Compania Amazon a declarat ca noul Kindle Fire HD, care se vinde in SUA la pretul de doar 199 de dolari, este cel mai bine vandut produs din istoria Amazon.
Amazon a inceput comercializarea noii versiuni de tableta cu o diagonala a ecranului HD de 7 inci, in data de 6 septembrie. Cu toate acestea, compania nu a dezvaluit volumul vanzarilor, mentioneaza Reuters.
Jeff Bezos, director executiv al companiei, a declarat ca decizia de a vinde tableta la pret de productie a fost luata in speranta ca Amazon isi va spori profitul prin cresterea numarului de clienti.
Anuntul a fost facut in contextul in care Apple va lansa marti iPad Mini, o tableta mai mica si mai ieftina, care ar putea deveni principalul competitor al tabletei Amazon. mai mult
Marti, 23 Octombrie 2012, ora 14:36
Amazon a anuntat joi seara noile modele de tablete Kindle Fire, in incercarea de a pune capat dominatiei Apple pe piata de tablete, cu preturi mici si cu servicii de continut digital.
Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a propus, pentru noua linie de tablete, o oferta cu preturi cuprinse intre 159 de dolari si 599 de dolari. Noile tablete vin cu reclame publicitare incluse, cunoscute ca "oferte speciale", care vor fi afisate pe ecranele dispozitivelor in momentul in care acestea sunt blocate, permitand astfel companiei Amazon sa ofere dispozitivele la preturi mici.
Noile dispozitive lansate de Amazon sunt: tableta Kindle Fire HD, cu ecran de 8,9 inch, tableta Kindle Fire HD cu ecran de 7 inch si tableta Kindle Fire. La capitolul e-reader-e, Amazon a lansat Kinder Paperwhite, Kindle simplu, fara tastatura, Kindle cu tastatura si conexiune 3G si Kindle DX, cu ecran de 9,7 inch si tastatura fizica.
Batalia cu Apple
Anul trecut, Amazon a debutat cu o tableta cu ecran de 7 inch, care costa jumatate cat iPad, la acea vreme cotata la 499 de dolari. In doar 10 luni, tableta Amazon a devenit numarul doi pe piata din Statele Unite, imediat dupa iPad.
Extinderea Amazon, cu noile modele de tablete, intensifica lupta si impotriva Google si Microsoft, care au intrat anul acesta in piata de tablete.
Varietatea de gadget-uri Amazon contribuie la strategia companiei de a vinde utilizatorilor de tablete Kindle cat mai mult continut online, de la jocuri si... mai mult
Vineri, 07 Septembrie 2012, ora 11:50