TradeAds Interactive introduce pe piata de publicitate online conceptul de masurare a audientei: GRP. Functionalitatea GRP (Gross Rating Point), utilizata pentru masurarea audientei TV, poate fi accesata in aplicatia Adnaliser.
GRP-ul online, dezvoltat de echipa TradeAds Interactive, stabileste procentul de audienta atins intr-o campanie de comunicare online in functie de demograficele selectate la nivel de judet, de varsta si de sex.
Mecanismul de functionare
GRP-ul online este un metric folosit, de asemenea, in masurarea audientei campaniilor online. Astfel ca prin intermediul unui cod de contorizare GRP, care se ataseaza unei campanii de comunicare online, se va inregistra audienta pe care a atins-o mesajul bannerelor in functie de parametrii stabiliti la adaugarea codului GRP. In Adnaliser aveti urmatoarele optiuni: judet, varsta si sex.
Pe baza acestor informatii, utilizatorii Adnaliser care stabilesc grupurile GRP pentru campaniile lor, pot face o comparatie intre audienta reala a populatiei (furnizata de Institutul National de Statistica) si audienta site-urilor care se inscriu in parametrii setati de utilizator. Mai mult decat atat, utilizatorii Adnaliser pot consulta rapoartele GRP cu cele generate de sistemul de functionare al Adnaliser care masoara impresiile vizibile din campaniile online de comunicare.
In aproximativ o zi de la implementarea codului GRP, utilizatorii pot consulta statisticile audientei din campanii, in pagina de Rapoarte din... mai mult
Miercuri, 04 Iulie 2012, ora 15:30
Directorul executiv al TradeAds Interactive, Valentin Oeru, analizeaza cauzele care franeaza dezvoltarea publicitatii online in Romania si anunta noi tehnologii in domeniu.
TradeAds Interactive opereaza platforma de publicitate online Bursa de Reclama.
Care sunt previziunile dvs. privind piata de advertising online in acest an?
Fata de 2011, nu vad schimbari majore. Bugetele vor ramane reduse - ma refer la cele care ajung la regiile de publicitate, la site-uri sau la furnizori de tehnologie online - asa cum suntem noi.
Cred insa ca publicitatea online va creste ca pondere in bugetul total de media al clientilor.
Totodata, volumul de publicitate online corespunzator Google va creste in mod clar, pentru ca se va cauta eficienta; in aceasta zona avem si noi un plus, pentru ca furnizam mai multe click-uri, mai multe lead-uri per campanie datorita tehnologiei pe care o folosim.
In acest sens, regiile clasice si site-urile care nu folosesc tehnologiile evoluate de advertising online vor avea de suferit mai mult, pentru ca, de pilda, cu un adserver clasic este greu sa cresti eficienta campaniilor.
Observati schimbari in comportamentul advertiserilor, al clientilor finali? Vin acestia cu cereri mai exigente, inteleg mai bine mecanismul publicitatii online?
Cred ca ne aflam intr-o perioada de tranzitie. Sunt destui clienti care au inceput sa isi creeze propriile departamente de online si cauta oameni mai bine pregatiti in domeniu, in conditiile in care pana... mai mult
Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 14:29
Compania TradeAds lanseaza prima Bursa de Reclama online din Republica Moldova. Acesta este primul pas in directia dezvoltarii companiei ca jucator regional, activ pe pietele emergente central si est-europene.Bursa de Reclama din Republica Moldova va opera in parteneriat cu Interakt, companie de media on-line locala, ce detine in portofoliul sau site-urile Unimedia.md, ladyclub.md si vesti.md.Bursa de Reclama pune la dispozitia utilizatorilor doua platforme de tranzactionare a bannerelor: una pentru publicitatea platita, alta pentru banner exchange (bartere). Ambele vor fi lansate si in Republica Moldova.Lansata la inceputul lui aprilie 2009, in Romania, Bursa de Reclama a atras peste 700 de site-uri inscrise care detin peste 1.700 de zone de reclama. Acestea sunt vizitate lunar de peste 4,3 milioane de vizitatori unici."TradeAds este nu doar o platforma tehnologica, ci un model de business. Vrem sa-l valorificam si pe alte piete. In cazul Moldovei, si in general al pietelor aflate in stadii de dezvoltare incipienta, unde jucatorii sunt mici, iar lichiditatile putine, platforma de bartere a Bursei de Reclama ofera intreprinzatorilor online posibilitatea de a-si creste site-urile fara investitii 'in bani' ", a declarat Valentin Oeru, directorul general al Tradeads. "Piata online din Republica Moldova abia a inceput sa se dezvolte. Potentialul de crestere este imens, daca ne uitam la ce s-a intamplat in alte tari est-europene in ultimii ani", a declarat... mai mult
Marti, 27 Aprilie 2010, ora 23:48