Masini, electrocasnice, ceasuri, credite bancare, fashion, bijuterii, mobila, parfumuri si lista poate continua... Vorbim despre reduceri de preturi intr-o campanie botezata "Black Friday", dar care
Profitul net al BMW a crescut cu 12,7% in primele noua luni din acest an, la 4,54 miliarde de euro, dupa de veniturile companiei au urcat cu 3,4%, la 57,7 miliarde de euro, pe fondul cererii solide
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Noul model Mercedes-Benz S-Class Pullman va avea trei randuri de scaune si va costa de doua ori mai mult decat cel mai scump Rolls-Royce, urmand sa fie cel mai scump sedan din lume, transmite
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Capitalizarea bursiera a BMW a atins nivelul de 45 de miliarde de euro, aproape dublul celei de aproximativ 25 de miliarde de euro pe care o are Mercedes, daca se scade valoarea diviziei de camioane.
Actionarul majoritar al Aston Martin, compania Investment Dar din Kuwait, vrea sa vanda participatia pe care o are la producatorul automobilelor de lux care au aparut in filmele James Bond.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Calin Coman, Managing Partner & Strategy Director Handsome Advertising, are planuri mari pentru compania sa: mai exact, vrea sa depaseasca pragul unei cifre de afaceri de 1 milion de euro in 2016.
Romanii prefera in proportie de 45% service-urile de marca si apreciaza mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, in timp ce pentru 28% dintre romani primeaza pretul oferit de service-urile
Potrivit unui studiu de neuromarketing, americanii sunt diferiti la capitolul preferinte in materie de branduri. Forbes iti prezinta cele mai importante branduri preferate de catre femei si barbati
Companiile BMW, Mercedes si Audi s-au aflat in ultimii ani intr-o cursa stransa pentru piata mondiala a masinilor de lux, insa acum, in apropierea sarbatorilor, rivalitatea s-a extins si a ajuns sa-i
Coca-Cola ocupa prima pozitie in clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, cu o valoare de 70 miliarde de dolari, cu 2% mai mult fata de anul trecut, precizeaza Interbrand. Coca Cola este
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Brandul Loteria Romana, estimat la 38 de milioane de euro, este cel mai scump din Romania, dar ocupa ultimul loc intr-un top al celor mai valoroase marci din 24 de state europene, intocmit de
Potrivit clasificarilor A"specializateA", automobilele sport sunt cele cu multi cai putere. Undeva la peste 200 CP, avem intr-adevar supersportive care n-au nevoie de mai mult de 6-7 secunde pentru a
Organizatia SUPERBRANDS anunta incheierea primei etape a programului Superbrands Romania. Superbrands a finalizat procesul de evaluare si a validat lista brand-urilor care, prin primirea
Ce e de facut cand te bati cu o competitie A"taioasaA", asa cum vorbeste Wim Maes despre Audi, BMW si Mercedes?Pur si simplu sa vii cu un design puternic si trendos, care sa te faca sa vrei masina.
Expozitia auto de lux, organizata de Tiriac Holding in Tiriac Expo (fostul Metro Otopeni) intre 23 si 27 mai, expune spre vanzare modele de masini unicat in lume cu preturi ce pot ajunge la 850.000
Intr-un studiu realizat de Institutul European Brand din Viena, compania Nokia a fost desemnat? cel mai valoros brand european, cu 38,28 miliarde de euro. Urmeaza LVMH, cu 34.9 miliarde euro si