Comertul online din Romania este estimat in anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decat anul precedent, afirma eCommerce Foundation. O piata care trece zilnic prin schimbari care au la baza comportamentul consumatorului, dar si automatizari care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumparare.
Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocari si situatii care le arata cat e de important sa fie la curent cu toate tool-urile, informatiile reale din industrie si mijloacele care sa-i ajute sa-si dezvolte afacerea.
In eCommerce, se mizeaza pe tehnologii avansate, capabile sa personalizeze experienta fiecarui client in parte. Magazinele online trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare, iar anul 2018 anunta o serie noua de trenduri in eCommerce-ul din Romania.
1. Inteligenta Artificiala
Prezenta si stabila in ultimii ani in toate industriile, inteligenta artificiala redefineste procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de catre algoritmii deep learning poate estima valoarea cosului de cumparaturi si nu numai.
Un astfel de exemplu este matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva creata de Retargeting.biz, care se va lansa oficial in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo.
Aceasta permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate si validarea sau invalidarea ipotezelor respective.
Practic, se atinge aspectul esential pentru orice... mai mult
Joi, 25 Ianuarie 2018, ora 14:23