Mai mult de 150 milioane de tweet-uri au fost trimise in timpul Jocurilor Olimpice de la Londra din acest an. Usain Bolt a fost sportivul despre care s-a discutat cel mai mult, dar si formatia Spice
Competitia pe piata sponsorilor Jocurilor Olimpice de la Londra este la fel de dura ca cea de pe terenurile sportive. Ce au de castigat companii precum Coca Cola, Heineken sau Puma din statutul de
Jocurile Olimpice de la Londra au fost "botezate", de catre organizatori, drept primele jocuri "social media", si nu este greu de aflat de ce anume. In ultimii ani, retelele de socializare au redus
Visa Europe a lansat o noua campanie de marketing cu ocazia Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Londra din 2012. Vedeta campaniei Visa este Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, campion mondial
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite