Dupa ce a lansat noua linie de tablete Kindle Fire, Amazon a anuntat ca acestea vor include reclame publicitare, cunoscute ca "oferte speciale", care vor fi afisate pe ecranele dispozitivelor in momentul in care acestea sunt blocate.
In ziua lansarii, oficialii Amazon au declarat ca nu exista posibilitatea ca reclamele sa nu mai fie afisate, insa au revenit asupra deciziei si au anuntat ca disparitia reclamelor costa 15 dolari, potrivit Mashable
Plata nu constituite un abonament lunar sau raportat la o alta perioada de timp. Este suficient sa fie facuta o singura data, iar utilizatorii Kindle Fire HD scapa de reclamele nedorite.
Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a propus, pentru noua linie de tablete, o oferta cu preturi cuprinse intre 159 de dolari si 599 de dolari.
Noile dispozitive lansate de Amazon saptamana trecuta sunt: tableta Kindle Fire HD, cu ecran de 8,9 inch, tableta Kindle Fire HD cu ecran de 7 inch si tableta Kindle Fire. La capitolul e-reader-e, Amazon a lansat Kinder Paperwhite, Kindle simplu, fara tastatura, Kindle cu tastatura si conexiune 3G si Kindle DX, cu ecran de 9,7 inch si tastatura fizica. mai mult
Luni, 10 Septembrie 2012, ora 12:11
A doua generatie a tabletei Kindle Fire de la Amazon ar putea fi dotata cu o camera foto. In plus, gadget-ul va avea un display imbunatatit, in timp ce forma tabletei va fi modificata.
La un an de la lansarea primei tablete Amazon, compania intentioneaza sa lanseze o noua versiune imbunatatita a acesteia. Conform unor surse ale AllThingsD, noile tablete for fi mai subtiri si mai usoare si vor beneficia de o camera foto integrata. Mai mult, rezolutia ecranului va fi de 1.280 x 800 pixeli, aproximativ la fel ca iPad 2, un upgrade substantial de la rezolutia actuala a tabletei Kindle Fire - 1.024 x 600 pixeli. Comparativ, iPad 3 are o rezolutie de 2.048 x 1.536 pixeli cu ajutorul display-ului Retina.
De altfel, conform aceleiasi surse, tableta va avea o forma ceva mai patrata, urmand sa aiba o ratie de 1.60, comparativ cu ratia de 1.71 a actualei versiuni.
Un alt site scria, saptamana trecuta, ca Amazon intentioneaza sa lanseze doua noi versiuni ale tabletei. Prima ar avea un ecran de 7 inci, iar a doua de 10 inci. De asemenea, "Coyote", tableta de 7 inci, ar avea un procesor dual-core, in timp ce "Hollywood", versiunea mai mare, ar avea un procesor quad-core.
Indiferent de care dintre publicatii are insa dreptate, Amazon urmeanza sa intre intr-o competitie serioasa. Apple intentioneaza sa lanseze o versiune de 7 inci a iPad-ului, numit "iPad Mini", care ar putea plasa produsul Apple in marja de pret a Amazon - 200 de dolari. mai mult
Luni, 09 Iulie 2012, ora 10:01
Amazon cauta agentii de publicitate interesate sa isi faca reclama prin intermediul tabletei Kindle Fire.
Compania estimeaza ca va incasa 600.000 milioane de dolari din partea firmelor interesate ca numele lor sa apara pe ecranul tabletei.
Kindle Fire ramane in topul vanzarilor Amazon, iar compania pretinde ca tableta cu sistem de operare Android are sute de milioane de utilizatori in fiecare luna, anunta The Verge.
Amazon nu a decis inca daca va aloca spatiu de publicitate pe toate tabletele Kindle Fure sau numai pe cele noi.
Tableta Kindle Fire a fost lansat in noiembrie 2011, are un ecran multi-touch de sapte inci si permite accesul la Amazon Appstore.
Tableta Kindle Fire este cea mai achizitionata tableta cu sistem de operare Android, anunta ComScore, companie care realizeaza cercetari de piata in domeniul IT.
