Razvan Dragoi lansa, la inceputul acestui an, o platforma care reunea companiile cu oameni experimentati in training. La jumatate de an de la intrarea pe piata romaneasca isi da seama ca ideea sa are un mare potential.
E "mai mult decat un LinkedIn pentru piata de training", explica Razvan Dragoi, care prezinta proiectul sau ca pe o noua abordare in piata de training, pe care o numeste "Smart Casual Thinking".
Ce inseamna asta? Mult networking si espresso, spune, amuzat, trainerul antreprenor.
Razvan Dragoi lucreaza doar cu traineri atent selectionati, iar metoda de selectie a atras pana acum de la companii mici pana la corporatii:
Pentru a obtine validarea in platforma, trainerii trebuie sa-si programeze un curs deschis la care sa participe un membru din Echipa de Validare The Trainers, sa obtina feedback pozitiv din partea participantilor si din partea Echipei de Validare, sa aiba cel putin trei recomandari scrise din partea clientilor cu care a lucrat anterior.
Despre evolutia proiectului sau, avantajele si dezavantajele ideii pe care a avut-o si planuri de viitor, vorbeste Razvan Dragoi intr-un interviu acordat Business24.
Ati lansat, la inceputul acestui an, un proiect inedit, un fel de Linkedin pentru piata de training. Cum a fost primit acest concept?
Ne place sa spunem ca The Trainers, prima platforma ce conecteaza companiile cu experti in training, este un Marketplace inovativ, deci mai mult decat un LinkedIn pentru piata de training.
Cand... mai mult
Joi, 31 Decembrie 2015, ora 00:00
Razvan Dragoi a lansat The Trainers, prima platforma online care conecteaza direct companiile cu trainerii. Proiectul este unic in regiune si devine realitate dupa o investitie initiala de 20.000 de euro, spune antreprenorul.
Modelul de business propune o noua abordare in industria de training, prin crearea unei piete din care companiile pot achizitiona direct servicii de training si dezvoltare personala de la expertii inscrisi in platforma.
Practic, platforma pune fata in fata cererea si oferta din piata de training, simplificand procesul de achizitie de training din orice domeniu.
The Trainers se adreseaza, pe de o parte, companiilor care doresc sa desfasoare programe profesioniste de training, iar, pe de alta parte, expertilor care vor sa se alature celei mai mari comunitati de traineri profesionisti.
"Obiectivul nostru este de a construi un marketplace al celor mai buni traineri din piata si al celor mai diverse programe de training" a declarat Razvan Dragoi, fondator The Trainers.
O oportunitate pe piata
"Industria de training din Romania trece printr-o perioada de consolidare, dupa ce criza financiara a remodelat si influentat acest sector.
Inca sunt numeroase oportunitati pe care piata trebuie sa le acopere, atat in ceea ce priveste nevoile companiilor, cat si pe cele ale trainerilor.
Din dorinta de a oferi mai multa transparenta in achizitia de training, a luat nastere The Trainers, o alternativa inovativa la metodele traditionale de... mai mult
Joi, 12 Martie 2015, ora 10:55
1