Apple nu mai este cea mai valoroasa marca din lume, Google a preluat coroana in 2016.
Valoarea gigantului IT din spatele celui mai mare motor de cautare din lume a crescut cu 32%, ajungand la 229 de miliarde de dolari, in timp ce Apple, liderul de anul trecut, se situeaza acum pe locul al doilea, dupa o scadere de 8%, potrivit topului BrandZ remis Ziare.com, publicat de firma de consultanta Millward Brown si de firma de marketing si comunicare WPP.
Valoarea companiei ce realizeaza iPhone-uri si iPad-uri a ajuns astfel la 228 de miliarde de dolari.
Microsoft ramane pe locul trei, dupa o crestere de 5% pana la 122 miliarde de dolari, in timp ce Facebook (+44%, locul 5) si Amazon (+59%, locul 7) au intrat in Top 10 pentru prima data.
Valoarea cumulata a tuturor marcilor prezente in top 100 a crescut cu 3% fata de anul trecut, atingand 3,4 trilioane de dolari.
Vezi topul celor mai valoroase marci in 2015
Datele si analiza clasamentului BrandZ al celor mai valoroase marci ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoroase marci din lume: Apple nu mai este pe primul loc" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 08 Iunie 2016, ora 09:51
In topul celor bune branduri din lume, realizat de firma de consultanta Interband, Toyota (locul 6) este cea mai valoroasa companie auto, urmata de BMW (locul 11), Mercedes-Benz (locul 12) si Ford (locul 38).
Brandul Volkswagen a inregistrat un declin de 9%, ajungand pe locul 35, in timp ce Nissan a avut o evolutie foarte buna, inregistrand un avans de 19%, pana pe locul 49, transmite site-ul automnews.com.
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului ...citeste mai departe despre "Toyota, cea mai valoroasa companie auto. Volkswagen a ajuns pe locul 35" pe Ziare.com mai mult
Marti, 06 Octombrie 2015, ora 15:48
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului celor mai bune branduri din lume realizat de firma de consultanta Interband.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%, informeaza Bloomberg.
Topul celor mai valoroase si puternice branduri din lume - surpriza de pe primul loc
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Topul celor mai valoroase branduri din lume - cine conduce, cine se ...citeste mai departe despre "Cele mai valoroase branduri din lume" pe Ziare.com mai mult
Luni, 05 Octombrie 2015, ora 18:01
Toyota ocupa primul loc in topul celor mai valoroase branduri auto.
Topul a fost intocmit de compania Millward Brown, iar compania japoneza e cotata la 28.9 miliarde de dolari.
Urmatorul loc e ocupat de BMW, cu 26.4 miliarde de dolari, in timp ce pozitia a 3-a le revine celor de la Mercedes, cu 21.8 miliarde de dolari, noteaza ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoroase marci auto" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 27 Mai 2015, ora 17:41
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Valoarea Apple a crescut 21 la suta fata de anul precedent, la 118,9 miliarde de dolari, in timp ce Google a crescut 15 la suta comparativ cu anul precedent, pana la 107,44 de miliarde de dolari, relateaza CNN.
Clasamentul a fost intocmit de firma de consultanta Interbrand, luand in considerare trei criterii principale. Astfel, pe langa performanta financiara a produselor brandului, studiul ia in calcul si felul in care brandul influenteaza alegerea clientului, precum si daca poate creste astfel pretul unui produs.
Topul celor mai valoroase branduri din lume - Apple a fost detronat
"Cresterea meteorica a Apple si Google la peste 100 de miliarde de dolari este intr-adevar o marturie a puterii constructiei unui brand", a spus presedintele Interbrand, Jez Frampton.
Companiile din domeniul ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoroase branduri din lume - cine conduce, cine se prabuseste" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 12 Octombrie 2014, ora 16:46
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Hermes, producatorul francez al gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si s-a plasat pe pozitia a doua.
Gucci, detinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numara printre producatorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, intr-un numar restrans de magazine, cumparatorii bogati fiind tot mai interesati de branduri percepute ca fiind de elita.
In primul trimestru, veniturile obtinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine si articole din piele au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii doi ani, indicand ca reorganizarea Vuitton functioneaza.
