata indiana nu s-a extins asa cum ne asteptam si dificultatile din industria auto vor continua in viitorul apropiat, inca vedem perspective de crestere a pietei din India", se arata intr-o declaratia lui Troy Clarke, presedintele Navistar.
Mahindra Navistar a vandut 7.904 vehicule in primele opt luni ale anului financiar 2012 care a inceput in aprilie, avand o cota de piata de 1,5% din piata vehiculelor comerciale din India. Mahindra si Navistar au si o societate mixta care produce motoare in India.
Navistar a luat masuri de reducere a costurilor si renuntarea la unele active, intentionand sa faca economii de pana la 175 milioane de dolari in 2013, pentru a-si revigora afacerile.
Tranzactia trebuie aprobata de autoritatile din India si ar urma sa fie finalizata in 2013. India este o piata auto importanta, care promite o crestere sustinuta cu preturi reduse.
Deocamdata grupul japonez Suzuki Motor Corp controleaza... mai mult
Marti, 18 Decembrie 2012, ora 14:05