Peste sapte milioane de masti de protectie vor fi disponibile incepand de astazi pe eMAG, clientii pot comanda produsul fara adaos comercial.
Mastile sunt disponibile in seturi de 50 de bucati, iar pentru ca interesul este extrem de mare, dar si in scopul prevenirii revanzarii la pret crescut, comenzile sunt limitate la o cutie pentru fiecare client.
Avand in vedere stocurile actuale, pretul fara adaos este de 146,83 de lei si va fi actualizat saptamanal, lunea si joia, pe baza costului mediu ponderat de la fiecare aprovizionare, afisat transparent in pagina produsului.
"Incepand de azi, setul de masti simple cu trei pliuri este disponibil la eMAG si poate fi livrat rapid, in orice localitate. Ne dorim ca fiecare roman sa aiba acces la masuri de protectie de baza, astfel ca am decis sa vindem fara profit acest produs.
Fara a fi specializati in aceasta categorie de produse, am invatat si ne-am adaptat, din mers, astfel incat sa putem veni in intampinarea unei nevoi pe care oamenii o au in aceste zile si care vizeaza sanatatea publica", a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Primul transport de masti destinat vanzarii a sosit ieri pe aeroportul Henri Coanda cu un avion Boeing 787, iar urmatorul transport va fi disponibil la vanzare incepand de duminica.
Necesarul pentru cei care se lupta cu pandemia COVID-19 - medici, jandarmi sau militari- a fost prioritizat, primele cantitati au fost distribuite prin programul Doneaza pentru linia intai, organizat de Banca... mai mult
Joi, 09 Aprilie 2020, ora 12:41
Retailerul online eMag anunta vanzari de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute dupa inceperea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
La momentul inceperii evenimentului de reduceri, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, in primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi si Slatina. Pe lista produselor tranzactionate s-a aflat si un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat in primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare in puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru aceasta zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul intregii zile.
Reprezentantii eMag estimau, recent, vanzari de peste 500 de milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2019.
Printre ofertele pregatite de eMag de Black Friday 2019 se afla: 70.000 de televizoare (inclusiv la diagonale mari), 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 masini de spalat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte, geci de iarna etc.), 150.000 de parfumuri si cosmetice, 400.000 de jocuri si jucarii, 200.000 de anvelope (in special de iarna), 400.000 de produse de casa si gradina, respectiv... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2019, ora 10:38
Retailerul online eMAG estimeaza vanzari totale de 150 de milioane de lei (34 de milioane de euro) pe parcursul intregii zile de Black Friday, cand reducerile vor ajunge pana la 75%.
"Intotdeauna am plecat cu actiunile noastre de la dorintele clientului, iar Black Friday cumuleaza aceste dorinte intr-o zi speciala, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 mililoane de lei dintr-o gama foarte larga de produse", a spus Iulian Stanciu, director general eMAG.
Astfel, retailerul online va oferi reduceri in valoare de 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta speciala de Black Friday, pe 21 noiembrie.
"In spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT", explica Stanciu.
eMAG a investit 5 milioane lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online. In depozit, produsele din oferta Black Friday ocupa 10.000 de metri patrati, iar 240 de oameni vor pregati comenzile.
Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizate in decurs de 6 zile. mai mult
Miercuri, 12 Noiembrie 2014, ora 15:59
1Retailerul online eMAG.ro a inceput sa vanda mobila si decoratiuni interioare, odata cu lansarea categoriei Home&Deco, pentru care estimeaza vanzari de 30 de milioane de lei in primul an, a anuntat compania.
eMAG a incheiat contracte cu 34 de vendori pentru aceasta categorie si are listate deja peste 10.000 de produse din sectiunile Bucatarie si servire, Curatenie si intretinere, Mobilier, Saltele, Decoratiuni, potrivit Mediafax.
De la inceputul anului, eMAG a mai lansat trei categorii noi: Auto, Sport si Activitati in aer liber si Food (Supermarket direct la tine acasa), in parteneriat cu Mega Image.
"Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontala. Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta a patra categorie lansata de la inceputul acestui an, ne aduce si mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online in care clientii pot gasi aproape orice produs (...) Estimam ca in primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei", a declarat Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv al eMAG.
Gama Home&Deco cuprinde branduri precum Tefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curver sau Green Future.
Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde in prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile in valoare totala de peste 90 de lei... mai mult
Joi, 11 Septembrie 2014, ora 13:14
Reteaua de afiliere eMAG ProfitShare, prin intermediul careia oricine poate vinde produse din stocul eMAG, a inregistrat anul trecut o cota de 75% din piata, reusind sa obtina vanzari record.
Reteaua eMAG ProfitShare a ajuns anul trecut la peste 10.000 de site-uri active si a generat vanzari in valoare de 38,68 milioane de lei (peste 9 milioane de euro) fara TVA, de 2,5 ori mai mari decat in 2010, potrivit reprezentantilor companiei.
Vanzarile eMAG ProfitShare din 2011 inseamna 6,2% din totalul cifrei de afaceri a eMAG, tot pentru anul trecut, care a fost de 145 de milioane de euro.
Daca aceasta rata se pastreaza si in 2012 si daca eMAG.ro isi va atinge obiectivul de vanzari de 180 de milioane de euro, reteaua ProfitShare va genera in 2012 vanzari de 11,16 milioane de euro.
In 2010 reteaua de marketing afiliat eMAG ProfitShare aduna 8.690 de site-uri.
Comisioanele platite afiliatilor au fost in valoare de 1,17 milioane de lei fara TVA, de 2,54 de ori mai mari decat in 2010.
Potrivit reprezentantilor companiei, uneltele care au generat cele mai multe comisioane au fost link-urile, insa widget-urile dinamice, prin intermediul carora se afiseaza anumite produse din oferta eMAG, au avut o conversie aproape dubla (1,2%).
