TradeAds Interactive lanseaza Adnaliser, un nou instrument de masurare a eficientei campaniilor de comunicare, care se bazeaza pe un mecanism care stabileste gradul de vizibilitate al bannerelor din campanii, potrivit unui comunicat de presa.
Astfel, Adnaliser introduce pe piata de publicitate online conceptul de "impresii vizibile" care desemneaza numarul de bannere vazute efectiv de utilizatorul de Internet. In urma efectuarii unei cercetari si a unor studii preliminare, echipa TradeAds a constatat faptul ca 40% din bannerele livrate nu sunt niciodata vazute de utilizatori.
"Ne-am dorit sa aducem acest concept de impresii vizibile si pe piata online din Romania, in conditiile in care in Europa exista foarte putine produse ce aplica o tehnologie similara cu cea a software-ului nostru", a declarat Valentin Oeru, Director Executiv TradeAds Interactive.
Parametrii conform carora se stabileste gradul de vizibilitate a bannerelor sunt: procentul din suprafata medie a bannerului vazuta de utilizator si timpul cat utilizatorul a vazut reclama. Mecanismul pe care se bazeaza Adnaliser este acela de a colecta prin intermediul unui cod JavaScript informatii privind comportamentul bannerului pe site. Adnaliser evalueaza si raporteaza astfel fiecare impresie in contextul real al procesului.
TradeAds va lansa un nou criteriu de masurare si evaluare pe piata de publicitate online
"In perioada urmatoare vom introduce in acest instrument un alt criteriu de masurare si... mai mult
Miercuri, 09 Mai 2012, ora 14:14
Directorul executiv al TradeAds Interactive, Valentin Oeru, analizeaza cauzele care franeaza dezvoltarea publicitatii online in Romania si anunta noi tehnologii in domeniu.
TradeAds Interactive opereaza platforma de publicitate online Bursa de Reclama.
Care sunt previziunile dvs. privind piata de advertising online in acest an?
Fata de 2011, nu vad schimbari majore. Bugetele vor ramane reduse - ma refer la cele care ajung la regiile de publicitate, la site-uri sau la furnizori de tehnologie online - asa cum suntem noi.
Cred insa ca publicitatea online va creste ca pondere in bugetul total de media al clientilor.
Totodata, volumul de publicitate online corespunzator Google va creste in mod clar, pentru ca se va cauta eficienta; in aceasta zona avem si noi un plus, pentru ca furnizam mai multe click-uri, mai multe lead-uri per campanie datorita tehnologiei pe care o folosim.
In acest sens, regiile clasice si site-urile care nu folosesc tehnologiile evoluate de advertising online vor avea de suferit mai mult, pentru ca, de pilda, cu un adserver clasic este greu sa cresti eficienta campaniilor.
Observati schimbari in comportamentul advertiserilor, al clientilor finali? Vin acestia cu cereri mai exigente, inteleg mai bine mecanismul publicitatii online?
Cred ca ne aflam intr-o perioada de tranzitie. Sunt destui clienti care au inceput sa isi creeze propriile departamente de online si cauta oameni mai bine pregatiti in domeniu, in conditiile in care pana... mai mult
Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 14:29