Majoritatea oamenilor supraestimeaza ce pot face intr-un an si subestimeaza ce pot face in 10 ani, spunea Bill Gates.
Multi antreprenori ar putea sa-l contrazica pe cel mai bogat om din America, mai ales atunci cand folosesc toate cele 365 de zile din an pentru a-si atinge scopul si a-si duce afacerea pe culmile succesului.
2016 ar putea fi un an de succes pentru business-ul tau. Da, intr-adevar, este posibil, daca iti stabilesti o strategie de marketing potrivita si o aplici corect.
Iata 5 tendinte in e-commerce, prezentate de iAgency, pe care trebuie sa le ai in vedere in conceperea strategiei de marketing pentru anul viitor, daca iti doresti ca brandul tau sa se dezvolte in 2016:
Optimizeaza-ti site-ul
Orice business, indiferent de cat de mic este, are nevoie de un site. Acesta trebuie sa contina informatiile de care clientii au nevoie, fie ca vorbim de fotografii, articole sau videoclipuri.
Odata ce ai creat un site, este esential ca acesta sa fie gasit de motoarele de cautare. 89% din consumatori folosesc motoarele de cautare pentru a se informa despre un produs, serviciu sau brand, inainte de a lua o decizie.
Pentru a profita de acest lucru, trebuie sa te asiguri ca site-ul tau este optimizat pentru motoarele de cautare (SEO).
Grija mare la varianta de mobil!
Aproape oricine are un smartphone in zilele noastre. In 2016, utilizatorii vor cauta produse si servicii mai mult de pe dispozitivele mobile, decat de pe desktop.
Din acest motiv... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2015, ora 14:45