Dacia ocupa primele doua pozitii in topul celor mai ieftine masini de pe piata.
Publicatia franceza Caradisiac a intocmit un top al celor mai ieftine modele auto disponibile pe piata din Europa in acest moment.
Primul loc in aceasta ierarhie este ocupat de Dacia Logan, cu un pret de pornire de putin peste 8 mii de euro.
"Sedanul Dacia e cel mai accesibil model auto de pe piata din Franta. Motorul ofera doar 75 de cai putere, dar nu se descurca rau. Totusi, autostrada nu e terenul sau favorit", noteaza sursa citata.
Locul doi revine unui alt model Dacia, Sandero, cu un pret de pornire de 8.250 de euro.
"Sandero e unul dintre cele mai bine vandute modele auto de pe piata din Franta. La cei 75 de cai putere, motorul nu are nimic iesit din comun cand vine vorba de performante, dar isi face treaba, mai ales folosit in mediul urban", puncteaza Caradisiac.
Podiumul e completat de Suzuki Celerio, care porneste de 9.790 de euro pe piata din Franta.
Top 5 cele mai ieftine masini:
1. Dacia Logan 8.150 euro
2. Dacia Sandero 8.250 euro
3. Suzuki Celerio 9.790 euro
4. Fiat Panda 9.990 euro
5. Citroen C1 11.050 euro
Sursa citata concluzioneaza ca "fie ca e vorba de un sedan sau de un hatchback, Dacia ofera un raport pret/performanta imbatabil".
I.G. ...citeste mai departe despre "Top 5 al celor mai ieftine masini de pe piata" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 07:39
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
"Avem nevoie de o masina ieftina pentru pietele emergente...ar costa intre 5.000 si 10.000 de euro", a declarat Bernd Olsterloh, seful consiliului ce reprezinta angajatii grupului, pentru portalul de afaceri Handelsblatt.
Oficialul companiei a spus ca acest model ar putea fi scos pe piata in doi ani.
Volkswagen ar terbui sa "atace noi piete", precum Asia de Sud Est si Africa, mai agresiv, a spus Olsterloh. El a adaugat ca marile piete, precum India si China, ar putea fi piete de desfacere pentru vehicule low-cost.
"Nu trebuie sa reinventam roata pentru asta", a spus seful Volkswagen, subliniind faptul ca, la constructia noilor modele, ar putea fi folosite parti de la alte masini.
Handelsblatt scrie ca un grup de experti va prezenta consiliului de administratie al Volkswagen, pana la sfarsitul anului, planul pentru intrarea pe piata masinilor ieftine, unul dintre putinele segmente in care producatorul de automobile nu este prezent.
Cum o duce Dacia
In acest an, vanzarile prin programul "Entry", prin care se folosesc piese de la alte modele pentru asamblarea celor low-cost, ar urma sa ajunga la un milion de unitati, respectiv o treime din productia intregului grup Renault, potrivit producatorului francez.
In doar cativa ani, constructorul Dacia, cu autoturismele sale ieftine, s-a impus pe piata... mai mult
Vineri, 05 Octombrie 2012, ora 14:11
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de plutire.
Winfried Vahland a declarat pentru Financial Times ca Skoda este o companie care lucreaza cu volume mari, iar asta vrea sa faca si in Europa.
"Skoda are potentialul de a deveni brandul cu cea mai rapida crestere din Europa," a declarat acesta.
In ciuda climatului economic incert, Skoda ar putea sa atinga telul de vanzari de 1,5 milioane de masini la nivel global inainte de 2018, cum se estimase initial in cadrul unui plan mai larg al Volkswagen de a detrona Toyota in topul celor mai mari retaileri de masini.
Planul companiei este de a atrage cumparatori tineri, aflati la prima achizitie de masina cu automobile precum Citigo, varianta low-cost a Volkswagen Up, ce va fi dezvaluita la show-ul auto de la Geneva.
In urma succesului inregistrat de Skoda Yeti, Vahland sustine ca Skoda doreste sa creeze si un SUV de marimi mai mari.
Brandul ceh al Volkswagen a devenit in timp un model solid de business, oferind masini utile la un pret bun, precum modelele Octavia, Fabia sau Yeti.
Skoda este insa pe cale sa creeze o franciza globala, castigand dragostea unor noi cumparatori din Rusia, India si china, unde clientii prefera masinile spatioase, majoritatea avand soferi personali.
In timp ce alti producatori de masini din Europa ofera reduceri pentru... mai mult
Luni, 05 Martie 2012, ora 13:49