CFR Calatori se afla intr-o continua dezvoltare si modernizare, investind numai anul acesta 60 de milioane de euro in infrastructura, vagoane si locomotive pentru a oferi o calatorie cu trenul cat
Un raport realizat de Ministerul Transporturilor dezvaluie starea precara in care se afla caile de rulare ale CFR Infrastructura: 65% din linii si poduri pot ceda in conditii reale de trafic, iar
Ministrul roman de Externe, Teodor Melescanu, si omologul sau ungar Peter Szijjarto au convenit, luni, in privinta dezvoltarii unei linii de cale ferata de mare viteza intre Cluj-Napoca si Budapesta,
Fabrica Softronic a finalizat inca un tren electric la fabrica din Craiova, astfel ca locuitorii din capitala Baniei vor putea merge la mare sau la munte cu doua garnituri de acest fel.
Primul tren din programul estival de transport, care circula cu 160 km/h, a parcurs distanta Bucuresti-Constanta, de 225 de kilometri, intr-o ora si 55 de minute, record de viteza pentru transportul
Primul tren electric fabricat in Romania, de catre compania Softronic, a inceput sa fie testat de CFR, in vederea unei posibile achizitii. Garnitura alearga cu o viteza maxima de 160-200 de kilometri
Reteaua de transport feroviar rapid, asa-numitul TGV, trebuie sa opreasca si in statia numita "Romania", avand in vedere stransa legatura pe care ne-am creat-o de-a lungul anilor cu spatiul european.
Ministerul Transporturilor va inlocui pana la sfarsitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Calatori, respectiv intercity, rapid, accelerat si personal, cu cele din legislatia europeana,
Trenurile viitorului au ajuns si pe caile ferate de la noi, doar ca infrastructura limiteaza viteza de deplasare a acestora la 160 km/ora.Aer conditionat, toalete ecologice, scaune reglabile,
Cei care calatoresc cu trenul, victime ale accidentelor feroviare, sau familiile acestora, in cazul decesului primilor, vor primi despagubiri din 3 decembrie 2009 dupa intrarea in vigoare a
ALSTOM a incheiat cu Amtrak - operatorul feroviar national din Statele Unite ale Americii - un contract multianual estimat la 80 de milioane USD.Contractul vizeaza aprovizionarea cu piese de schimb
Ministrul Transporturilor, Gheorghe Dobre, a anuntat astazi un proiect ambitios.El vrea ca o parte din transportul rutier de marfa sa fie preluat de calea ferata. E vorba de doua terminale, la gara
Podul feroviar de la Cernavoda, dat in folosinta in 1895, este cel mai lung pod construit din metal din Europa. Impunatoare si semete de parca ieri ar fi trecut pe ele prima garnitura CFR,
Ministerul Transporturilor propune alocatii de 828 de milioane de lei pentru CFR SA, cu 60% mai mari decit alocatiile din 2007, dupa ce un studiu PricewaterhouseCoopers a aratat dezastrul caii ferate.