"Daca pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunta la cresterea cotei de piata pentru a scoate in evidenta atractivitatea lor pe segmentul de lux", a... mai mult
Joi, 22 Mai 2014, ora 08:13
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual incepand din 2000 si este unul dintre cele mai urmarite astfel de rapoarte.
Astfel, Apple a urcat pe primul loc in acest an, cu o valoare a brandului estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.
Pe locul secund se gaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.
Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut in valoare cu 2% in ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
Top 10 este dominat de companii din sectorul IT. Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari.
Locul sase este ocupat de General Electric (46,9 miliarde de dolari), urmat de McDonald's (42 miliarde de dolari).
Urmatoarele doua pozitii revin unor giganti din industria IT: Samsung este pe locul 8, cu un brand evaluat la 39,6 miliarde de dolari, urmat de Intel, cu 37,2 miliarde de dolari. Cele doua companii au facut schimb de locuri fata de raportul din 2012.
Locul al zecelea revine marcii Toyota, evaluata la... mai mult
Luni, 30 Septembrie 2013, ora 12:20
Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marti de Millward Brown, agentie din grupul WPP.
Valoarea brandului Apple a crescut anul trecut cu 19%, la 183 miliarde de dolari, reprezentand 37% din capitalizarea de piata a companiei, potrivit topului anual BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri din lume.
Sapte dintre primele 10 branduri sunt companii din sectorul IT&C, iar McDonald's si Coca-Cola s-au mentinut pe locurile patru, respectiv sase.
Marlboro a urcat o pozitie, pana pe sapte, in pofida campaniilor agresive impotriva fumatului derulate peste tot in lume.
Pe locul al doilea in top, dupa Apple, se regaseste IBM, care a avansat cu o pozitie dupa cresterea valorii brandului cu 15%, la 116 miliarde de dolari.
Google a coborat cu o treapta, pana pe trei, inregistrand o scadere de 3% a valorii estimate a brandului, la 107,8 miliarde dolari.
Pe locul al patrulea este McDonald's, urmat de Microsoft, Coca-Cola, Marlboro, AT&T si Verizon. Top 10 este inchis de gigantul chinez China Mobile.
Facebook, care s-a listat vineri la bursa Nasdaq de la New York, a inregistrat cea mai rapida ascensiune in top in 2011, brandul retelei de socializare urcand in valoare cu 74%, la 33,2 miliarde de dolari, pe locul al 19-lea in top.
Directorul executiv al Millward Brown, Nick Cooper, a declarat pentru Reuters ca pozitia dominanta a... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 14:39
Louis Vuitton a fost numit cel mai valoros brand de lux din lume pentru al saptelea an consecutiv.
Brandul, detinut de multinationala franceza LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, valoreaza 25,9 miliarde de dolari, inregistrand o crestere de 7% comparativ cu 2011, potrivit unui studiu realizat de BrandZ, citat de Bloomberg.
Hermes, unde LVHM este actionar, s-a clasat pe locul al doilea cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, in crestere cu 61% anul trecut. Rolex a ocupat locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari, avand o crestere de 36%.
Chanel este pe locul al patrulea in studiul BrandZ, valoarea sa de piata inregistrand o scadere de 2% pana la 6,68 miliarde de dolari, in timp ce valoarea de piata a Gucci s-a diminuat cu 14%, pana la 6,42 miliarde de dolari. Valoarea Gucci a fost afectata de scaderea cotatiei actiunilor PPR SA anul trecut.
Maiestria adusa la un inalt nivel, mostenirea si istoria sunt factori cheie ai succesului pentru brandurile de lux, potrivit studiului BrandZ.
Valoarea Louis Vuitton reprezinta aproximativ o treime din capitalizarea de piata a LVMH, care ajunge la 61,05 miliarde de euro (78 miliarde de dolari).
Prada, care a vandut actiuni la Hong Kong prin oferta publica initiala de anul trecut, ocupa locul al saselea in topul brandurilor de lux, cu o valoare de 5,7 miliarde de dolari.
Compania de lux planuieste sa deschida 80 de magazine in urmatorii trei ani, majoritatea acestora urmand sa fie... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 12:13