Vanzarile retailerilor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni, excluzand hipermarketul Auchan, au crescut cu peste 10% in primele sase luni, iar pentru intreg anul estimarile AFI Europe, proprietarul mall-ului, arata un avans de circa 5%, la aproape 215 milioane euro.
"Lunar hipermarketul Auchan ne-a adus un minus in vanzari de peste 500.000 de euro, din cauza schimbarii proprietarului. Real nu s-a mai preocupat de magazine, iar Auchan s-a focusat mai ales de magazinele propriei retele. Piata hipermarketurilor a devenit foarte competitiva si pentru a performa si a face fata competitiei trebuie sa lupti din rasputeri. Lucrurile au inceput sa se mai imbunatateasca si credem ca performanta hipermarketului va ajunge chiar peste nivelurile de dinainte de preluarea de catre Auchan", a declarat Israel Visel, manager mall division AFI Europe.
El spune ca, si in aceste conditii, vanzarile generate de centrul comercial sunt mai mari in primele sase luni ale acestui an decat in aceeasi perioada a anului trecut.
"Fara vanzarile hipermarketului, estimez ca retailerii au avut vanzari cu 10-11% mai mult decat anul trecut. Situatia pe piata de retail este mult mai buna decat anul trecut, exista incredere in piata romaneasca. Se creeaza locuri de munca noi, vezi industria IT, unde salariile sunt peste medie. Aceste companii aduc pe piata locuri de munca noi, iar rezultatele din primele sase luni reprezinta un semnal ca piata este buna. Surprinzator este faptul ca si in lunile... mai mult
Joi, 24 Iulie 2014, ora 16:00
Retailerii din centrul comercial AFI Palace Cotroceni au inregistrat in primul trimestru vanzari de 47 milioane de euro, in crestere cu 1,6%, raportat in euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce veniturile din inchirierea mall-ului au avansat cu 10%, la 6,9 milioane euro.
Raportata in lei, cresterea vanzarilor retailerilor prezenti in AFI Palace Cotroceni a fost de 2,5%, potrivit unui comunicat al dezvoltatorului AFI Properties, proprietarul centrului comercial.
Mall-ul a fost vizitat zilnic in perioada analizata de 54.000 de oameni, astfel in total, 5 milioane de vizitatori in primul trimestru.
"AFI Europe isi continua strategia de dezvoltare a unui flux de numerar puternic. In urmatoarea perioada, eforturile companiei se vor concentra pe finalizarea a doua proiecte, centrul comercial AFI Palace Ploiesti si AFI Park 2, a doua cladire de birouri de clasa A din cadrul centrului de afaceri AFI Park Cotroceni", se mentioneaza in comunicat.
AFI Palace Ploiesti este in prezent in constructie, obiectivul fiind deschiderea sa in octombrie 2013. Faza unu a proiectului este inchiriata in prezent de retaileri nationali si internationali precum Cora, H&M, Reserved, Time-out, Aldo, Lee Cooper, Smyk, Carturesti, Collins, McDonald's, KFC si altii.
Constructia fazei a doua a proiectului a inceput, iar odata cu finalizarea acesteia vor fi adaugati 4.170 de metri patrati la mall-ul actual, acestia fiind destinati in special activitatilor de divertisment si... mai mult
Joi, 16 Mai 2013, ora 12:54
Flanco va deschide sambata un nou magazin in Capitala, in AFI Palace Cotroceni, care a necesitat o investitie de 4 milioane lei, inclusiv stocuri, estimand pentru acest magazin vanzari anuale de 20 milioane lei, a anuntat luni retailerul, transmite NewsIn.Astfel, Flanco va inaugura patru noi magazine in aceeasi zi, sambata, 11 decembrie, alaturi de AFI Palace Cotroceni, retailerul anuntand deja deschiderea unui magazin in centrul comercial Iulius Mall din Timisoara si a altor doua in galeriile Family Center Kaufland din orasele Botosani si Giurgiu.Magazinul din AFI Palace Cotroceni are o suprafata de vanzare de 1.250 metri patrati si a necesitat o investitie de 4 milioane lei, inclusiv stocuri.
Flanco estimeaza pentru acest magazin un trafic lunar mediu de circa 4.000 cumparatori si vanzari anuale de 20 milioane lei. Totodata, compania estimeaza pentru decembrie vanzari de 60 milioane in toata reteaua de magazine.Pentru 2011, Flanco prevede deschiderea a inca 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente. Totodata, retailerul isi propune pentru anul viitor atingerea unei cote de piata de 10-10,5%, urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro. mai mult
Luni, 06 Decembrie 2010, ora 12:57