"Prin metoda de plata strict a rezultatelor directe si imediate in vanzari profitabile, piata de marketing afiliat a inregistrat o crestere spectaculoasa in 2011, in ciuda recesiunii economice si a contractarii pietei de publicitate", spun... mai mult
Vineri, 11 Mai 2012, ora 18:30
Magazinul online eMAG a inregistrat in 2011 afaceri mai mari cu 42%, la 145 milioane euro, estimand pentru acest an o cifra de afaceri de 180 de milioane euro, a anuntat miercuri compania.
"Anul 2011 a fost anul revenirii pe crestere a vanzarilor, iar jumatate din crestere a fost adusa proactiv de noi. Un alt lucru interesant in 2011 este schimbarea comportamentului de cumparare: nu te mai poti lauda la televizor cu cele mai mici preturi sau cele mai bune servicii, clientii au invatat sa compare, sa verifice si sa aleaga. Si aici noi stam bine, livram ceea ce promitem", a declarat directorul general eMAG, Iulian Stanciu.
eMAG are o cota de piata de 70% in piata online de electronice si IT, potrivit companiei.
Cele mai bine vandute produse au fost tabletele, smartphone-urile, laptopurile si Smart TV, pe aceste segmente estimandu-se o crestere accelerata si in 2012.
eMAG, lansat in 2001 ca un magazin online de calculatoare si birotica, are un portofoliu in care se regasesc produse electronice, IT electrocasnice si telecomunicatii.
eMAG integreaza si Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri, include si categorii precum: jucarii, carti, muzica si asigurari, ofertate si livrate de alti retaileri sau parteneri.
eMAG face parte, alaturi de Network One Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu. mai mult
Miercuri, 29 Februarie 2012, ora 15:04
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, a livrat 2,1 milioane de produse din 2001 pana in prezent.
Site-ul eMag este vizitat in fiecare luna de 2,5 milioane de utilizatori, durata medie a unei vizite fiind de 7 minute.
eMag.ro pune la dispozitia clientilor 60.000 de produse din 744 de categorii.
Recordul pentru vanzarile eMag a fost inregistrat in Black Frieday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, cand site-ul a avut 1,2 milioane de utilizatori zilnici care au comandat 100.000 de produse. mai mult
Vineri, 16 Decembrie 2011, ora 11:34
"Microbul" Vinerea Neagra a patruns si in Romania. Flanco a anuntat suma vanzarilor inregistrate pana duminica la ora 15, si anume 30 de milioane de lei, conform estimarilor companiei. Comparativ, eMAG a inregistrat vanzari de 8 milioane de euro, echivalentul a aproape 35 milioane de lei, pana la ora 18 in ziua de vineri.
La Flanco, cele mai cautate au fost televizoarele, note-book-urile si masinile de spalat rufe, se arata intr-un comunicat de presa remis de compania care a derulat promotia de "Vinerea Neagra" intreg weekend-ul.
"In total, Flanco a vandut peste 60.000 produse, dintre care 4.500 televizoare, 2.500 notebook-uri si 3.000 de masini de spalat rufe," se arata in comunicat, acestea reprezentand 55% din totalul valoric al vanzarilor.
Marcile preferate au fost "de top", romanii cumparand produse Samsung, Whirpool, Sony si Asus.
"Nivelul vanzarilor echivaleaza totalul vanzarilor unei luni normale cum ar fi februarie sau iunie. Numai ca acestea au fost realizate in 3 zile," a declarat CEO-ul Flanco, Adrian Olteanu.
Statisticile eMAG arata ca 1,1 milioane de vizitatori unici au intrat pe site, echivalentul a 5% din populatia Romaniei. Acestia au cumparat 90.000 de produse, a caror valoare este estimata la 8 milioane euro.
Campania eMAG a fost lansata vineri dimineata la ora 5.00, iar de la ora 10.00 serverele nu au mai putut sustine numarul mare de vizitatori, site-ul intrand in "vacanta" pentru mai multe ore.
Black Friday, sau Vinerea... mai mult
Duminica, 27 Noiembrie 2011, ora 17:45
Magazinul online de produse IT&C eMag a consemnat in primele sase luni vanzari de 62 milioane euro, in crestere cu 52% fata de perioada similara din 2010, si isi mentine obiectivul de 150 milioane euro pentru 2011, reprezentand un avans de 50% fata de anul anterior, transmite Mediafax."Inca de la inceputul anului ne-am setat un obiectiv de dezvoltare accelerata, in conditiile in care estimam cresterea ponderii comertului online la peste 20% din piata electro-IT in 2011.
Rezultatele foarte bune de la jumatate de an au fost impulsionate de diversificarea portofoliului de produse si de lansarea platformei Marketplace", a declarat, intr-o conferinta, directorul general al eMag, Iulian Stanciu.
Potrivit estimarilor eMag, piata de comert electronic electro-IT s-a majorat cu aproximativ 50% in prima jumatate a acestui an.
"Piata online din Romania este cea mai avansata din regiune, fiind mai dezvoltata chiar decat unele tari din Europa de Vest. In aceste conditii, traficul inregistrat pe site-ul eMag a crescut la peste 1,8 milioane de vizitatori unici lunar, aproape dublu fata de aceeasi perioada din 2010", a mai aratat Stanciu.
Potrivit lui reprezentantului magazinului online, eMag a vandut un milion de produse electro-IT in primul semestru, interval de timp in care site-ul a inregistrat sase milioane de vizitatori si 22 milioane de vizite.
"Avem un model de business foarte bine pus la punct care ne aduce rezultate solide pe termen lung. eMag este cel mai mare magazin online... mai mult
Joi, 25 August 2011, ora 11:36