Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste
Promovarea companiilor este in plin proces de reinventare. Conform EY Romania, 91% dintre companiile locale considera social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Reteta succesului pare lipita definitiv de unele marci, chit ca pe piata alte produse similare incearca din rasputeri sa devina concurenti seriosi in bransa.
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de
Ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii au cea mai mare incredere, urmat de Santal si Zewa, in timp ce Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt asociate cu traditia, iar lactatele Pilos si
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2,
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Coca Cola isi pastreaza prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din intreaga lume, urmata de IBM si Microsoft. In top 100 Best Global Brands 2011 se mai regasesc si nume precum Google,
Pentru o companie, notorietatea brandului si introducerea lui cu succes pe piata sunt prioritati. Totusi, in conditiile in care concurenta devine din ce in ce mai apriga, firmele trebuie sa se
Dorna pleaca din Romania, grecii de la Olympus au anuntat o investitie de 55 milioane euro. Unii se dezvolta, altii pleaca. Consumatorii romani ar trebui sa tina cont de locul de fabricatie al
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depasind Google, care a detinut acest titlu timp de patru ani, potrivit Reuters, citat de Mediafax.Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Google a devenit in acest an cel mai valoros brand din lume, estimat la 44,29 miliarde de dolari, si a inlocuit liderul de anul trecut Walmart intr-un top realizat de compania britanica de
Potrivit unui studiu de neuromarketing, americanii sunt diferiti la capitolul preferinte in materie de branduri. Forbes iti prezinta cele mai importante branduri preferate de catre femei si barbati
"Umorul te poate aduce in zona de brand neserios. Nu trebuie sa plictisesti consumatorul. Exagerarea unei directii duce la plictiseala, apare un efect care in engleza se numeste "wear-out",
Coca-Cola ocupa prima pozitie in clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, cu o valoare de 70 miliarde de dolari, cu 2% mai mult fata de anul trecut, precizeaza Interbrand. Coca Cola este
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai
In industria sportului, cele mai aprinse lupte se duc in afara terenului, unde sportivii, sponsorii, echipele si organizatorii de evenimente sportive se inghesuie sa primeasca recunoastere si
Economia globala a primit o lovitura puternica si milioane de oameni si-au pierdut locurile de munca. Cu totii se pare ca suntem vulnerabili. Cum iti poti creste sansele de a nu deveni tinta
Reputatul specialist in marketing John Griffiths spune, intr-un interviu acordat NewsIn, ca promotiile sunt o solutie utila pentru companii pe termen scurt, in special in vremuri de criza, insa, pe
Google este prima marca din lume a carei valoare estimata a depasit pragul de 100 de miliarde de dolari, conform topului BrandZ 2009, dat publicitatii miercuri, in care, pe locurile doi si trei, se
Tranzactiile de marci desemneaza un schimb comercial ce nu presupune altceva decit numele produsului in sine, fara organizatie, fara baza de productie.De-a lungul vremii, o serie de companii
Managerii de mari companii invata de la Robert Turcescu, Horia-Roman Patapievici sau Oana Pellea cum sa-si dezvolte abilitatile de leader prin cursuri de tehnici teatrale, dialog si dezbatere sau