Tabletele mai mici si mai ieftine decat iPad incep sa castige popularitate in randul consumatorilor din SUA.
Recent, Kobo a anuntat noua tableta Kobo Vox, care costa 200 de dolari, exact cat costa si tableta Kindle Fire de la Amazon, care va fi pusa in vanzare din noiembrie.
De asemenea, tableta Nook Color, a celor de la The Barnes &Noble, costa 250 de dolari si este deja prezenta in rafturile magazinelor din SUA, informeaza CNN.
Toate aceste tablete folosesc sistemul de operare mobil Android si Wi-Fi, putand fi folosite nu numai la lectura de carti electronice, ci si pentru navigare pe internet sau diverse aplicatii. In plus, aceste tablete sunt mai ieftine, permitand accesul persoanelor cu venituri mai scazute la lumea digitala.
Piata de tablete inregistreaza o crestere rapida, iar dinamica acesteia se schimba rapid. Potrivit unui raport al Strategy Analytics, citat de CNN, cota de piata a tabletelor cu sistem Android a crescut in ultimul an de la 2% la 27% cota de piata, in timp ce cota de piata a tabletei iPad a scazut de la 96 la 67%.
Aceasta scadere a cotei de piata nu reflecta o scadere de popularitate a iPad ci mai degraba faptul ca in prezent consumatorii isi doresc produse mai mici si mai ieftine.
Dimensiunea este un aspect cheie in achizitionarea unei tablete, consumatorii dorind ca acestea sa incapa intr-o geanta sau un buzunar. De aceea, scaderea iPad se poate datora si faptului ca acesta masoara 7 si 10 inci, dublu fata de dimensiunea de baza a Kobo... mai mult
Joi, 27 Octombrie 2011, ora 10:42