Operatorul francez Orange intentioneaza sa faca achizitii in Spania, insa printre insa posibile tinte de preluare ar putea exista fi si Romania, pe langa Belgia si Polonia, a declarat directorul general al operatorului de telecomunicatii, Stephane Richard.
Orange ar putea reanaliza si afacerile telecom ale companiei franceze Bouygues, daca va primi o propunere in acest sens, a spus Richard, citat de Mediafax.
Seful Orange a adaugat ca sunt multe tari, precum Belgia, Polonia si Romania, unde ar putea exista potentiale tinte pentru achizitii.
"Dar daca cineva ar trebui sa numeasca o singura tara pentru noi, aceea ar fi Spania", a spus directorul Orange, prezent la o conferinta pe teme economice in Aix-en-Provence, in sudul Frantei.
Orange a anuntat, miercuri, ca nu va face o oferta pentru rivalul Bouygues Telecom, preluare care ar fi contribuit la consolidarea pietei telecom din Franta.
"Daca ne-ar aborda cineva pentru a forma o oferta care sa multumeasca Bouygues, am analiza, bineinteles", a declarat Richard.
Richard a declarat, in septembrie anul trecut, ca Orange ia in calcul consolidarea pozitiei in tari precum Spania si Polonia si achizitionarea de active in domeniul telefoniei fixe in Belgia si Romania.
Orange ofera in Romania servicii de telefonie mobila, internet si televiziune.
Principalii concurenti ai Orange in Romania sunt Vodafone (Marea Britanie) si Cosmote, parte a grupului elen OTE, controlat de Deutsche Telekom si care mai detine in... mai mult
Duminica, 06 Iulie 2014, ora 13:04
Compania de telecomunicatii Orange si operatorul de sateliti SES planuiesc sa "exporte" si in alte tari modelul serviciului de televiziune prin satelit Orange TV, care a fost lansat in luna iunie in Romania.
Norbert Hölzle, Senior Vice President Comercial Europe al SES, a declarat pentru Mediafax, la targul de comunicatii IBC, care se desfasoara in perioada 12 - 17 septembrie, la Amsterdam, ca lansarea platformei Direct-to-Home (DTH) Orange TV in Romania a fost un model "de succes", care va fi implementat si pe alte piete.
Hölzle a refuzat sa precizeze care sunt tarile in care Orange si SES planuiesc sa lanseze un serviciu de televiziune prin satelit similar Orange TV din Romania.
Totusi, Hölzle a precizat ca, dupa incheierea targului IBC, urmeaza sa aiba o intalnire cu conducerea Orange Romania pentru a discuta despre parteneriatul celor doua companii in domeniul televiziunii prin satelit, precum si despre numarul de abonati pe care platforma Orange TV i-a atras in Romania, in cele patru luni de la lansare.
Pe de alta parte, intr-o conferinta de presa organizata la targul IBC, Ferdinand Kayser, Chief Commercial Officer al SES - companie ce opereaza 53 de sateliti la nivel international -, a declarat ca piata de televiziune din Romania este foarte competitiva: "Penetrarea serviciilor de televiziune pay TV (cu plata, n.r.) este de 85% in Romania".
Totodata, Kayser a subliniat interesul SES de a sustine procesul de tranzitie la televiziunea digitala din... mai mult
Luni, 16 Septembrie 2013, ora 14:10
Principalii operatori de telefonie mobila (Cosmote, Orange, Vodafone) au difuzat in primele sase luni ale acestui an circa 55.000 de reclame, mediile preferate fiind, in primul rand, televiziunea si radioul, potrivit raportului de monitorizare realizat de compania mediaTrust.
In intervalul 1 ianuarie - 30 iunie 2013, mediile de difuzare preferate de catre cele trei companii de telefonie mobila au fost televiziunea (44.390 reclame), urmata de radio (9.805 reclame) si presa scrisa (684 reclame). In total, au fost difuzate 54.879 reclame.
Orange este compania cu cea mai agresiva campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate in primele sase luni ale anului.Vodafone ocupa locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situeaza pe locul trei cu 11.590 de reclame.
Potrivit raportului, publicitatea Orange Romania (22.249 reclame) raportata la rate card da aproximativ 59 milioane de euro. Orange si-a derulat campania de promovare in principal la posturile TV Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) si Romania TV (1.636 reclame). Kiss FM a difuzat in intervalul analizat 1.621 de reclame, iar PRO FM - 817 reclame.
Antena 2, GSP TV si Sport.ro, preferate de Vodafone
Al doilea operator ca numar de reclame inregistrate este Vodafone Romania, cu 21.040 de reclame si un rate card de aproximativ 34 de milioane de euro. Reteaua de telefonie a ales sa difuzeze cel mai mare numar de reclame la posturile TV Antena 2 (2.668 reclame), GSP TV (2.569 reclame) si... mai mult
Vineri, 02 August 2013, ora 12:26
Operatorul de telefonie mobila, Orange Romania, a avut in prima jumatate a anului venituri de aproximativ 450 milioane euro, valoare apropiata de cea raportata pentru aceeasi perioada a anului trecut.
Acest lucru de datoreaza unei cresteri a numarului clientilor companiei cu 154.000, la 10,2 milioane, si diminuarii tarifelor de interconectare.
Veniturile Orange Romania au coborat cu 0,6%, la 449 milioane euro, e la 452 milioane euro in primul semestru al anului trecut, ar au urcat usor in trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.
10,2 milioane este numarul declientii de la finalul lunii iunie, fata de 10,283 milioane la sfarsitul anului trecut, potrivit raportului financiar prezentat joi de grupul francez Orange.
"Se inregistreaza o tendinta de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplatite catre abonamente. Astfel, in ultimele 12 luni umarul de abonati a crescut cu peste 6%", se spune in comunicatul Orange Romania.
In acelasi timp, traficul de internet pe mobil inregistrat in reteaua Orange a urcat cu 90% fata de perioada similara a anului trecut, odata cu cresterea vanzarilor de smartphone-uri, dezvoltarii aplicatiilor si serviciilor oferite.
Orange Romania a lansat la finalul anului trecut serviciile de date la mare viteza 4G pentru tablete si modemuri, disponibile si pentru smartphone-uri incepand din luna aprilie.
Totodata, operatorul a intrat in iunie pe piata serviciilor de... mai mult
Joi, 25 Iulie 2013, ora 12:29
Orange, liderul pietei de telefonie mobila, cu venituri de 291 milioane de euro la 31 martie 2013, intra pe piata de TV prin satelit si va incepe sa vanda oficial de miercuri servicii disponibile la tarife care variaza intre 5 si 12 euro pe luna, in functie de numarul de posturi TV incluse,
Disponibil pe televizor si computer, prin satelit si prin internet, iar in curand pe smartphone si tableta, serviciul Orange TV ofera acces la peste 40 de canale HD, dintre care 26 de posturi in premiera pe piata in format HD.
"Birourile noastre din intreaga lume au colaborat pentru a oferi o solutie tehnica completa catre Orange Romania, incepand cu receptia canalelor din Bucuresti si terminand cu transferul catre partenerul nostru SES pentru legatura cu satelitul. Suntem mandri de rezultat si vom continua sa asiguram un serviciu de inalta calitate pe platforma, oferind astfel telespectatorilor o experienta de inalta calitate", a declarat Philippe Fort, Director de Operatiuni al GlobeCast.
Primul pachet disponibil - denumit Local HD - cu un tarif de 5 euro (TVA inclus) pe luna, include 36 de posturi TV - toate romanesti, dintre care 6 sunt in format HD. Al doilea pachet - World HD - include 65 de posturi TV, dintre care 19 in format HD, si are un cost de 8 euro pe luna. Al treilea pachet - Universe HD - include 95 de posturi TV, dintre care 37 in format HD - cu un cost de 12 euro pe luna.
Pentru abonatii Orange la telefonie mobila cu un singur sim pachetele TV costa 4 euro,... mai mult
Marti, 11 Iunie 2013, ora 16:25
Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, incepe sa se transforme intr-un furnizor total de servicii, atacand piete care nu fac obiectul afacerii sale principale.
Orange Romania va intra si pe piata de retransmisie TV, unde activeaza deja mari jucatori precum RCS&RDS, UPC sau Romtelecom.
"Asteptarile clientilor se indreapta, in mod natural, catre o noua experienta de utilizare a serviciilor multimedia. (...) Vom dezvolta in continuare servicii, aplicatii si parteneriate inovatoare", declara Jean-François Fallacher, directorul general al Orange Romania, cu ocazia publicarii rezultatelor financiare valabile pentru primul trimestru al acestui an.
Pana acum, RCS&RDS era singurul furnizor complet de servicii, telefonie mobila si fixa, servicii de Intenet si retransmisie TV.
"Operatorii de telefonie mobila au posibilitatea sa ofere clientilor cat mai multe servicii. Pentru Orange lansarea serviciilor de retransmisie TV ar fi un plus, pentru ca au in spate un brand, care le garanteaza seriozitatea pe care o cauta romanul. Utilizatorii romani s-au saturat de problemele tehnice cu care se confrunta in retelele operatorilor clasici", a declarat pentru Business24 un specialist din industrie apropiat companiei.
"cred ca aparitia Orange Romania pe piata de retransmisie TV ii va consolida pozitia pe piata locala. Probabil vor oferi aceste servicii la pachet cu altele deja disponibile", a spus analistul.
Umbrela convergentei media
"Daca... mai mult
Luni, 13 Mai 2013, ora 13:43
Orange Romania, cel mai mare operator mobil de pe piata locala, ar putea lansa in curand un serviciu TV, potrivit unor informatii aparute pe blogurile de specialitate.
Orange ar fi inceput deja o campanie de marketing si informare a utilizatorilor privind lansarea noului serviciu, potrivit Computerblog.ro.
Contactati de Business24, oficialii Orange Romania nu au confirmat, dar nici nu au infirmat informatiile, preferand sa nu comenteze inca pe marginea acestui subiect.
Grupul France Telecom, din care face parte Orange Romania, a lansat un astfel de serviciu in Polonia, anul trecut.
Daca Orange Romania va intra in competitie cu operatorii de cablu TV, va avea de luptat pe o piata care numara cel putin 5,85 milioane de abonati, potrivit cifrelor Autoritati Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), disponibile la sfarsitul anului 2011.
Potrivit informatiilor din piata, UPC si Dolce au in jur de 1,2 milioane de abonati TV, in timp ce RCS-RDS ar avea intre 3-3,5 milioane.
Analist media: lansarea unui astfel de serviciu, verosimila
"Daca lansarea se confirma, miscarea ar fi sub umbrela convergentei media, care are loc intre diferite platforme", a declarat pentru Business24 analistul media Iulian Comanescu.
Asa cum, in trecut, furnizorii de Internet au inceput sa ofere servicii de telefonie si cablu TV, tot asa si furnizorii de telefonie mobila au inceput sa isi diversifice serviciile pe online si, posibil, si pe piata TV, spune... mai mult
Marti, 05 Martie 2013, ora 09:00