Programul de pre-accelerare pentru startup-uri tehnice Innovation Labs 2020 invita tinerii pasionati de inovare tehnologica si digitala sa isi materializeze ideile in cadrul Hackathoanelor si
Symmetrica este o companie cu actionariat 100% romanesc si a crescut organic, de la an la an. Brandul a luat nastere in 1994, odata cu infiintarea companiei. Atunci s-au facut si primii pasi in
Vanzarile de bomboane de ciocolata, cosmetice, vinuri si flori cresc de zeci de ori de sarbatori precum Sfantul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie si 8 Martie, potrivit
Artima, firma prin care Carrefour Romania gestioneaza supermarketurile Market si trei magazine de proximitate integrate Express din Bucuresti, a incheiat un contract de credit cu ING Bank pentru suma
Romania va promova si in acest an produsele obtinute din agricultura ecologica in cadrul celui mai mare targ de profil din lume, BioFach Nurnberg 2014, unde 40 de producatori vor expune pe o
Retailerul francez Carrefour a inregistrat anul trecut vanzari de 84,3 miliarde euro, in scadere usoara, revenind pe crestere in Franta, cu performante bune si in America Latina si Asia, in timp ce
Carrefour va prelua 127 de centre comerciale din Franta, Italia si Spania de la grupul Klepierre, pentru aproximativ 2 miliarde de euro, retailerul francez vizand astfel sa controleze zonele
Tot mai multe start-up-uri romanesti vor aparea in 2014, in special pe zona de mobile si aplicatii mobile, crede Raluca Georgescu, fost Ambasador al HowToWeb si actual promotor al galei premiilor
Carrefour a anuntat imbunatatirea vanzarilor la magazinele sale din Franta si China, in trimestrul doi din 2013, reasigurand si mai mult investitorii in legatura cu capacitatea sefului Georges
Mancarea "fast-food" sanatoasa este o afacere cu potential urias in Romania. O spune chiar Lucian Trofin, directorul general Eisberg, omul care a vazut in urma cu mai bine de patru ani un anumit tip
Micii retaileri tin piept hipermarketurile si reusesc sa concureze cu brandurile mari pe o piata dominata de multinationale. Secretul antreprenorilor locali pare sa fie mult mai simplu decat s-ar
Valoarea pietei romanesti de retail modern va ajunge anul acesta la 28,3 miliarde euro, iar in 2009 va urca pana la 33,4 miliarde euro, magazinele de tip discount fiind cel mai dinamic sector in
Carrfour Romania ar putea atinge vanzari de 2,84 miliarde euro si si-ar putea dubla cota de piata in 2013 pana la 5,9% fata de 3% cat avea in 2007, a declarat joi reprezentantul Planet Retail, Milos
Spre deosebire de Metro, toate grupurile de retail de pe piata autohtona vor inregistra pana in 2013 cresteri ale cotei de piata, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare Planet