Piata hoteliera din Targu Mures este intr-un moment de crestere, atat din punct de vedere al investitiilor, cat si al numarului de turisti, gradul mediu de ocupare ajungand la 50%, a declarat, joi, Adina Plopeanu, general manager al hotelului Privo, la prezentarea oficiala a acestuia.
"Pentru anul 2015 estimam cresterea indicatorilor economici cu un procent de 12-15% pe care ii vom realiza prin consolidarea si standardizarea conceptului Privo, precum si promovarea la nivel national si international. Astfel, pentru 2015 mizam pe o cifra de afaceri de 900.000 de euro, fara TVA. In urmatoarea perioada intentionam sa facem un program de fidelizare. Deja suntem in tratative, am si semnat contractul, urmeaza sa-l implementam", spune Adina Plopeanu.
Deschis la sfarsitul anului 2013 de Adina Plopeanu ca o afacere de familie, ansamblul hotelier Privo imbina intr-un mod original diferite spatii de cazare, clasificate la patru si cinci stele, ca urmare a unei investitii de 7 milioane de euro. Dupa deschiderea 'soft opening' din octombrie 2013, la deschiderea oficiala hotelul are un grad de ocupare mediu de 45% si a devenit un reper pentru piata hoteliera din Targu Mures.
"Pentru anul 2014 ne propunem sa realizam un grad de ocupare mediu de 45% si o cifra de afaceri care sa depaseasca 700.000 euro. Pentru primele 6 luni din 2014 am realizat o cifra de afaceri 318.000 de euro", a aratat, la randul sau, Otilia Demian, Director of Business Development al ansamblului Privo.... mai mult
Vineri, 25 Iulie 2014, ora 11:47