Televiziunea Nasul TV poate fi recep?ionata, incepand de luni seara, si de abonatii retelei de telecomunicatii RCS&RDS, in sistem digital (DVB-C), potrivit unui anunt postat pe blogul realizatorului
Ofertele pentru cele doua licente (multiplexe) care vor permite furnizarea de servicii de televiziune digitala vor fi depuse pana la 19 august, iar castigatorii vor fi desemnati la 20 septembrie,
Televiziunea si radioul vor ramane preferatele publicului, ziarele se vor muta online si vor cere bani pentru continut, iar 3D-ul in sufragerie mai are de asteptat, potrivit unui studiu despre
Mecanismul prin care Sorin Ovidiu Vintu isi ascunde operatiunile de vanzare/cumparare ale afacerilor a putut fi "deconspirat" (cel putin partial) in ocazia vanzarii actiunilor bancii Romexterra.Acolo
Compania News Corporation, controlata de Rupert Murdoch, a anuntat miercuri ca va cumpara grupul Dow Jones, care editeaza editorul "The Wall Street Journal", pentru 5,6 miliarde de dolari. News Corp.
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Compania INR Management Real Estate, cu actionariat cipriot, va construi in Poiana Brasov un proiect imobiliar cu apartamente, vile, teren de golf si un hotel, investitie care se ridica la 400 de
Dupa cum A"un text se scrie singur" cum spunea renumitul L.D. Clement, si o campanie buna de comunicare este rezultatul unor minti exersate si creative ale oamenilor din publicitate. In special cand
Specialistii in marketing urmaresc din spatele caruciorului ce cumparam si de ce.Pot parea simpli angajati ai magazinului sau simpli cumparatori. Se diferentiaza totusi de ceilalti pentru ca isi
Business Standard continua astazi prezentarea estimarilor jucatorilor din piata privind evolutia in 2008 unor sectoare economice importante - imobiliare, HR (inclusiv recrutare si training), FMCG
Dupa o lupta acerba, cele doua companii de media au achizitionat meciurile din primul esalon fotbalistic romanesc cu suma de 85 milioane de euro pe trei ani.
Costurile pentru spoturile publicitare inserate in programele din cadrul Jocurilor Olimpice de la Beijing vor fi cu aproximativ 30% mai mari decat cele practicate in cazul programelor normale,