In SEO, ca in orice alta tehnica de marketing online, continutul este cel care poate face diferenta intre succes si insucces.
Altfel spus, cuvintele "care vand" reprezinta sufletul comertului / al promovarii in cazul oricarui brand. Acest aspect este valabil indiferent ca ne referim la mediul online sau la formele clasice de publicitate (radio, TV, campanii de brand awareness desfasurate stradal, materiale tipizate distribuite outdoor sau indoor etc.).
Puterea cuvantului este, in principal, cea care converteste potentialii clienti, transformandu-i in clienti efectivi si, eventual, fidelizandu-i. Un slogan cu rezonanta sau titlul atractiv al unei oferte poate capta atentia publicului tinta instantaneu.
Dar, pe langa textele de marketing, imaginile (statice sau dinamice) sunt si ele un element central al strategiei de promovare. O fotografie aleasa in mod inspirat, un material video relevant sau o melodie potrivita poate completa cu succes un text reusit, in functie de specificul campaniei.
In marketingul online, astfel de elemente sunt cunoscute sub denumirea de rich media. Conceptul desemneaza totalitatea elementelor multimedia care pot imbunatati promovarea pe Internet. Dintre acestea, video marketingul se pare ca este "pe val" la ora actuala mai mult ca oricand. In ultima vreme, "febra" TikTok-urilor sau a story-urilor de pe retelele de socializare precum Instagram si Facebook, printre altele, contribuie tot mai mult la setarea unui nou trend inclusiv in... mai mult
Miercuri, 16 Septembrie 2020, ora 11:50
Desi exista numeroase cursuri SEO in Romania, majoritatea covarsitoare a acestora se desfasoara online, nu dureaza mai mult de cateva ore, iar informatiile prezentate in cadrul lor nu sunt actualizate. Acest lucru se intampla deoarece, de obicei, ele sunt sustinute de cvasi-profesionisti in ale marketing-ului online, de cele mai multe ori autodidacti sau care, in orice caz, nu au o experienta vasta in ceea ce priveste lucrul cu proiecte din diverse domenii.
Din fericire, exista si exceptii, iar cursurile SEO reunite sub "cupola" Jedi SEO School sunt cel mai notabil exemplu. Acestea dureaza doua luni, se ocupa inclusiv de conceptul "the new SEO 2019" si sunt tinute de Ovidiu Joita, CEO si founder iAgency, cu o experienta de peste 15 ani pe aceasta piata extrem de competitiva.
In cadrul acestor cursuri SEO, vei afla atat despre "clasica" optimizare on page si off page, cat si despre indicatorii de User Experience si valoarea brandului in SEO. Acesti ultimi doi metrici sunt luati din ce in ce mai mult in considerare de catre Google, atunci cand ierarhizeaza site-urile in paginile sale de rezultate.
De altfel, in ultima perioada, optimizarea SEO s-a transformat dintr-o activitate preponderent tehnica, in care era suficient sa folosesti de multe ori cuvinte cheie si sa creezi backlink-uri, intr-o activitate mult mai complexa, care de multe ori se confunda cu marketing-ul online. In ziua de astazi, accentul se pune pe utilizator, pe experienta de navigare a acestuia si... mai mult
Vineri, 01 Noiembrie 2019, ora 10:17
JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania, anunta inceperea unei noi serii de cursuri, in cadrul carora cei care se inscriu au posibilitatea sa invete cele mai noi tehnici SEO, adaptate noului algoritm de cautare de la Google.
Cursurile primei promotii JediSEO School au demarat la inceputul lunii februarie, iar la finele lunii martie cursantii si-au primit diplomele. Prima editie a cursurilor JediSEO School a pus la dispozitie 12 locuri, dar au fost acceptati 13 cursanti din totalul celor care s-au inscris.
La cea de-a doua editie s-a decis pastrarea numarului de 12 locuri, prin urmare cei care sunt interesati de cursuri sunt invitati sa se inscrie rapid pentru a beneficia de cursurile care vor incepe pe 3 iunie.
Cursantii din a doua promotie vor avea sansa sa invete noile tehnici privind optimizarea pentru motorul de cautare de la Google, care a introdus un nou sistem de pozitionare in rezultatele cautarilor si care au adus un impact major in topul celor mai vizibile site-uri si branduri.
