Brandul parizian de lux Hermes a hotarat sa imbunatateasca colectia de genti din piele si linia de accesorii din cauza vanzarilor aflate in scadere. China si Europa au ramas indiferente la actiunile colosului din moda care se lupta cu cele mai slabe incasari inregistrate in ultimii trei ani, relateaza "The Guardian".
Ultima veste venita dintr-o industrie zguduita de criza globala o reprezinta decizia echipei manageriale Hermes de a schimba conceptul dupa care se ghideaza casa de moda.
Brandul a hotarat sa remodeleze colectia de genti din piele si linia de accesorii. Motivul l-a reprezentat insuccesul gentii Birkin, in valoare de 13.000 de euro, pe piata si rata vanzarilor pentru colectia de ceasuri care a scazut cu aproximativ 5%.
Apus pentru haute couture?
In 2008, brandul Christian Lacroix a inregistrat o pierdere de 10 milioane de euro, iar lucrurile s-au inrautatit in anul urmator, cand vazarile articolelor din colectia primavara-vara a casei de moda au inregistrat o scadere de 35%. Dupa ce a fost refuzat, rand pe rand, de catre toti investitorii firmei, Christian Lacroix, fondatorul brandului omonim, s-a vazut nevoit sa ceara justitiei franceze protectie fata de creditori.
Criza economica nu a crutat nici marile nume: valoarea conglomeratului francez LVMH a fost redusa la jumatate, in toamna anului 2008, iar brandul Burberry a concediat 540 de angajati, potrivit site-ului memoireonline.com.
Citeste mai multe despre Hermes se lupta cu recesiunea, in... mai mult
Miercuri, 24 Aprilie 2013, ora 15:07
Vanzarile de produse de lux in 2012 ar putea atinge cifra de 302 miliarde de dolari la nivel mondial, cu 4% mai mult decat in 2011, indica studiul Euromonitor.
Statele Unite ale Americii si-au pastrat statutul de cea mai mare piata a bunurilor de lux din lume in 2012, potrivit celui mai recent studiu efectuat de Euromonitor.
Studiul Euromonitor evidentiaza ca 2012 ramane un an cu vanzari ridicate pe segmentul bunurilor de lux, in ciuda turbulentelor economice, a crizei din zona euro si a instabilitatii politice de pe pietele emergente, conform CPP-Luxury.
Cele mai mari piete pentru bunurile de lux, in afara de SUA, sunt Japonia, Italia si Franta, tari in care se inregistreaza aproape jumatate din vanzarile acestui segment.
Segmentul de bunuri de lux din Marea Britanie se confrunta cu diverse presiuni, pe masura ce inflatia creste, iar salariile sunt inghetate. Vanzarile pe acest segment ajung la 33 miliarde de euro, avand o pondere de 11% din totalul pietei. Pana in 2017, se estimeaza ca vanzarile pe acest segment in Marea Britanie vor creste cu 78%, pana la 59 miliarde de dolari, ajungand la o pondere de 16% din totalul pietei.
Brazilia are o pondere de 1% pe piata vanzarilor de bunuri de lux, insa se preconizeaza ca acest stat va deveni un punct cheie in viitor, pe fondul investitiilor demarate in regiune de mai multe branduri importante. Dezvoltarile de mall-uri din Brazilia sunt in vizorul producatorilor de lux, asteptandu-se ca numarul acestor... mai mult
Joi, 11 Octombrie 2012, ora 16:22
Cele mai mari trei conglomerate de lux din lume - LVMH, PPR si Richemont - au raportat castiguri ridicate in prima jumatate a acestui an, pe fondul cresterii pe segmente precum ceasurile si bijuteriile.
Cea mai importanta crestere pe segmentul produselor de lux s-a inregistrat pe pietele emergente, precum China, unde nicio companie nu a raportat o diminuare a vanzarilor, in ciuda temerilor privind evolutia negativa a acestia, potrivit Luxury Society.
"Intr-o lume in care companiile se lupta cu o scadere a cererii pe piata europeana, iar media este plina de vesti proaste, companiile producatoare de bunuri de lux precum LVMH su PPR par sa vina de pe alta planeta", spune Luca Solca, seful departmantului de Instrumente de capitaluri proprii ak CA Cheuvreux.
LVMH
LVMH, cel mai mare conglomerat de lux din lume, a anuntat o crestere de 12% a veniturilor in prima jumatate a acestui an, la 12,97 miliarde de euro, pe fondul cresterii puternice a comertului cu amanuntul si a vanzarilor diviziei de vinuri si bauturi alcoolice.
Divizia de fashion si bunuri din piele a inregistrat o crestere de 10%, mai mica decat estimarile analistilor. Divizia de fashion si bunuri din piele include branduri precum Louis Vuitton sau Givenchy & Celine.
Potrivit LVMH, costurile de marketing au diminuat castigurile Louis Vuitton, dar se asteapta ca profitul brandului sa creasca in a doua jumatate a acestui an.
Richemont
Compagnie Fianciere Richemont, al doilea producator de... mai mult
Marti, 07 August 2012, ora 09:46