Promovarea afacerilor este un subiect foarte discutat in ultima vreme. Asta deoarece internetul a inceput sa ofere solutii din ce in ce mai atractive, iar cresterea afacerii ne intereseaza pe toti. Tocmai de aceea, in aceasta toamna, pe 8 noiembrie, in Bucuresti, poti afla mai multe despre acest subiect, la conferinta "Targetare si Campanii Eficiente", organizata de PR2Advertising.ro.
Aceasta este a patra editie a conferintei, iar de aceasta data speakerii participanti vor pune accent pe modalitati de promovare si crestere a afacerilor, prin tintirea corecta a publicului tinta. De asemenea, vei putea afla de la oameni cu experienta ce functioneaza si ce nu in marketing si promovare.
Care sunt avantajele participarii la aceasta conferinta?
Pe langa faptul ca vei avea ocazia sa inveti foarte multe lucruri despre promovarea online si despre afaceri, aceasta conferinta iti ofera si o muiltime alte beneficii.
* Vei putea afla care sunt cele mai eficiente campanii de promovare
* Vei avea exemple practice de oameni care chiar au reusit in business-uri online si nu numai
* Vei cunoaste speakeri gata sa iti raspunda la intrebari
* Vei invata ce inseamna GDPR, cum influenteaza campaniile de promovare
* Vei avea o ocazie extraordinara sa iti cresti reteaua de contacte, la pauza de networking de la conferinta.
La conferinta vei avea ocazia sa o cunosti si pe Raluca Radu, Country Manager la Answear Romania si owner al MTH Digital. Vei putea sa ii pui intrebari si sa... mai mult
Vineri, 19 Octombrie 2018, ora 16:46
Conferinta Targetare si Campanii Eficiente iti ofera posibilitatea de a afla modalitati de promovare a business-ului tau dar nu doar atat. Daca esti pasionat de PR sau chiar specialist in acest domeniu, atunci te asteptam si pe tine la acesta conferinta care se afla deja la editia a III-a.
Trebuie sa mai stii ca ai oportunitatea de a beneficia de super pretul de Very Early Bird pe care il poti accesa pana la data de 31 august. Pretul unui bilet in aceasta perioada este de doar 78 de lei. Pentru a beneficia de aceasta oferta este necesar sa completezi formularul de inscriere pentru a-ti asigura locul la conferinta cu ajutorul acestei oferte limitate.
Ce te asteapta la conferinta Targetare si Campanii Eficiente
Este simplu. Te invatam cum sa promovezi eficient afacerea ta conform noilor norme GDPR. In momentul in care iti doresti ca afacerea ta sa prospere prin cresterea numarului de clienti sau de vanzari de produse sau de servicii, este normal sa iti doresti o promovare care sa te ajute in acest sens. Daca nu stii exact cum sa faci asta noi te ajutam.
In plus, daca esti specialist sau pasionat de PR, este si locul tau la aceasta conferinta. De ce spunem asta? Deoarece vei putea afla mult mai multe detalii interesante care te-ar putea ajuta in cariera ta de promovare online si offline sau chiar in advertising si marketing.
Avantajele care te aduc la conferinta. De ce Targetare si Campanii Eficiente?
Conferinta de promovare eficienta este organizata de... mai mult
Miercuri, 29 August 2018, ora 11:17
Participa gratuit la a III-a editie a conferintei Targetare si campanii eficiente. Evenimentul organizat de PR2Advertising.ro are loc la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti, joi, 19 octombrie, incepand cu ora 9:30.
Cum sa vorbesti cu publicul tau, cum sa creezi un site care vinde sau cum sa realizezi campanii eficiente pe Facebook sunt doar cateva dintre temele de discutie din cadrul evenimentului.
Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Radu Ciofu (SEOmark.ro), Simona Mincu (pastel) si Adelina Oprea (Champaigns) sunt cativa dintre speakerii prezenti la eveniment.
In cadrul conferintei, afli cum concepi o campanie eficienta, cum obtii mai multe conversii si mai multi clienti, dar si cum targetezi audientele si cum concepi cel mai eficient mesaj pentru a obtine cele mai bune rezultate in campaniile tale.
Data si locatie conferinta Targetare si campanii eficiente, editia III
Data desfasurare: 19 octombrie 2017
Interval orar: 9.30-14.30
Locatie: Premier Palace (Bd. Ghencea nr 134, Bucuresti)
Participarea este GRATUITA: inscrie-te completand formularul din pagina conferintei.