Conform studiului realizat de companie, Kindle Fire are o cota de piata de 54,4% intre tabletele Android, aceasta dublandu-se din decembrie si pana in prezent. mai mult
Vineri, 18 Mai 2012, ora 10:31
Tableta Kindle Fire este cea mai achizitionata tableta cu sistem de operare Android, anunta ComScore, compania care realizeaza cercetari de piata in domeniul IT.
Comform studiului realizat de companie, Kindle Fire are o cota de piata de 54,4% intre tabletele Android, aceasta dublandu-se din decembrie si pana acum, scrie Engadget.
Tableta de la Amazon este urmata de produsul Samsung, Galaxy Tab, care are o cota de piata de 15,4%. Motorola Xoom si Asus Transformer ocupa urmatoarele doua pozitii cu 7 si 6,3%.
ComScore a analizat si obiceiurile de navigare online ale utilizatorilor de tablete si au descoperit ca proprietarii unor device-uri cu ecrane de 10 inci petrec cu 39% mai mult timp pe internet, decat cei cu ecrane de 7 inci. mai mult
Vineri, 27 Aprilie 2012, ora 09:56
Cele mai recente cifre publicate de firma de cercetare iSuppli, IHS, arata ca ebook-ul Amazon Kindle Fire a ocupat 14% din piata tabletelor in trimestrul IV din 2011.
Cu livrari raportate la 3,9 milioane de unitati, Amazon nu ar fi putut avea un start mai bun in 2012. Cu toate acestea livrarile pe viiitor vor depinde in mare masura de cresterea consumului pentru trimestrul I si II din 2012, potrivit Forbes.
Amazon concureaza in e-commerce si e-content cu companii precum Ebay, Apple si Google. Cresterea inregistrata de Kindle Fire de la aproape zero in trimestru al III-lea din 2011 la o cota de piata de 14% in trimestrul urmator.
Avansul pe care l-a inregistrat Amazon nu a facut altceva decat sa dea "batai de cap" Samsung, a carei cota de piata a scazut de la 11% la 8%. Avand in vedere faptul ca Amazon Kindle continua sa taie din preturile produselor, partenerii Android vor intampina un moment greu cand va veni vorba de stabilirea preturilor.
Graficul arata ca am intrat in era unei "piete a tabletelor".
Apple a livrat 15,4 milioane de iPad-uri in trimestru 4, in timp ce Amazon si Samsung au livrat 3,89 de milioane de tablete si respectiv 2,14 milioane. Un total de 27,1 milioane de tablete au fost livrate pe parcursul ultimului trimestru din 2011, ceea ce echivaleaza cu o crestere de 55%.
Atat Apple cat si Amazon vin cu idei complet diferite, preturi concurentiale si noi caracteristici. Amazon, insa, este mai mult decat bucuros sa-si vanda Kindle Fire... mai mult
Marti, 21 Februarie 2012, ora 09:03
Facebook se pregateste sa lanseze smartphone-ul "Buffy", realizat impreuna cu HTC, potrivit unor surse din piata, dar cu toate acestea, se pare ca nimeni nu il asteapta.
Potrivit unui sondaj recent, un smartphone Amazon ar fi mai apreciat decat un smartphone Facebook.
Astfel, 42% din totalul de 875 de respondenti s-au declarat interesati sau foarte interesati de o posibila lansarea a unui telefon Amazon, in timp ce doar 12% din ei si-au declarat acelasi interes pentru o posibila lansare a unui smartphone Facebook, potrivit HuffingtonPost.com.
Asadar, este momentul perfect pentru Amazon, care ar pregati, de asemenea, un smartphone.
In plus, desi preferintele consumatorilor sunt evidente cand vine vorba despre Amazon in comparatie cu Facebook, este posibil ca niciunul dintre smartphone-uri sa nu se bucure de foarte mult succes, in conditiile in care piata este deja saturata de modele.
Pe de alta parte, Amazon nu ar fi la prima incercare pe piata de hardware. Kindle Fire, tableta de 7 inci, in valoare de 200 dolari, lansata in toamna de companie s-a bucurat de un succes rasunator.
