Retailerul online eMag anunta vanzari de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute dupa inceperea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
La momentul inceperii evenimentului de reduceri, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, in primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi si Slatina. Pe lista produselor tranzactionate s-a aflat si un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat in primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare in puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru aceasta zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul intregii zile.
Reprezentantii eMag estimau, recent, vanzari de peste 500 de milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2019.
Printre ofertele pregatite de eMag de Black Friday 2019 se afla: 70.000 de televizoare (inclusiv la diagonale mari), 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 masini de spalat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte, geci de iarna etc.), 150.000 de parfumuri si cosmetice, 400.000 de jocuri si jucarii, 200.000 de anvelope (in special de iarna), 400.000 de produse de casa si gradina, respectiv... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2019, ora 10:38
Iulian Stanciu, CEO-ul eMag, a anuntat, joi, cand organizeaza compania anul acesta Black Friday si motivele pentru care a ales aceasta data.
eMag, cel mai mare retailer online din Romania in functie de cifra de afaceri, organizeaza anul acesta Black Friday la data de 16 noiembrie.
"Vrem sa avem timp ca pana la mini vacanta de 30 noiembrie - 1 decembrie - cand va fi, ca variaza in fiecare an - sa livram tot. Va fi o singura zi", a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.
Retailer-ul online a adus Black Friday in Romania incepand cu anul 2011. Black Friday este o traditie in Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluata global, fiind folosit de retaileri, atat de cei online, cat si de cei traditionali, pentru a accelera vanzarile pentru Craciun.
eMag a avut, anul trecut, promotii pentru 543.000 de produse dintre cele peste 2 milioane pe care le avea in oferta. Anul acesta, la finele lunii septembrie, retailerul avea listate peste 3,15 milioane de produse.
Citeste si Black Friday: care sunt categoriile de produse care au cel mai mare succes? ...citeste mai departe despre "eMag a decis cand organizeaza Black Friday anul acesta" pe Ziare.com mai mult
Joi, 18 Octombrie 2018, ora 20:18
Black Friday 2015 a inceput oficial in Romania, vineri, 20 noiembrie, cand multe magazine au anuntat reduceri semnificative la unele produse. Insa ce vanzari au inregistrat retailerii cu aceasta ocazie?
La eMag, peste 60% din valoarea comenzilor electro-IT au fost realizate de clienti in online, arata un comunicat remis Ziare.com.
"Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depasit cu mult acest prag", a declarat Tudor Manea, director general eMAG.
Black Friday 2015: Mii de comenzi in valoare de milioane de lei - Ce produse neobisnuite s-au cumparat
Cifre eMAG de Black Friday 2015:
602.000 produse comandate202 milioane lei este valoarea produselor comandateIn ...citeste mai departe despre "Black Friday 2015: Ce vanzari au inregistrat magazinele in perioada reducerilor nebune" pe Ziare.com mai mult
Marti, 24 Noiembrie 2015, ora 09:10
Retailerul online eMAG estimeaza vanzari totale de 150 de milioane de lei (34 de milioane de euro) pe parcursul intregii zile de Black Friday, cand reducerile vor ajunge pana la 75%.
"Intotdeauna am plecat cu actiunile noastre de la dorintele clientului, iar Black Friday cumuleaza aceste dorinte intr-o zi speciala, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 mililoane de lei dintr-o gama foarte larga de produse", a spus Iulian Stanciu, director general eMAG.
Astfel, retailerul online va oferi reduceri in valoare de 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta speciala de Black Friday, pe 21 noiembrie.
"In spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT", explica Stanciu.
eMAG a investit 5 milioane lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online. In depozit, produsele din oferta Black Friday ocupa 10.000 de metri patrati, iar 240 de oameni vor pregati comenzile.
Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizate in decurs de 6 zile. mai mult
Miercuri, 12 Noiembrie 2014, ora 15:59
1Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, intr-o conferinta.
"In anul 2012, vanzarile emag.ro si Flanco au insumat 27 milioane de euro si au reprezentat 39,5% din totalul vanzarilor inregistrate in perioada campaniei Black Friday pe piata electroIT, plus celelalte piete pe care mai activam, cum ar fi jucari, obiecte de gradinarit si altele. Anticipez ca in acest an vom ajunge la vanzari de 183 milioane de lei, din care emag.ro va contribui cu 98 milioane de lei", a afirmat Stanciu.
Potrivit lui Stanciu, emag.ro a inregistrat 2,65 milioane de vizitatori unici in ziua cand a inceput campania Black Friday, iar Flanco - peste 400.000 de vizitatori.
"Cifrele arata ca avansul pietei electroIT din 2012 a fost sustinut in proportie de aproape 80% de campania Black Friday. Astfel, anul trecut, piata a crescut fata de 2011 cu 54 milioane de euro, la 1,25 miliarde de euro. Daca in primele trei trimestre ale anului trecut avansul pietei a fost relativ nesemnificativ, in ultimul trimestru a adus un plus de peste 42 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de campania Black Friday", a spus Stanciu.
Datele unui studiu comandat de Dante International arata ca 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere produse in timpul campaniei de reduceri, dublu... mai mult
Joi, 14 Noiembrie 2013, ora 14:17
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, au inregistrat reale probleme in acest interval si nu au putut fi accesate.
Pana la 09.30, eMAG.ro epuizase 40% din stocul de produse desktop si monitor si 69% din stocul de produse electrocasnice. Cele mai mari procente au fost inregistrate de laptopuri (83%), imprimante (84%) si produsele de ingrijire personala (77%).
La ora 12:00, eMAG a anuntat noile cifre record pentru Black Friday: peste 100.000 de produse comandate. Pana la acea ora, peste 1,2 milioane de vizitatori intrasera pe site-ul eMAG.ro, care s-a blocat in cateva momente, cumuland 20 de minute de inactivitate.
Un alt site IT, evoMAG a anuntat pe Twitter in jurul orei 13:30 ca magazinul a vandut pana 60% din stocul de produse aflate in promotia Black Friday 2012.
Flanco si-a indemnat clientii sa viziteze magazinele, iar la doua ore de la lansarea campaniei Black Friday inregistrase vanzari de peste 30 de ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, dupa cum au anuntat reprezentantii companiei.
Cele mai vandute produse, in primele doua ore, fusesera televizoarele cu ecran plat, notebook-urile si masinile de spalat.
Ulterior, la ora 13:25, oficialii Flanco au anuntat noi cifre de vanzari. Mai precis, dupa cinci ore de la inceperea Black Friday, Flanco vanduse peste... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 18:36
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an, reprezinta un dublu beneficiu: companiile mari isi adancesc profitul, iar cele mici dobandesc notorietate.
Chiar daca la inceputul zilei, site-urile principalelor magazine online, cum ar fi altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, nu au putut fi accesate, pe parcursul zilei de vineri, probelemele s-au remediat, iar accesarile au ajuns la un nivel record. Comenzile mari inregistrate de cele mai mari companii de electronice, dar si de catre site-uri care comercializeaza carti, cosmetice sau jucarii au rotunjit veniturile retailerilor.
Flanco a incasat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, eMAG a epuizat stocul de produse electrocasnice in cateva ore, iar elefant.ro a vandut cu aproape 60% mai multe carti ca de obicei.
Cele mai bine vandute produse au fost laptopurile, tabletele, dar si sistemele home cinema, televizoarele sau electrocasnicele.
Business24 a prezentat in format LIVE TEXT principalele momente ale zilei de Black Friday 2012.
- 16.40 - Cele mai multe stocuri au fost epuizate la eMAG, Flanco si domo.ro.
- 15:37 - Vizibilitatea Black Friday in social media: peste 24 de milioane de vizualizari estimate, peste 4.000 de mentionari pe Twitter si peste 18 milioane de vizualizari pe Facebook - via Cristian Manafu.
- 14:05... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 17:38
Peste jumatate dintre romanii care au auzit de Black Friday 2012 si-au manifestat intentia de a face cumparaturi, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown.
Black Friday 2011 a atras peste 2 milioane de romani care au vanzat ofertele retailerilor online si offline.
Anul acesta, interesul publicului fata de Black Friday s-a dublat si aproximativ 59,3% dintre romani si-au manifestat intentia de cumparare.
Studiul, realizat pe un esantion de 2.000 de respondenti, reprezentativ pentru populatia Romaniei din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, a aratat ca 27,2% dintre consumatori sunt deja familiarizati cu acest eveniment de shopping si asteapta sa vada care vor fi ofertele in acest an.
Eroarea de esantionare a studiului este de +/-2,2%. Comparativ, anul trecut in Statele Unite 226 de milioane de oameni au vanat reducerile de Black Friday, adica mai bine de 72% din totalul consumatorilor americani.
Black Friday 2012: Cele mai scumpe tablete ar putea beneficia de reduceri
"Dintre toti cei care si-au manifestat intentia de a cumpara de Black Friday, 28,9% au spus ca vor sa cumpere ceva de la eMAG", a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare eMAG.
"Ne asteptam ca inca din primele ore sa avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe intreaga zi sa primim pana la 2 milioane de vizite".
Se apropie Black Friday 2012. Ce ne pregateste cea mai mare campanie de vanzari a... mai mult
Miercuri, 21 Noiembrie 2012, ora 10:45
Conceptul de Black Friday, ziua cu cele mai mari promotii din an, a inceput sa aiba succes si in Romania, campania fiind profitabila in 2011, insa ce asteptari ar trebui sa avem in acest an?
Black Friday a adus magazinelor online din Romania recorduri dupa recorduri in 2011: milioane de vizitatori online, sute de mii de produse vandute si comenzi in valoare de zeci de milioane de euro.
Spre exemplu, eMAG.ro a avut 1,1 milioane de vizitatori, 90.000 de produse comandate si comenzi in valoare de opt milioane de euro.
In 2012, Black Friday va pica in data de 23 noiembrie. Ca si anul trecut, promotia va incepe la ora 5 dimineata si se va termina duminica la ora 23.59.
Cea mai mare campanie de vanzari va fi sustinuta in acest an in mediul online de magazine precum eMAG.ro, Domo.ro, Flanco.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro sau Koyos.ro.
Anul trecut, stocul din promotia Black Friday a fost epuizat in toate magazinele online.
Asadar, daca ai in minte foarte clar ce vrei sa-ti cumperi, iti recomandam sa fii pe site-urile online inca de la prima ora a reducerilor. Tine cont de faptul ca anul trecut, intre 5 si 6 dimineata, cand s-a dat startul promotiilor, peste 100.000 de vizitatori unici trecusera deja pe site-ul eMAG.ro, generand peste 4.600 de comenzi.
Vei evita, astfel, problemele tehnice pe care le-ar putea intampina site-urile din cauza traficului foarte mare. Chiar si eMAG, pentru care Hostway s-a pregatit cu cinci saptamani inaintea Black Friday si a... mai mult
Luni, 29 Octombrie 2012, ora 13:35