La fel ca la prima editie, cursurile vor fi coordonate de Ovidiu Joita, fondator JediSEO School si al agentiei de marketing online iAgency, care are o experienta de peste 15 ani in industria de marketing online.
In plus, cursantii vor avea parte si de prezentari speciale din partea unora dintre cei mai importanti specialisti din domeniul marketingului online din Romania.
Prima promotie a putut invata cateva din secretele acestui domeniu de la Liviu Taloi, Ionut... mai mult
Joi, 09 Mai 2019, ora 15:06
Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.
Optimizarea SEO versus AdWords - de partea careia se afla profitul?
Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.
Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?
SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?
Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea,... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2018, ora 16:15
Daca nu te-ai mai confruntat pana acum cu optimizarea SEO, este posibil sa te simti intimidat de volumul mare de informatii pe care trebuie sa il asimilezi. Acest lucru se datoreaza faptului ca specialistii in domeniu au in spate ani de experienta, in care au fost nevoiti sa invete permanent lucruri noi pentru a tine pasul cu Google si actualizarile sale periodice de algoritmi.
Bineinteles, ca in orice alt domeniu, exista un numar de aspecte fundamentale ale optimizarii SEO cu care trebuie sa te familiarizezi, urmand ca pe parcurs sa incerci sa ramai la curent cu noile trenduri, tehnici si strategii din domeniu care mai apar.
Inainte de a te simti descurajat, este important sa intelegi ca, desi optimizarea SEO este un domeniu vast, daca incepi cu notiunile esentiale si te lamuresti in privinta fiecareiae, vei reusi cu siguranta sa intelegi fundamentele acestuia si modul in care functioneaza.
Asadar, iata care sunt cele noua aspecte esentiale pe care ar trebui sa le stii despre optimizarea SEO:
1. Imaginea de ansamblu, sau scopul final al unei strategii de optimizare SEO
Inainte de a trece la invatarea unor tehnici specifice, este important sa intelegi imaginea de ansamblu cand vine vorba de SEO. Scopul final al unei strategii de optimizare SEO este de a ajuta un site sa ocupe pozitii cat mai favorabile in motoarele de cautare, pe cuvintele cheie specifice domeniului sau de activitate.
Desi exista multe instrumente cu ajutorul carora se poate atinge acest... mai mult
Joi, 11 Octombrie 2018, ora 01:31
Ai investit timp si bani in construirea unui website ca la carte? Eforturile tale au fost in zadar daca website-ul nu devine un motor de venituri pentru business-ul tau, acest lucru fiind posibil doar daca genereaza trafic de calitate, targetat pe utilizatorii care cauta produsele si serviciile tale.
Una din cele mai eficiente metode de a atinge acest obiectiv este prin intermediul optimizarii SEO, care iti ajuta site-ul intr-un mod organic sa ocupe pozitii de top in Google pe cuvintele cheie specifice business-ului tau online.
SEO este un proces complex care presupune atat creativitate cat si skill-uri tehnice, motiv pentru care antreprenorii online apeleaza, cel mai adesea, la o agentie SEO profesionista.
Dar cum poti fi sigur ca ai facut o alegere corecta, avand in vedere competitia din acest domeniu? Mai exact, cum poti sti ca ai ales o agentie profesionista si nu una neserioasa?
Adevarul este ca o agentie SEO care stie ce face iti poate aduce pozitii mai bune in Google, mai mult trafic de calitate si potentiali clienti, in timp ce o agentie SEO neprofesionista poate face mai mult rau site-ului tau, distrugandu-ti si ultima farama de vizibilitate online pe care o aveai.
SEO este un domeniu care evolueaza constant, intr-un ritm accelerat, asadar trebuie sa te asiguri ca investesti in serviciile unei agentii SEO care iti aduc rezultate pozitive, prin tehnici eficiente si de actualitate.
O greseala frecvent intalnita printre marketeri este a crede ca SEO... mai mult
Joi, 09 Noiembrie 2017, ora 18:30
1Marketingul a evoluat enorm in ultima perioada, schimbandu-se in mare masura. Au disparut zilele in care numai tehnicile traditionale de marketing, cum ar fi reclamele de la TV si din ziare, controlau piata. Astazi, aproape toata lumea a devenit priceputa in ceea ce priveste tehnologia si foloseste mediul on-line pentru diferite activitati, astfel incat oamenii de afaceri gasesc noi modalitati de a ajunge la cat mai multi oameni.