Conferinta "Targetare si campanii eficiente" face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.
Participarea la conferintele organizate de PR2Advertising.ro este... mai mult
Marti, 10 Octombrie 2017, ora 14:50
Primii trei speakeri si-au anuntat prezenta la a III-a editie a conferintei Targetare si campanii eficiente, eveniment organizat de PR2Advertising.ro pe 19 octombrie, in Bucuresti.
Un economist, actualmente cofondator al unei companii de marketing online, un jurnalist antreprenor, fondator al unui site de media si advertising, si o informaticiana care are propria agentie specializata pe magazinele online de fashion si lifestyle sunt primii vorbitori confirmati ai conferintei.
Iata cine sunt speakerii:
Radu Ciofu, Business Manager si cofondator SEOmark.ro
Radu Ciofu este Cofondator SEOmark.ro, societate specializata in furnizarea de servicii si cursuri pentru marketing online. Este de profesie economist, motiv pentru care promoveaza un marketing online bazat strict pe indicatori de profitabilitate si eficienta.
"Domeniul digital a evoluat extrem de mult in anii trecuti si sunt convins ca evolutia nu se va opri aici. Cred ca peste 10 ani internetul si promovarea pe internet se va face in moduri pe care astazi nici nu ni le imaginam. Din acest motiv SEOmark.ro isi propune sa ofere cele mai noi si eficiente modalitati de promovare online", spune Radu Ciofu.
Petrisor Obae, fondator Paginademedia.ro
Petrisor Obae, fondatorul site-ului Paginademedia.ro, este un jurnalist cu o vasta experienta in media. El activeaza in presa de la inceputul anilor 90 si a detinut pozitiile de editor al fluxului Media&Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital... mai mult
Joi, 05 Octombrie 2017, ora 15:07
Ai un business online ori offline sau te gandesti sa iti deschizi unul si duci lipsa de idei pentru promovarea cat mai eficienta a acestuia, pentru a obtine cat mai multi clienti? Nu trebuie sa platesti un specialist pentru asta. Poti afla tot ce trebuie sa stii despre targetare si campanii eficiente, gratuit, direct de la cei mai buni.
O noua editie a conferintei "Targetare si campanii eficiente", cea de-a 3-a, organizata de PR2.Advertising.ro, iti vine in ajutor si iti ofera cela mai bune ponturi pentru realizarea unei campanii eficiente. Afli cum poti obtine cat mai multe conversii si numerosi clienti, cum sa targetezi audientele, dar si cum sa concepi cel mai eficient mesaj, pentru a obtine cele mai bune rezultate in campaniile tale.
Conferinta "Targetare si campanii eficiente" face parte dintr-o serie de evenimente, pe care PR2Avertising.ro le organizeaza, pentru a pune in legatura directa specialisti si reprezentanti ai unor campanii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing sau promovare online si offline.
Asadar, nu rata intalnirea din 2017. In cadrul conferintei "Targetare si campanii eficiente" vei intalni invitati cu experienta in mediul online sau offline, care iti vor dezvalui secretele unui business de succes si regulile de baza in targetarea si eficentizarea anumitor campanii.
Ai inca dubii daca sa participi sau nu la aceasta conferinta si nu stii cum te poate ajuta?
Iata ce motive ai, pentru a nu rata... mai mult
Vineri, 29 Septembrie 2017, ora 15:20
Daca esti interesat de eficienta campaniilor de marketing online si offline, pe 4 octombrie, poti participa la conferinta PR2Advertising.ro - "Targetare si Campanii Eficiente", in Bucuresti.
Specialisti in domenii precum marketing digital, publishing, training sau e-commerce vor discuta, in cadrul celei de a doua editii a conferintei "Targetare si campanii eficiente", despre identificarea publicului potrivit, targetare eficienta si modalitati de eficientizare a campaniilor de promovare si vanzare.
Dintre speakerii conferintei ii amintim pe Radu Ciofu (cofondator SEOmark.ro), Dana Nae Popa (managing director pastel), Ozana Giusca (Small Business Growth Expert, CEO & Founder Tooliers), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro, Owner MTH Digital & Co-Organiser GPeC), Andra Nistor (Marketing Manager Romania & Ungaria TUV SUD).
