Desi au tot aparut nemultumiri legate de Facebook, in urma modificarilor care au dus la cresterea gradului de dificultate al promovarii online, Facebook Advertising ramane un instrument extrem de util pentru cei care doresc sa castige bani frumosi in e-commerce.
Alexandru Jurca, expert in business online, ne ofera patru ponturi care te vor ajuta sa ajungi la clientii tai prin intermediul acestei retele sociale.
"Cand mai auziti cuvintele: 'sa faci business pe Amazon e usor' sau 'sa faci Facebook Ads este simplu, toate pot fi facute in doua ore pe zi', v-as sfatui sa va ganditi mai bine daca merita sau nu ascultate acele sfaturi.
Da, exista sisteme. Si da, lucrurile merg bine atunci cand esti dispus sa muncesti cu adevarat. Insa aud de prea multe ori sfaturi eronate. Lucrurile sunt grele, dar cu rabdare si munca focusata totul devine posibil!
Puneti-va in minte un tel mult mai mare decat credeati ca este posibil
Lucrul acesta va face sa trageti de voi si atunci cand lucrurile merg foarte bine.
Astfel, cand veti intampina greutati, va va fi mai usor sa treceti peste si sa va atingeti obiectivele.
Setati-va o suma exacta in minte, nu lucruri de genul 'vreau sa fac bani pe Facebook', ci mai degraba 'vreau sa fac 10.000 de dolari pe Facebook in urmatoarele sase luni'.
In acest fel va fi mult mai usor sa impartiti aceasta suma in task-uri organizate, realizabile si totodata sa vedeti si progresul facut.
Setati corect tracking-ul pe site
Oricat de... mai mult
Joi, 22 Martie 2018, ora 11:39
Utilizarea retelei Facebook este gratuita si asa va fi intotdeauna, se mentioneaza pe site-ul creat de Mark Zuckerberg inainte de a te inscrie.
Cu toate acestea, compania face mai multi bani ca niciodata. Astfel, in primele trei luni ale anului, veniturile Facebook au urcat cu 49% fata de aceeasi perioada din 2016, la 8,03 miliarde de dolari, in timp ce profitul a inregistrat un salt de 76,6%, la 3,06 miliarde de dolari, potrivit Reuters.
Facebook este cea mai mare companie de bannere digitale din lume, iar banii vin de la firmele care platesc pentru reclamele afisate in paginile utilizatorilor. Acestia din urma sunt mai valorosi ca oricand pentru compania lui Zuckerberg, care include si Instagram, Messenger si WhatsApp.
Castigul mediu per utilizator a fost de 4,23 dolari in primul trimestru al anului, cu aproape 1 dolar mai mult fata de perioada similara din 2016, in contextul in care veniturile din publicitate au crescut cu 51%, arata CNBC.
Aceste castiguri variaza destul de mult de la o regiune la alta, fiind mai ridicate in SUA si Canada (17,07 dolari/utilizator), care sunt urmate de Europa (5,42 dolari/utilizator), si mai scazute in regiunea Asia-Pacific (1,98 dolari/utilizator).
Cresterea veniturilor din publicitate are loc in contextul in care agentiile isi extind orizonturile dincolo de televiziune si materiale tiparite si incearca sa ajunga la utilizatori prin intermediul omniprezentului smartphone, arata Sheryl Sandberg, sefa departamentui de... mai mult
Duminica, 07 Mai 2017, ora 08:11
Nu mai e mult pana cand vom putea transfera bani prin retelele sociale, precum Facebook, Twitter, WhatsApp si LinkedIn, atat la nivel international cat si local. Operatiunea va fi posibila datorita unui parteneriat deja incheiat ce va fi prezentat saptamana viioare la Barcelona, in cadrul Mobile World Congress.
"Parteneriatul cu fastacash va permite transferul de bani catre prieteni prin retelele sociale", se arata intr-un comunicat al Visa Europe.
Mai exact, Visa Europe ofera bancilor membre posibilitatea de a-si extinde serviciile puse la dispozitia clientilor, care utilizeaza Visa Direct, cu functionalitatea de transfer de bani catre alte persoane prin retelele sociale, precum Facebook, Twitter, WhatsApp si LinkedIn.
Parteneriatul va impulsiona utilizarea serviciului Visa Direct pentru transferuri de bani intre persoane atat la nivel international cat si local, intrucat va sustine stabilirea conexiunii intre consumatorii care doresc sa foloseasca canalele de social media pentru a transfera bani pe de o parte, bancile si furnizorii de servicii de plati pe de alta parte.
Prin alaturarea tehnologiei fastacash si a serviciului Visa Direct, bancile vor putea facilita transferurile de bani catre orice card Visa, iar utilizatorii finali vor putea realiza aceste transferuri prin intermediul retelelor sociale preferate sau platformelor de mesagerie.
Visa Europe a incheiat parteneriatului cu fastacash pentru a oferi tehnologia securizata "fastalink", in curs de a... mai mult
Marti, 24 Februarie 2015, ora 13:18
Facebook a cerut avizul autoritatilor din Irlanda pentru a deveni furnizor de servicii financiare, vizand transferuri de bani si o platforma de tip portofel electronic, au declarat pentru Financial Times (FT) surse apropiate situatiei.
