Cea de-a doua editie a evenimentului de e-commerce pentru platforma Magento din Romania, care va avea loc la Cluj-Napoca, in perioada 2-3 octombrie, va reuni speakeri de top din industria IT si business din Romania si din strainatate, oameni cu expertiza si performante deosebite in domeniile lor.
Evenimentul Meet Mangento de anul acesta va avea doua componente principale, una de business, dedicata proprietarilor de magazine online, oamenilor de marketing, furnizorilor de servicii, si o componenta tehnica, care se va adresa in special profesionistilor in IT, programatorilor si dezvoltatorilor.
Evenimentul va fi incheiat cu o petrecere - Party 404 - cea mai mare petrecere destinata industriei IT din Translvania, la care sunt asteptate peste 500 de persoane.
Meet Magento este cea mai mare serie de conferinte la nivel global, axata pe eCommerce, Business, platforma Magento si ecosistemul ei regional.
In 2015, evenimentele Meet Magento vor avea loc in 30 de tari, inclusiv SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elvetia si Polonia, dar si Romania.
Pretul unui bilet incepe de la Euro50 si poate ajunge la Euro105, depinzand de perioada de achizitie. Mai multe detalii pe site-ul evenimentului. mai mult
Marti, 22 Septembrie 2015, ora 14:21
Comertul online va trece in 2015 printr-o perioada extrem de importanta pentru istoria sa, crede Alexandru Diaconu, antreprenor si proprietar al unui magazin online care, de Black Friday, a inregistrat un cos mediu de cumparaturi de 90 de euro.
Potrivit acestuia, tot mai multi oameni vor compara online, atat global cat si in Romania, iar timpul de livrare va scadea drastic pana la "livrare in aceeasi zi". O alta tendinta este adaptarea platformelor online spre zona de mobile si, nu in ultimul rand, personalizarea.
"Dintre toate tendintele pe care le-am estimat (...) aceasta (personalizarea n. red.) consider ca este cel mai interesant de urmarit, atat la nivel global cat si in Romania", spune Alexandru Diaconu, fondator LaRedoute.ro pentru Business24.
Iara previziunile sale cu privire la comertul online in 2015:
Cresterea volumului tranzactionat pe pietele ecommerce B2C si B2B
La nivelul anului 2015 piata globala de ecommerce B2C se va situa in jurul valorii de 1,8 trilioane de dolari, iar pana in 2020, la nivel global, Diaconu estimaza depasirea pragului de 3 trilioane de dolari in cazul pietei ecommerce B2C iar in cazul B2B, depasirea pragului de 12 trilioane de dolari.
"In 2015 piata de ecommerce B2C isi va continua ritmul alert de crestere, urmand a se situa probabil aproape de pragul de 1,6-1,7 miliarde de dolari. Pana in 2020 ritmul cresterii se va mentine neschimbat, insa cel mai interesant segment va fi cel ecommerce B2B unde estimez o crestere... mai mult
Luni, 22 Decembrie 2014, ora 10:02
Segmentul de vanzari online are un potential din ce in ce mai ridicat, astfel ca retailerii fac investitii pentru a obtine cote cat mai mari din piata.
Daca eMAG a investit masiv in infrastructura de vanzari online si in strategii de marketing, cum ar fi cel afiliat, un nou jucator in piata, Germanos Telecom, anunta lansarea noului website.
"Ne dorim ca acest nou website sa optimizeze experienta utilizatorilor si sa creasca productivitatea, prin reducerea activitatilor precedente vanzarii. Oferim astfel tuturor celor pasionati de tehnologie o navigare mai placuta si mai eficienta printre produsele si serviciile noastre, pornind de la obiceiurile de consum online si interesele utilizatorilor in privinta afisarii produselor si a informatiilor despre acestea. Angajatii magazinelor vor continua sa aiba un rol esential in filozofia noastra de a 'conecta cu tehnologia', furnizand clientilor detalii despre cele mai noi smartphone-uri, tehnologii si tendinte actuale sau viitoare", a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE & Germanos.
Si Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), vorbeste despre importanta digializarii, mai ales pentru marii retaileri din Romania. Din punctul sau de vedere, digitalizarea ramane un risc doar pentru cei care nu investesc in ea.
"Riscurile apar pentru retailerii care raman in urma si nu tin pasul cu vremurile: orice domeniu de activitate antreprenoriala poate fi profitabil, daca folosesti social media... mai mult
Vineri, 22 Martie 2013, ora 16:01
Volumul comertului electronic cu plata online a inregistrat la nivelul anului 2011 o crestere de 24% fata de anul anterior, ajungand la valoarea de 158,9 milioane euro, conform Romcard.
Prin platforma ePayment a fost procesat un volum de 138,8 milioane de euro, lunile cu cele mai mari vanzari fiind inregistrate in mai, iunie si iulie, cand volumul tranzactiilor s-a ridicat la aproape 14 milioane de euro lunar.
Cresterea realizata la nivelul anului 2011 a fost impulsionata de o serie de campanii si promotii desfasurate de jucatorii din industrie. Totodata, spre deosebire de alti ani, cand doar anumite domenii inregistrau evolutii spectaculoase, in 2011 cresterea s-a manifestat in aproape toate domeniile. Astfel, in 2011, s-au inregistrat cresteri mari la flori - 29,62%, jucarii - 23,38%, cadouri -21,26%, produse IT - 32%.
De asemenea, internetul se dovedeste un canal foarte potrivit pentru organizatiile non-profit, donatiile online inregistrand o crestere de aproape 26% in 2011 fata de 2010.
Valoarea medie a cosului de cumparaturi online a inregistrat, de asemenea, o evolutie pozitiva, de la 58 euro in 2010 la 64 euro in 2011, conform datelor din sistemul ePayment.
Cele mai mari valori medii pe tranzactie au fost inregistrate in turism, software, segmentul IT&C si cel al jucariilor, cu 163, 126, 114 si respectiv 81 de euro. La polul opus se situeaza tranzactiile pentru produse sau servicii in general mai ieftine cum ar fi carti, bilete la spectacole, cupoane... mai mult
Miercuri, 11 Ianuarie 2012, ora 11:59