Una dintre tehnicile de marketing moderne, care este foarte importanta pentru multe companii de astazi, este crearea unui site web pentru promovarea firmei, produselor sau serviciilor.
Un site bine conceput va va ajuta clientii sa afle informati despre dvs. si serviciile dvs. de indata ce acestia vor accesa portalul firmei dvs. Asta inseamna ca este important sa aveti in primul rand un site web si apoi sa incepeti sa il folositi pentru a evidentia afacerea pe care o detineti.
Deci, daca sunteti proprietarul unei afaceri in Bucuresti sau cineva care intentioneaza sa promoveze afacerea in mediul online, este cazul sa apelati o companie SEO profesionista, care va va ajuta sa va atingeti obiectivele.
Notiunea de SEO este o abreviere de la Search Engine Optimization, adica: "optimizarea motoarelor de cautare" si are drept scop marirea traficului calitativ al unui site.
Aceasta "industrie" relativ noua implica un set de operatii efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale... mai mult
Miercuri, 31 Mai 2017, ora 11:53
Promovarea online reprezinta solutia ideala pentru a va creste notorietatea si portofoliul de clienti cu un buget redus. O modalitate eficienta de promovare este reprezentata de SEO, tehnici prin site-ul este optimizat on page si off page pentru a ajunge pe prima pagina in Google.
Serviciile SEO sunt o importanta componenta a strategiei de marketing, deoarece acestea contribuie la cresterea gradului de vizibilitate al unui site in cadrul diverselor motoare de cautare, in special Google si contribuie semnificativ la cresterea traficului pe website si implicit a vanzarilor online. Clasarea unui site web pe prima pagina in Google va genera numeroase lead-uri materializate in vanzari.
Specialistii SEO utilizeaza tehnici testate prin care obtine o pozitionare cat mai buna in paginile de rezultate. Initial este necesar sa se realizeze un audit, prin care se identifice probleme site-ului. In cazul in care acesta este penalizat are nevoie de o strategie de SEO detox.
Este necesar sa intelegem comportamentul de cautare in functie de grupul tinta ales, sa ne cunoastem produsele sau serviciile oferite si sa facem o analiza a cuvintelor cheie relevante pentru ceea ce oferim.
Implementarea de servicii SEO aduce cu sine o serie de beneficii precum vizibilitatea sporita, credibilitate, noi colaborari profesionale si profit crescut pe termen lung.
Raportul cost-eficienta, este foarte bun deoarece prin aceasta metoda de promovare se targeteaza direct cererea, oamenii cand au... mai mult
Joi, 22 Decembrie 2016, ora 12:23
Un site are nevoie de optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO sau Search Engine Optimization) daca vrea sa fie competitiv si cea mai buna solutie este un specialist, care ofera servicii SEO profesionale.
Acest lucru este cu atat mai important cand este vorba de business - website-ul unei companii, al unui magazin online a unei afaceri, oricare ar fi ea, trebuie sa fie cat mai bine optimizat SEO ca sa fie in fata concurentei si a clientilor - ultimul aspect fiind cel mai important, pana la urma si motivul principal pentru care cineva s-a hotarat sa isi faca un site.
Mai jos sunt 5 elemente foarte importante ale oricarei campanii de optimizare pentru motoarele de cautare si care trebuie sa se regaseasca in serviciile SEO oferite de agentia sau expertul, care se va ocupa de optimizarea si promovarea site-ului tau:
1. Analiza cuvintelor cheie
Construirea de la 0 sau optimizarea SEO a unui site deja realizat incepe cu analiza cuvintelor cheie. Dar ce sunt cuvintele cheie, pana la urma? Sunt acele cuvinte pe care fiecare dintre noi le introducem in campul de cautare de pe pagina Google, atunci cand vrem sa aflam ceva.
Asadar, trebuie sa te gandesti care sunt acele cuvinte cheie pe care clientii le vor scrie in campul Google ca sa gaseasca afacerea ta. Alegerea cuvintelor cheie se face in functie de:
* relevanta pe care o au pentru afacerea tea - trebuie sa reflecte cat mai fidel specificul site-ului tau
* numarul de vizitatori pe care il pot aduce pe... mai mult
Vineri, 08 Mai 2015, ora 14:45