Utilizatorii ar putea astfel sa acceseze un portofel electronic gazduit de Facebook si sa efectueze plati sau transferuri de bani. Reteaua de socializare vizeaza in principal sumele transferate acasa de persoanele care lucreaza in strainatate, parte a strategiei de extindere pe pietele emergente.
Compania are in Irlanda sediul operatiunilor din Europa.
Facebook a cerut bancii centrale de la Dublin autorizatie de institutie de "e-money" (bani electronici), care ar permite companiei sa emita unitati cu valoare monetara echivalenta valabile pe teritoriul Europei, potrivit surselor citate.
Reteaua de socializare a discutat de asemenea posibile parteneriate cu trei firme londoneze care ofera servicii internationale de transfer de bani pe internet si pe smartphone-uri.
Facebook a oferit uneia dintre cele trei companii 10 milioane de dolari pentru a-l recruta pe unul dintre fondatori ca director de dezvoltare a afacerilor, potrivit unor surse citate de FT.
Contactati de FT, reprezentantii Facebook au afirmat ca nu comenteaza "zvonuri si speculatii".
Facebook obtine cea mai mare parte din venituri din publicitate, utilizand datele acumulate despre utilizatori pentru a vinde produse de advertising livrate tintit. Practicile... mai mult
Luni, 14 Aprilie 2014, ora 12:46
Subsidiara din Chile a bancii spaniole BBVA a lansat un serviciu care permite oamenilor sa transfere bani utilizand Facebook.
Clientii institutiei financiare il pot utiliza incepand cu data de 3 martie, iar BBVA sustine ca este o inovatie pentru America Latina.
Potrivit USA Today, serviciul permite transferul de bani pe Facebook, prin intermediul unei platforme securizate de plati online.
Avantajul este ca nu mai platesti ...citeste mai departe despre "O banca permite transferul de bani prin Facebook" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 28 Februarie 2014, ora 14:35
Yahoo! cere Facebook sa plateasca pentru utilizarea unei serii de brevete inregistrate in numele companiei.
Compania Yahoo cere incheierea unui acord prin care Facebook sa plateasca licenta de utilizare a unei serii de brevete ce include mecanismele tehnice din spatele reclamelor de pe Facebook, controlul confidentialitatii, actualizarile de mesaje si serviciul de mesagerie, conform unei surse citate de Reuters.
Reprezentanti ai ambelor companii au declarat ca este vorba de 10-20 de brevete ale Yahoo, iar suma ceruta de companie nu este cunoscuta.
Yahoo nu a dat detalii despre discutiile pe care le-a avut cu Facebook, dar a lasat sa se inteleaga ca nu va ezita sa mearga in instanta pentru a rezolva problema.
Compania sustine ca multe alte companii au platit deja pentru dreptul de utilizare al brevetelor si nu va ierta Facebook de la achitarea datoriilor.
"Insistam ca Facebook sa plateasca licente pentru utilizarea brevetelor sau vom fi obligati sa actionam in consecinta pentru a ne proteja drepturile", a declarat un apropiat al situatiei, in numele Yahoo!.
Daca Yahoo! va da in judecata Facebook, aceasta ar fi prima mare batalie juridica dintre doi giganti tehnologici in sfera social media si o agravare a situatiei patentelor care deja afecteaza puternic sectoarele de smartphone si tablete PC. Un exemplu in acest sens sunt procesele in care sunt implicate companii precum de Apple, Microsoft, Motorola si Samsung.
"Yahoo! ne-a contactat in acelasi... mai mult
Marti, 28 Februarie 2012, ora 13:01
Confruntate cu potentiala disparitie de pe piata, retelele de socializare au inceput sa se restructureze, sa se reorienteze si sa caute un model de business diferit, care sa aduca mai multe venituri.Desi jucatorii majori de pe piata au inregistrat cresteri masive in numarul de utilizatori fata de anul trecut (FaceBook 125, Twitter 1,773%, LinkedIn 67%, Ning 96%), specialistii avertizeaza insa ca retelele de socializare ar putea fi doar o moda trecatoare, iar companiile trebuie sa gaseasca rapid un mod de a aduce venituri, informeaza Forbes.
Recent, pe piata retelelor sociale (destul de stabila, in conditiliile in care exista cativa mari jucatori care isi disputa intaietatea) bate un vant al schimbarii.
Facebook a achizitionat rivalul mai mic FriendFeed in august, iar Friendster s-a specializat pe piata din regiunea Asia-Pacific.
NewsCorp, compania care detine MySpace, s-a restructurat si si-a schimbat conducerea.
Facebook are in prezent 92 de milioane de utilizatori in SUA, iar MySpace are 300 de milioane de utilizatori in toata lumea, potrivit comScore.
Serviciul de microblogging Twitter a avut si el un succes rasunator.
Insa ce urca si coboara: MySpace, devenit un gigant, se confrunta acum cu o scadere a numarului de utilizatori, iar Yahoo a fost nevoita sa inchida reteaua sociala Yahoo 360 in iulie 2009, pentru ca nu era destul de populara, iar criza a afectat serios compania.
Bebo, fondat in 2005, a fost preluat de AOL in 2008.
Expertii spun insa ca piata nu e saturata... mai mult
Sambata, 24 Octombrie 2009, ora 12:53