Tableta Kindle Fire a Amazon a fost numita cel mai mare competitor al iPad, iar Jordan Rohan, analist al Stifel Nicolaus, estimeaza ca numarul tabletelor vandute de Amazon in al patrulea trimestru al 2011 a fost de 6 milioane de unitati, in crestere cu un milion fata de cifra sugerata initial
Facebook a iesit sifonata si in cadrul unui alt sondaj, realizat de Mashable.com,... mai mult
Luni, 20 Februarie 2012, ora 19:18
Amazon a raportat rezultatele din cel de-al patrulea trimestru. Vanzarile Amazon au crescut cu 35% pana la 17,43 miliarde de dolari in cel de-al patrulea trimestru, in timp ce profitul a coborat cu 58%, fata de 2010.
Chiar daca vanzarile Amazon au crescut cu mai mult de o treime in cel de-al patrulea trimestru, cresterea costurilor operationale a determinat o scadere a profitului cu mai mult de 50%. Profitul a ajuns la 177 milioane de dolari, comparativ cu 416 milioane de dolari in cel de-al patrulea trimestru al lui 2010, scrie The Verge.
Pe de alta parte, vanzarile nete au crescut cu 41%, datorita Kindle. Fabricarea tabletei este totusi una costisitoare, care a determinat si cresterea costurilor operationale.
In cazul in care toti proprietarii de Kindle ar cumpara si continut original, probabil ca datele s-ar schimba dramatic, mai aminteste publicatia citata. Analistii sunt sceptici si nu se asteapta la o crestere a castigurilor in perioada imediat urmatoare.
Amazon anticipeaza ca profiturile vor scadea cu un procent cuprins intre 162% si 69% fata de primul trimestru din 2011, ceea ce inseamna ca firma ar putea pierde bani la inceputul acestui an.
Reprezentantii Amazon au refuzat sa raspunda la intrebari cu privire la profiturile sale. Cand a fost intrebat despre scaderea valorii actiunilor detinute de actionari, CFO Tom Szkutak a declarat: "Eu nu sunt sigur ce sa raspund sau la ce va referiti exact". CFO-ul Amazon a mai adaugat ca o parte din pierderile... mai mult
Miercuri, 01 Februarie 2012, ora 08:23
Amazon va lansa tableta Kindle Fire in Marea Britanie in ianuarie, relateaza un post de televiziune britanic.
Conform acestora, o sursa apropiata companiei a dezvaluit ca Amazon va pierde boom-ul de vanzari de Craciun in Anglia si va lansa tableta abia in ianuarie, scrie The Inquirer.
Nu a fost specificata o data exacta pentru lansare si nici pretul la care va fi comercializata aceasta. In SUA, Kindle Fire se vinde cu 199 de dolari, dar specialistii estimeaza un pret mai mare pentru Anglia.
Tableta functioneaza cu un sistem de operare Android special. Odata cu lansarea Kindle Fire, Amazon a scos spre vanzare si o noua versiune a e-readerului Kindle.
Oficialii Amazon nu au raspuns inca. mai mult
Miercuri, 07 Decembrie 2011, ora 14:36
Incurajati de numarul mare de precomenzi pentru tableta Kindle Fire, Amazon a crescut numarul unitatilor pe care le va expedia pana la sfarsitul anului la 5 milioane. Producatorul doreste sa onoreze cat mai multe comenzi inainte de sarbatorile de iarna.
Suma anuntata de Amazon nu este insa extraordinara daca luam in considerare ca cifra vehiculata anterior era de 4 milioane de unitati livrate pana la finalul anului. Luand in considerare celelalte tablete existente pe piata care functioneaza pe sistemul Android, previziunile pareau optimiste la inceput, dar acum par a fi prea mici, scrie TechCrunch.
Comparativ cu vanzarile tabletei iPad de la Apple chiar si cele 5 milioane de unitati par putine, dar probabil ca reprezentantii Amazon respira usurati, dupa ce au cheltuit o suma mare de bani pentru dezvoltarea Kindle Fire.
Conform unor surse, costul de productie al unei tablete Kindle Fire este de 212 dolari, fara a fi incluse eforturile de marketing, in timp ce Amazon le comercializeaza pentru 199 dolari. Diferenta de pret ar urma sa fie atenuata prin vanzarile ulterioare efectuate de utilizatorii de Fire pe site-ul Amazon.
Tabletele vor incepe sa fie livrate incepand cu 15 noiembrie. mai mult
Joi, 10 Noiembrie 2011, ora 09:09