Cu rafturi metalice pentru spatii comerciale, poti aranja orice tip de marfa cat mai compact posibil, tinand cont de conditiile necesare depozitarii acestora. O gama impresionanta de dimensiuni posibile de rafturi, precum si optiuni pentru amplasarea lor, vei gasi in magazinul online rafturionline.ro si iti vor permite sa plasezi atractiv si convenabil o varietate de produse pentru clienti, in functie de dimensiunea si zona podelei comerciale. De exemplu, pentru amplasarea in spatii lungi si inguste, modelele inalte de pereti sunt ideale, permitandu-ti sa utilizezi rational spatiul disponibil - atat pe orizontala, cat si pe verticala. In acelasi timp, poti plasa produse mai grele pe rafturile inferioare, iar cele usoare, dar voluminoase, la nivelul ochilor sau mai sus.
In magazinele spatioase, este logic sa plasezi rafturi metalice cu doua fete, cu o baza larga si stabila. Acest aranjament nu numai ca arata mai atractiv, dar iti permite, de asemenea, sa plasezi mai multe produse. Daca colturile sunt goale in magazin, atunci cea mai buna solutie ar fi instalarea de rafturi de colt. Datorita acestui fapt, nu numai ca vei putea profita la maximum de spatiul liber, ci vei asigura si confortul maxim al deplasarii clientilor prin magazin.
Rafturi metalice pentru magazin
Rafturile metalice pentru magazin sunt produse de calitate la un pret accesibil. Rafturile comerciale au un design laconic si isi indeplinesc sarcina in asa fel incat, atentia cumparatorilor sa se... mai mult
Miercuri, 05 Mai 2021, ora 18:15
SC Cocor SA, compania care detine centrul comercial cu acelasi nume din centrul capitalei, a vandut in luna august un spatiu comercial de 196 mp situat pe Bulevardul Unirii, la valoarea de 3.988.322 de euro, ceea ce inseamna 20.348,6 Eur/mp.
Spatiul comercial se afla in proprietatea Cocor din 1994 si era inclus in lista proprietatilor scoase la vanzare in cadrul strategiei aprobata de Adunarea Generala a Actionarilor (AGEA) in sedinta din 16.07.2012.
"Negocierile au durat aproximativ 2 luni iar intregul proces de intermediere a fost realizat de departamentul comercial intern al Cocor SA. Spatiul comercial care a facut obiectul acestei vanzari se situeaza intr-o zona cu mare vad comercial si are in continuare un potential mare de crestere", a declarat Mirela Mihailescu, director comercial Cocor SA, cea care a condus procesul de intermediere.
Actiunea face parte din strategia SC Cocor SA de a vinde cateva din proprietatile imobiliare pe care le are in portofoliu pentru a lichida o parte din obligatiile financiare pe care le are la BCR, ca parte a creditului in valoare de 18 mil euro luat in 2008 pentru modernizarea centrului comercial Cocor.
"Exista negocieri in curs si pentru celelalte spatii comerciale aflate pe lista aprobata de actionari. Ne mentinem angajamentul de a vinde o parte din acestea pentru a continua procesul de reorganizare al centrului comercial Cocor, proces care include restructrarea mix-ului de chiriasi si dezvoltarea unei zone de... mai mult
Luni, 27 August 2012, ora 11:51
Spatiile industriale aflate in constructie pe teritoriul Romaniei totalizeaza, in acest moment, 54.500 de metri patrati, suprafata care, inainte de izbucnirea crizei financiare, era alocata unui singur proiect, releva datele companiei de consultanta imobiliara, CBRE.
In primul semestru al anului, activitatea totala de inchiriere a spatiilor industriale a insumat aproximativ 53.000 metri patrati, la care se adauga tranzactiile directe, de 16.500 mp, in scadere fata de semestrele precedente, arata comunicatul de presa al CBRE, citat de Mediafax.
Cea mai mare tranzactie realizata in primele sase luni ale anului a fost vanzarea fabricii Nokia (cu o suprafata de 35.000 mp), catre producatorul de electrocasnice DeLonghi.
