La doi ani de la preluarea Adeplast, Sika România demarează campania “Mai puternici împreună”, cu un mesaj adresat tuturor categoriilor de clienți prezenți pe piața materialelor de
A fi "propriul sef si a nu depinde de nimeni" este o dorinta la care visam din prima zi in care ne-am angajat. Si totusi, dupa 5-10 ani de angajare, putini sunt cei care au curajul sa faca aceasta
Daca ai vazut deja ce inventatori a dat Romania lumii, e timpul sa traiesti putin si in prezent. Sunt companii, afaceri, antreprenori care au reusit sa creeze un produs si sa iasa cu el pe piata
In ciuda scandalului "Dieselgate" care era cat pe ce sa scufunde grupul auto Volkswagen, producatorul german da semne ca vrea sa recupereze teren pe o piata noua, unde imaginea nu i-a fost atat de
Peste 5.500 de profesionisti din domeniul auto au participat in 11 si 12 iunie la cea de-a sasea editie a Expo Inter Cars, primul eveniment de acest tip dedicat pietei auto aftermarket din Romania.
Inmatricularile de autoturisme Dacia la mana a doua importate au crescut cu aproape 60% in primul trimestru, la circa 570 de masini, potrivit datelor Directiei Regim Permise de Conducere si
Pentru pasionatii auto, aparitia unei noi masini de lux este o surpriza similara cu gasirea cadoului dorit sub bradul de Craciun. Iata ca, anul acesta, Mosul se arata darnic cu ei si le vesteste
Pentru pasionatii auto, aparitia unei noi masini de lux este o surpriza similara cu gasirea cadoului dorit sub bradul de Craciun. Iata ca, anul acesta, Mosul se arata darnic cu ei si le vesteste
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Adrian Barcutean detine, la doar 36 de ani, peopriul business in IT ce implineste deja zece ani de activitate. Impreuna cu echipa sa a creat solutii de business extrem de apreciate de companiile
Valoarea fuziunilor si achizitiilor derulate in prima jumatate a lui 2014 a atins 1,7 trilioane de dolari, marcand cel mai inalt nivel dupa boom-ul de dinainte de criza financiara globala. Prin
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Chrysler anunta noul Viper 2013, care va concura cu branduri precum Bugatti sau Lamborghini pe un segment al pietei auto foarte atractiv pentru iubitorii de masini - bolizii care ating viteze foarte
Audi, marca de lux a Volkswagen, a anuntat luni vanzari record pentru anul 2011, datorate succesului pe pietele din China si Rusia, ce i-au permis sa-si devanseze principalii concurentii, BMW si
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depasind Google, care a detinut acest titlu timp de patru ani, potrivit Reuters, citat de Mediafax.Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Dacia a fost cea mai mediatizata marca auto in presa din Romania in 2010, brandul romanesc fiind urmat in top 10 de Renault, Mercedes, BMW, Ford, Volkswagen, Audi, Toyota, Ferrari si Opel, potrivit
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat