Banca Comerciala Romana (BCR) va implementa, incepand de luni, 19 octombrie, un nou mod de functionare la nivelul intregii retele teritoriale, prin care clientii vor avea acces in sucursale exclusiv in baza unei programari telefonice, potrivit unui comunicat.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programari prin telefon, derulat in ultimele luni, in 12 agentii din tara, care s-a dovedit a fi unul de succes.
Programul a fost conceput pentru a pregati migrarea catre un nou mod de functionare in reteaua bancii, care urmareste cresterea gradului de confort si protectie pentru clienti, reducerea timpilor de asteptare, imbunatatirea eficientei operationale si incurajarea utilizarii platformei de digital banking.
Extinderea sistemului la nivelul intregii retele, incepand de luni, este una temporara si a fost accelerata de escaladarea, la nivel national, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum si de apropierea sezonului rece, in contextul in care exista cazuri in care se formeaza cozi in fata unitatilor bancare.
"Siguranta si sanatatea clientilor nostri continua sa fie cele mai importante preocupari pentru noi. In ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitala si am implementat noi modele de lucru, care vin in intampinarea clientilor cu solutii cat mai practice. Ca urmare a contextului actual si a cresterii numarului de infectari, am decis sa extindem imediat, in toata reteaua BCR, sistemul de acces in agentii doar pe baza de programare", a... mai mult
Miercuri, 14 Octombrie 2020, ora 17:21
O echipa de cercetatori din Israel a inventat o masca sanitara ce poate distruge coronavirusul prin intermediul caldurii generate de curentul electric de la un incarcator de telefon mobil, relateaza miercuri Reuters.
Procesul de dezinfectare dureaza aproximativ 30 de minute. Utilizatorii nu trebuie sa poarte masca in timp ce aceasta este conectata la incarcator, a atras atentia profesorul Yair Ein-Eli, care a condus echipa de cercetare de la Universitatea Technion din Haifa.
Noua masca este dotata cu un port USB ce se conecteaza la o sursa de energie, cum ar fi un incarcator standard de telefon mobil, care incalzeste un strat interior din fibre de carbon pana la o temperatura de 70 de grade Celsius, suficient de ridicata pentru a distruge virusurile.
Potrivit lui Ein-Eli, mastile de unica folosinta, la mare cautare la nivel mondial in timpul crizei sanitare, nu sunt economice si nici prietenoase cu mediul inconjurator. ''Ele trebuie sa fie reutilizabile si prietenoase, iar aceasta este solutia noastra'', a spus el.
Profesor Allon Moses, specialist in boli infectioase la Centrul Medical Hadassah din Ierusalim, a declarat ca o expunere de jumatate de ora la o temperatura de 70 de grade Celsius distruge ''fara indoiala'' coronavirusul. El a atras atentia, insa, ca incalzirea repetata poate ''dauna hartiei sau materialului mastii si distruge in viitor capacitatea acesteia de protectie impotriva bolii''.
In timpul testelor, prototipul a fost expus la douazeci de... mai mult
Miercuri, 17 Iunie 2020, ora 20:48
Atunci cand cumperi un smartphone, primul lucru pe care il face asistentul de vanzari este sa iti ofere o folie telefon si o husa de protectie.
Ce nu stiai este ca daca le cumperi din magazinul online etuo.ro, acestea pot fi chiar personalizate. Etuo.ro este alegerea noastra de astazi, fiind magazinul care iti ofera accesorii pentru telefonul mobil sau tableta, precum si multe alte servicii suplimentare.
O folie pentru telefon este un film de protectie pentru ecran si este, in principal, un produs conex oferit pentru protectia smartphone-ului sau a tabletei.
Productia de huse, folii telefon si alte accesorii este acum uriasa, si daca vei intra in magazinul online etuo.ro nu vei avea decat de castigat.
Cumparatorii nu sunt impotriva unei astfel de protectii pentru telefonul lor. Pana la urma, o folie telefon ofera protectie ecranului smartphone-ului impotriva zgarieturilor si a matuirii, iar husa personalizata, pe langa aspectul original si personal, ofera protectie telefonului impotriva socurilor provocate de cazaturi, a loviturilor si a oricaror accidente neprevazute.
Aceste argumente sunt destul de rationale. Si aceasta nu este doar atitudinea noastra fata de orice fel de ostilitate nefondata impotriva acestor dispozitive, ci si o pozitie motivata.
Husa personalizata
In procesul de creare de noi modele de huse personalizate, inginerii si designerii se straduiesc sa creeze produse frumoase si convenabile, si, de asemenea, se lupta pentru a reduce... mai mult
Joi, 07 Mai 2020, ora 16:10
Ministerul Muncii a publicat pe site-ul sau un ghid cu informatii destinate lucratorilor romani care intentioneaza sa plece la munca in strainatate si a alocat doua numere de telefon pentru cei care doresc sa afle informatii din domeniu.
Ghidul, publicat pe site-ul ministerului, cuprinde informatii despre legalitatea contractelor de munca, lista agentiilor de plasare autorizate si cea a agentilor de munca temporara si include datele de contact ale ambasadelor si consulatelor, precum si Ghidul lucratorului roman, elaborat in colaborare cu Ambasadele Romaniei si Corpul atasatilor pe probleme de munca si sociale.
"In masura in care este posibil, MMPS recomanda plecarea prin agentii de plasare sau prin agent de munca temporara", transmite Ministerul Muncii in document.
Documentul este disponibil AICI.
De asemenea, numerele de telefon cu tarif normal 021/302.70.52 si 021/302.70.53 sunt disponibile lucratorilor romani interesati sa afle informatii despre munca in strainatate.
Numerele telefonice pot fi apelate de luni pana vineri, in intervalul orar 8:00 - 18:00. ...citeste mai departe despre "Ministerul Muncii a deschis doua linii telefonice pentru romanii care vor sa munceasca in strainatate" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 08:22
Directia Generala Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonica dedicata persoanelor care doresc sa afle detalii despre situatia anularii pachetelor turistice si a rambursarii sumelor achitate, potrivit unui anunt postat marti pe pagina de Facebook a Ministerului Turismului - actuala Directie Generala Turism din MEEMA.
"La nivelul Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri - Directia Generala Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au intrebari referitoare la reprogramarea calatoriilor, anularea acestora si implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, in contextul situatiei epidemiologice actuale.
Numarul de telefon este: 0751.122.311. Pe aceasta cale, va adresam rugamintea sa apelati acest numar de telefon doar daca va aflati intr-una dintre situatiile mai sus mentionate", se mentioneaza in anuntul facut de Directia Generala Turism din Ministerul Economiei.
La inceputul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a facut un apel la romanii care au platit avansuri la agentiile de turism sa nu mearga sa ceara banii inapoi, "pentru ca nu au de unde sa-i dea si risca sa introduca firmele in faliment", aratand ca lucrul cel mai prudent ar fi "sa mai astepte sau sa ceara un voucher de la agentie, o reprogramare".
Citeste si Cum isi vor recupera romanii banii pe concediile ratate? Agentiile de turism propun vouchere de vacanta in tara si... mai mult
Marti, 21 Aprilie 2020, ora 11:25
Un nou numar de telefon la care cetatenii pot suna pentru a obtine informatii suplimentare cu privire la somajul tehnic si la facilitatile acordate prin prevederile Legii nr.19/2020 este disponibil incepand de luni, a anuntat Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).
"Incepand cu data de 14 aprilie 2020, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pune la dispozitia cetatenilor un nou numar de telefon - 021.444-0000, la care acestia pot suna pentru a obtine informatii suplimentare cu privire la somajul tehnic si la facilitatile acordate prin prevederile Legii nr.19/2020.
Noul numar de telefon, operat in parteneriat cu Telekom Romania, optimizeaza serviciul de informare efectuat de ANOFM, scurtand timpii de asteptare. Astfel, inca din faza de initiere a apelului, cetatenii vor putea fi repartizati catre operatorii call-centerului, in functie de categoria in care se incadreaza", precizeaza institutia.
Potrivit sursei citate, noul call-center va functiona in acelasi interval orar ca pana in prezent, respectiv intre orele 9:00 - 16:00, de luni pana joi, respectiv intre orele 9:00 - 13:00, vineri.
ANOFM reaminteste faptul ca angajatorii au la dispozitie platforma digitala https://aici.gov.ro pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, conform prevederilor legale.
Vezi si Ministrul Muncii: Peste 56.000 de... mai mult
Luni, 13 Aprilie 2020, ora 16:57
Congresului Mondial al Telefoniei Mobile (MWC), cea mai mare reuniune anuala a industriei telecomunicatiilor care urma sa aduca peste 100.000 de vizitatori la Barcelona, a fost anulat dupa ce mai multi expozanti si-au anulat participarea ca urmare a ingrijorarilor provocate de epidemia de coronavirus, transmite Reuters.
Asociatia Mondiala a Operatorilor (GSMA), organizatorul congresului de la Barcelona, a anuntat miercuri seara ca a decis sa anuleze evenimentul care era programat a se desfasura in perioada 24-27 februarie 2020, in pofida asigurarilor pe care le-a primit de la autoritatile sanitare nationale si locale ca nu exista motive de ingrijorare.
"GSMA a decis sa anuleze MWC Barcelona 2020 din cauza ingrijorarilor globale cu privire la epidemia de coronavirus, preocuparilor cu privire la calatorii si alte motive care fac imposibil pentru GSMA sa gazduiasca evenimentul", a declarat directorul general de la GSMA, John Hoffman, intr-un comunicat de presa.
Decizia vine dupa o reuniune de criza a boardului GSMA a carui mana a fost fortata de anuntul retragerii unor membri importanti din Europa ai organizatiei precum Deutsche Telekom, Vodafone, BT si Nokia. Anterior alte nume mari din industria IT, precum Sony, Amazon, LG Electronics, Ericsson, Nvidia, Intel, Cisco Systems Inc, Sprint Corp si Facebook, au anuntat si ele ca au decis sa isi anuleze participarea la Mobile World Congress.
In mod traditional, Mobile World Congress atrage in fiecare an mai multe zeci... mai mult
Joi, 13 Februarie 2020, ora 10:23
Vladimir Putin si Donald Trump au discutat la telefon, iar presedintele rus i-a multumit liderului de la Casa Alba pentru informatii care au ajutat la prevenirea unor atacuri teroriste in Rusia, a anuntat Kremlinul, potrivit rt.com.
Apelul a fost initiat de oficialul ce la Moscova, iar cei doi lideri au discutat despre mai multe "probleme de interes comun".
Serviciul Federal de Securitate a precizat ca informatiile obtinute de la americani au dus la arestarea a doi cetateni rusi care planuiau atacuri teroriste in locuri publice din Sankt Petersburg, de Anul Nou.
Cei doi presedinti au convenit sa mentina cooperarea bilaterala in lupta impotriva terorismului, a mai precizat Kremlinul. ...citeste mai departe despre "Putin i-a multumit telefonic lui Trump pentru informatii care au ajutat la prevenirea unor acte de terorism in Rusia" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 29 Decembrie 2019, ora 20:26
Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a publicat joi pe pagina sa de Facebook numarul de telefon al presedintelui Casei Nationale de Pensii, afirmand ca a venit momentul ca acesta sa auda vocile necajite ale pensionarilor.
"Pe langa telefonul meu care este disponibil, poate ca a venit momentul sa auda aceste voci necajite ale pensionarilor si actualul Presedinte ale Casei Nationale de Pensii. Poate fi gasit la 0722587228, un telefon platit din bani publici", a scris Violeta Alexandru pe Facebook.
Ea a subliniat ca de cand a preluat functia de ministru al Muncii, primeste sute de telefoane si mesaje pe retelele de socializare si foarte multe persoane ii semnaleaza dialoguri revoltatoare si atitudini arogante din partea reprezentantilor Caselor de Pensii.
"De cand am ajuns Ministru, primesc sute de telefoane si mesaje pe retelele de socializare. Le multumesc inca o data tuturor celor care imi trimit mesaje. Reamintesc ca Ministrul nu poate solutiona dosare punctuale, ar fi un abuz din partea mea. Dar oamenii trebuie sa stie de la mine urmatoarele: V-am auzit! Am tinut cont de toate semnalele dvs. privind disfunctionalitatile din sistem si am luat masuri.
Pe langa intarzieri, multi oameni imi semnaleaza dialoguri revoltatoare, atitudini arogante din partea reprezentantilor Caselor de Pensii. Faptul ca toti acesti pensionari ajung la mine, nu gasesc intelegere pana la dialogul cu mine, nu se pot lamuri asupra situatiei dosarului lor de pensie, se va schima radical... mai mult
Joi, 28 Noiembrie 2019, ora 15:55