Samsung, Coca-Cola si Lidl ocupa primele trei pozitii in editia Top Social Brands 2018. Ele sunt urmate in Top 10 de Avon, Vodafone, KFC, Banca Transilvania, Telekom, McDonalds si Orange.
Samsung si Coca-Cola, brandurile aflate pe primele locuri ale clasamentului, sunt cele care au reusit sa comunice coerent si eficient pe toate canalele care conteaza in randul audientelor lor.
Rezultatele studiului au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands. Topul, aflat la a zecea editie, reuneste 75 de branduri care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului. Cea mai spectaculoasa crestere din top 10 a avut-o in acest an KFC, care a urcat 14 locuri fata de editia precedenta.
"Peisajul digital se schimba rapid si ce functioneaza azi poate sa nu mai functioneze maine. Din acest motiv, brandurile care vor sa faca performanta in online trebuie sa fie la curent cu toate instrumentele, dar mai mult decat atat trebuie sa inteleaga ca puterea strategiei de digital marketing sta in adaptabilitate. Top Social Brands ne arata care sunt brandurile care au inteles acest lucru in 2017", spune Marta Usurelu, Managing Partner Biz Agency.
Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accesat aici: www.revistabiz.ro/top-social-brands-2018-download. Studiul poate fi citit integral si in Revista Biz.
Metodologia studiului
Top Social Brands 2018 este realizat de Biz Market View, divizia de market research a Biz Agency si... mai mult
Vineri, 08 Iunie 2018, ora 16:38
Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri in social media aflat la a X-a editie, se va lansa in data de 5 iunie in cadrul conferintei cu acelasi nume. Conferinta reuneste speakeri din top influenceri si specialisti in comunicare care ne vor povesti despre deciziile dificile si curajoase pe care brand-urile le iau in strategia lor social media.
Anul acesta organizatorii conferintei au lansat o provocare in blogosfera si au pus fata in fata veteranii cu noua generatie de influenceri. Astfel, Chinezu, Victor Kapra si Radu Bazavan o sa stea fata in fata cu Selly, Tequila si Cuza. Ce tabara o sa iasa castigatoare aflam pe 5 iunie la Mezanin, Palatul Universul.
"Social media ne guverneaza viata in fiecare moment al zilei, iar brand-urile investesc resurse multiple pentru a face parte din aceste clipe ale noastre petrecute online. Conferinta din 5 iunie isi propune sa fie atat o sursa de inspiratie pentru profesionistii din domeniu cat si o incununare a strategiilor social media executate de branduri in ultimul an", spune Marta Usurelu, Managing Partner Biz Agency.
Studiul Top Social Brands prezinta brandurile cu prezenta in social media, care au avut cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare. Topul este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media, in intervalul 30 aprilie 2017 - 30 aprilie 2018.
Anul trecut primele 3 locuri din Top erau ocupate de Samsung, Coca-Cola si... mai mult
Miercuri, 30 Mai 2018, ora 16:27