Yahoo va ocupa anul viitor a treia pozitie in topul celor mai mari companii de pe piata publicitatii pe dispozitive mobile din SUA, dupa Google si Facebook, surclasand astfel Twitter.
In urma cu un an, directorul executiv al Yahoo, Marissa Mayer, a cerut unei echipe de angajati sa creeze o noua functie pentru dispozitivele mobile. Noul serviciu a fost realizat in 43 de zile si a servit ca baza pentru eforturile in vederea orientarii companiei spre publicitatea digitala pe smartphone-uri si tablete.
"Am investit masiv pe segmentul dispozitivelor mobile, ...citeste mai departe despre "Yahoo va depasi Twitter pe o piata estimata la zeci de miliarde de dolari" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 07 Decembrie 2014, ora 16:04
Twitter este inaintea Facebook si Google in domeniul publicitatii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri si tablete, unde va obtine in acest an peste jumatate din venituri, potrivit datelor EMarketer.
Facebook a obtinut in trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobila, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de cautare la nivel mondial, mai putin de un sfert din venituri, transmite Bloomberg.
Twitter reprezinta doar o mica parte din piata publicitatii pe dispozitive mobile, estimata in acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul ca s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intentia companiei de a face o oferta publica initiala, avand in vedere ca prezenta insuficienta pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.
Facebook si Google, care s-au concentrat initial pe publicitatea online accesata de pe computerele personale, si-au regandit recent afacerile odata cu orientarea utilizatorilor catre smartphone-uri si tablete.
Twitter a anuntat saptamana trecuta ca a depus in conditii de confidentialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentatia pentru listarea la bursa, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluata la aproximativ 10 miliarde de dolari in cele mai recente operatiuni de finantare derulate pe piata privata. mai mult
Marti, 17 Septembrie 2013, ora 10:01
Gigantul de internet Google a incasat mai mult de jumatate din 8,8 miliarde de dolari cheltuiti anul trecut la nivel mondial pentru publicitatea destinata telefoanelor mobile, a anuntat, compania specializata eMarketer.
Cu 4,61 miliarde de dolari, Google si-a adjudecat 52,36% din aceasta piata in crestere puternica in 2012, foarte aproape in fata retelelor sociale Facebook ( 5,35%, cu 470 milioane de dolari) si Twitter (1,57%, cu 140 milioane de dolari) sau radio online Pandora (2,71% cu 240 milioane dolari), citata de AFP.
Cheltuielile cu publicitatea mobila ar trebui sa creasca puternic in acest an, la 15,82 miliarde de dolari, iar Google si-a confirmat dominatia chiar daca Facebook ar trebui sa reduca putin decalajul, prezice eMarketer.
Google ar urma sa-si creasca astfel cota de piata la 55,97%, cu 8,85 miliarde de dolari in venituri, iar Facebook la 12,90%, cu 2,04 miliarde. mai mult
Vineri, 14 Iunie 2013, ora 12:23
Banii se revarsa pur si simplu pe piata de publicitate mobila, numai anul trecut aceasta ajungand la o valoare de 5,3 miliarde de dolari. Totusi, nu toate reclamele si actiunile de promovare isi ating scopul.
Unele dintre campaniile si spoturile publicitare sunt de-a dreptul hilare, cateva incurajandu-te sa-ti folosesti telefonul mobil, fix exact acolo unde semnalul lipseste. Insa, unele chiar te lasa cu gura cascata. De exemplu, stii ce inseamna "showrooming"? Si daca stii, ai idee cum poti sa-l previi? BusinessInsider a alcatuit un top al celor frecvente gresei de marketing pe piata mobile.
Banner cu cod QR, in statia de metrou, acolo unde semnalul lipseste
Michael Collins, CEO la agentia de publicitate Joule, a declarat ca a vazut un cod QR pus pe un autobuz: "Cum sa te gandesti, ca publicitar, ca cineva va sta sa fotografieze codul QR, aflat pe un autobuz in permanenta miscare?", se intreaba, siderat Collins.
De asemenea, prin SUA, dar si prin Romania, exista bannere cu coduri QR in metrou, acolo unde semnalul wireless este greu de gasit.
Aplicatia sau reclama te trimite intr-un singur loc: site-ul firmei cu pricina
Specialistii sustin ca aplicatiile pentru mobil trebuie sa fie noi si mai ales exclusive. Utilizatorii adora sa descopere continut nou in lumea mobila. Insa, daca intra de pe mobil, fix pe un site web simplu, mai mult ca sigur ca nu va da si a doua oara click pe aplicatia respectiva.
Absenta cupoanelor de reduceri
Cumparatorii isi... mai mult
Joi, 14 Iunie 2012, ora 18:33