Romanii cauta online oferte si preturi mici, iar cei mai multi le cauta de pe telefonul mobil. Insa magazinele romanesti nu par sa profite inca la maxim de aceasta tendinta.
Produsele cel mai frecvent cumparate online de catre romance sunt cele de ingrijire a parului, conform unei analize interne realizate pe anul 2017 de catre Esteto Marketplace.
Curentul steampunk nu inseamna doar o tendinta in moda sau in design, el inseamna un potential imens pentru proprietarii de mici afaceri care cauta noi modalitati de a-si impresiona clientela.
Cererea pentru spatii comerciale va creste in acest an atat in cadrul galeriilor comerciale, cat si in parcurile de retail si mall-urile mari, companii de moda precum LPP, Debenhams, Marks & Spencer,
Doina Vilceanu si-a inceput propria afacere intr-un moment in care putine doamne mai au curajul de a merge pe cont propriu, pe plan profesional. In 2010 a pus bazele MiniFashion, imediat dupa
Camelia Sucu i-a cerut Iepurasului ca anul acesta sa poata transforma toate ideile pe care le are in business-uri frumoase si prospere, dar si "ceva rabdare" pentru momentele in care lucrurile nu se
Magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat aproape 9.000 de vanzari prin afiliere si au atras peste 1 milion de click-uri numai in primele 12 ore ale
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Razvan Dumitrescu conduce, din 2008, o companie care astazi a ajuns sa faca designul magazinelor marilor branduri de lux ce vin tot mai des in Romania. Cea mai recenta "opera" a sa este magazinul