In cadrul conferintei vei primi raspunsul la cele mai importante intrebari legate de identificarea publicului, a canalelor de promovare si conceperea mesajului potrivit campaniei tale, printre care:
- Online sau offline?
- Care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare?
- Cum concepem o campanie care sa ne aduca rezultatele dorite?
- Cum targetam cat mai eficient, astfel incat sa obtinem mai multe conversii?
- Cum concepem cel mai eficient mesaj?
Afli raspunsul la toate aceste intrebari si multe altele in cadrul evenimentului.
Conferinta "Targetare si Campanii Eficiente" face parte dintr-o serie de evenimente pe care... mai mult
Vineri, 23 Septembrie 2016, ora 11:20
Conferinta "Targetarea in campaniile online si offline" se va desfasura pe 3 noiembrie, la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10:00 si se adreseaza atat specialistilor, cat si antreprenorilor si pasionatilor de advertising, marketing si promovare online si offline.
Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Dana Nae Popa (pastel), Adrian Enache (The Masterplan) sunt cativa dintre speakerii care vor discuta despre targetarea eficienta in cadrul campaniilor de branding, media sau e-mail marketing.
Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei.
Conferinta "Targetarea in campaniile online si offline" face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline. mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:12
Nu se multumesc sa te urmareasca pe tine. Iti urmaresc si prietenii. Internetul e plin de firme de publicitate care urmaresc utilizatorii web din site in site, iar acum se produce o transformare: a aparut tehnologia care detecteaza cine sunt cei cu care impartasesti idei sau stiri.
Ideea este denumita "retargetare sociala" si realizeaza harti virtuale ale conexiunilor dintre oamenii care folosesc anumite aplicatii sau care trimit link-uri prin e-mail, scrie Technology Report. Astfel, publicitarii au posibilitatea sa afle cine este interesat de anumite produse (de exemplu, acceseaza pagina unui articol de pe un site de imbracaminte si trimite linkul mai departe, cunostintelor).
Cu alte cuvinte, un fel de "telefonul fara fir" automat. Exista o regula valabila pentru orice brand: de cele mai multe ori, viitorul client este o cunostinta a unui client existent.
"Daca ai un milion de oameni care ti-au accesat un site cu carduri de credit, afli apoi cu cine au impartasit informatia si ai sapte milioane de oameni", explica Gurbaksh Chahal, fondator si CEO al RadiumOne, o companie din San Francisco specializata pe identificarea conectivitatii dintre utilizatori pentru targetarea reclamelor. Chahal a vandut in 2007, companiei Yahoo, firma de publicitate BlueLithium, pentru 300 milioane de dolari.
RadiumOne, un startup care obtine informariile pe care nu le impartaseste Facebook
RadiumOne foloseste on combinatie de tehnologii cunoscute, care ofera utilizatorilor... mai mult
Vineri, 22 Iunie 2012, ora 18:44
Target 2 Securities, viitoarea platforma europeana de decontare a operatiunilor cu instrumente financiare, aflata in curs de implementare de catre Eurosistem, va intra in functiune in septembrie 2014, sustine Jean Michel Goddefroy, director general al T2S Programme Board din cadrul BCE, informeaza NewsIn.Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM) si Banca Nationala a Romaniei (BNR) au anuntat luni, in cadrul unui seminar desfasurat la Bucuresti, formarea Grupului Utilizatorilor Nationali ai sistemului Target2 Securities (T2S RO NUG - T2S Romanian National User Group), grup in cadrul caruia urmeaza a avea loc consultari la nivel national pe aspecte aferente proiectului de implementare a T2S.
T2S reprezinta viitoarea platforma europeana de decontare a operatiunilor cu instrumente financiare, aflata in curs de implementare de catre Eurosistem.
T2S va intra in functiune in septembrie 2014, potrivit declaratiilor lui Jean Michel Goddefroy, director general al T2S Programme Board din cadrul Bancii Centrale Europene (BCE).
In acest context, Razvan Vartolomei, director adjunct al Directiei Plati din cadrul BNR a declarat ca banca centrala va implementa pana in trimestrul al III-lea al anului 2011 o componenta nationala Target 2, sistem prin intermediul caruia se vor deconta platile in euro ale institutiilor de credit si ale clientilor acestora, dar care va asigura totodata conditiile necesare conectarii Depozitarului Central la platforma T2S, in vederea... mai mult
Luni, 19 Iulie 2010, ora 18:05