"Piata industriala din Romania prezinta in continuare interes pentru investitori si se estimeaza ca aproape 50% din volumul investitiilor directe va fi absorbit de catre sectorul industrial pana la sfarsitul anului. Stabilitatea randamentului prime (n.r: spatii de strada) din zona Bucuresti, unul dintre cele mai ridicate din Europa Centrala si de Est, sustine potentialul investitional al sectorului industrial si logistic. Astfel, o serie de companii internationale si-au extins deja liniile de productie din Romania, acestea devenind importante unitati exportatoare", a declarat Marian Orzu, seful departamentului industrial CBRE Romania.
In zona Capitalei, sunt in constructie spatii industriale cu o suprafata de aproximativ 20.000 mp. In afara... mai mult
Marti, 14 August 2012, ora 16:13
Poate ca reteta succesului unei afaceri nu depinde de locul in care se desfasoara activitatea, dar cu siguranta ca detinerea unui magazin in centrul orasului va ajuta un pic lucrurile.
Gasirea vadului perfect necesita timp, rabdare si multi bani, mai ales daca tineti la amplasarea cat mai centrala. Preturile fluctueaza atat in functie de apropierea de o zona foarte circulata, cat si in functie de marimea spatiului comercial.
Business24 s-a interesat care sunt cele mai avantajoase oferte imobiliare de pe piata bucuresteana, cu ajutorul Imobiliare.ro.
In centrul istoric al Bucurestiului, perfect pentru deschiderea unei cafenele, se gaseste un spatiu cu suprafata de 55 de metri patrati, la care se adauga un subsol de 100 mp pentru doar 49.000 euro negociabil. In plus, datorita amplasarii stradale, locatia poate fi extinsa cu o terasa. Locatia are toate utilitatile, dar necesita renovare.
Un spatiu mai mare, de 220 mp, in zona Lascar Catargiu costa 150.000 de euro plus TVA. Imobilul are noua camere impartite pe trei niveluri - demisol, parter si mansarda-, o vitrina de 21 metri si multiple dotari. Pe langa utilitatile generale, imobilul este dotat cu aer conditionat, acces la internet, este renovat, are sistem de alarma si supraveghere video. Momentan, conform proprietarilor, cladirea este amenajata ca pentru un restaurant.
Pe strada Popa Tatu se afla o alta cladire cu destinatie comerciala, scoasa la vanzare cu 158.000 de euro. Spatiul comercial are 92 de... mai mult
Miercuri, 20 Iunie 2012, ora 19:09
Spatiile comerciale reprezinta unul dintre cele mai "ravnite" segmente ale industriei imobiliare, iar in majoritatea localitatilor din tara, pretul de inchiriere a inregistrat cresteri in acest an.
Dar chiar si in aceste conditii, dorinta de a inchiria un spatiu nu se concretizeaza prea repede si in finalizarea inchirierii acestuia, din cauza numeroaselor impedimente.
De multe ori, business-urile nu genereaza suficienti bani pentru a acoperi chiria, avand in vedere contextul economic si politicile guvernamentale care au afectat micii intreprinzatori.
Afacerile care inca rezista, isi restrang activitatea, ceea ce implica reducerea numarului de angajati, dar si a suprafetei folosite.
Ce inseamna un spatiu comercial bun
Asadar, spatiile comerciale care se inchiriaza trebuie sa raspunda exigentelor tot mai mari ale clientilor.
In primul rand, ele trebuie sa fie amplasate in locuri cu trafic pietonal bun, pentru ca majoritatea comerciantilor se bazeaza pe vad pentru a-si desfasura activitatea.
In al doilea rand, ele trebuie sa aiba un pret de inchiriere competitiv sau chiar sub pretul pietei, ca sa fie suportabil si in extrasezon.
Evolutia pietei spatiilor comerciale in 2012
Bucuresti
Pretul mediu de vanzare per metru patrat al suprafetei utile a spatiilor comerciale din Bucuresti este de 1,562.5 euro, potrivit informatiilor TopEstate.ro. Pretul mediu de inchiriat per metru patrat al suprafetei utile a spatiilor comerciale din Bucuresti este de... mai mult
Miercuri, 02 Mai 2012, ora 08:27