Articole de sezon în tendințe, elemente de design moderne și servicii mai performante pentru clienți transformă fiecare experiență de shopping într-una plină de inspirație.
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, isi anunta startul. Cele doua zile de conferinta vor avea loc pe 4 si 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti, unde speakeri
Anul trecut a fost promulgata legea ce permite farmaciilor sa comercializeze medicamente fara prescriptie (OTC) si in mediul online, dar incepand de pe 24 aprilie intra in vigoare si normele de
GLAMI, primul si singurul catalog online 100% de fashion din Romania, anunta lansarea Fashion (Re) search, un proiect realizat pe termen lung, ce analizeaza piata locala si obiceiurile cosumatorilor,
Sezonul reducerilor de iarna e pe cale sa inceapa, prilej cu care magazinele online se vor intrece in afisarea si promovarea de oferte atragatoare pentru clienti. Orice factor diferentiator poate
Mai mult de jumatate dintre romani planuiesc sa cumpere cel putin un produs in weekend-ul reducerilor, Black Friday, iar oferta comerciantilor merge de la vacante la un euro pana la oferte bancare
ContentSpeed, prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online, a realizat o analiza a evolutiei vanzarilor celor mai importante 100 de magazine online care
Potrivit studiului realizat de GPeC impreuna cu Eureka Insights, 7 din 10 romani din mediul urban si cu acces la internet asteapta in mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday si Craciun
Compania ceha InspiGroup, care a intrat pe piata locala acum un an, in luna iunie 2017, prin intermediul platformei online Glami.ro, dedicata retailerilor de moda, anunta cifre si indicatori de
Dana Tacea a renuntat la cariera ei in domeniul financiar pentru a porni pe un cu totul alt drum, uneori pus la indoiala de sceptici. A ales sa se faca stilist vestimentar, urmandu-si visul si
In 2009, cand putini romani se gandeau sa-si cumpere un frigider sau un aragaz de pe internet, trei tineri gaseau momentul ideal sa-si deschida un magazin online cu electrocasnice mari.
Afacerile din industria modei cresc de la an la an, pe fondul apetitului romanilor pentru cumparaturi, ridicand piata de fashion la aproape 5 miliarde de euro, conform unui studiu privind dinamica
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si, pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
Peste 1,9 milioane de locuitori romani cumpara online, Romania aflandu-se pe locul patru in randul tarilor europene cu cea mai mare crestere a vanzarilor din comertul electronic, conform studiului
2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, care include magazine precum Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct, DeClub si Kurmann, a inregistrat
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Perioadele de reduceri sunt benefice pentru comercianti, atunci cand sunt facute "ca la carte". Valoarea vanzarilor poate creste cu aproximativ 50% fata de o perioada normala, iar volumul se poate
Doina Vilceanu si-a inceput propria afacere intr-un moment in care putine doamne mai au curajul de a merge pe cont propriu, pe plan profesional. In 2010 a pus bazele MiniFashion, imediat dupa
Magazinele online de "fashion" au zilnic vanzari de aproximativ 350.000 de euro, in total, in Romania. Iar moda vanduta online este doar o mica parte din intregul numit "piata de comert online", ce
Magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat aproape 9.000 de vanzari prin afiliere si au atras peste 1 milion de click-uri numai in primele 12 ore ale
Peste 60 de magazine online din Romania au anuntat deja ca pregatesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai ampla campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren,
Conceptul Black Friday a fost introdus recent pe piata romaneasca de magazinele online pentru produse electronice, insa de la an, la an, campania acapareaza tot mai mult din piata locala a produselor
Numarul romanilor care fac cumparaturi online a ajuns la 1,2 milioane de persoane, dintre care mai mult de jumatate sunt femei, cosmeticele numarandu-se printre cele mai cautate produse in mediul
Mediafax Group anunta preluarea unui procent minoritar din actiunile 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, se arata intr-un comunicat dat publicitatii vineri.
Elefant.ro, cea mai mare librarie online din Romania, cu o cifra de afaceri de 3,6 milioane de euro anul trecut, isi extinde portofoliul de activitate cu noua divizie "fashion", atacand si piete care