Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand in Romania, in cadrul editiei a 7-a a programului Superbrands.
Procter & Gamble este compania care a oferit primele doua branduri in topul celor 15 branduri lider in Superbrands Romania 2015.
Ariel urca patru locuri fata de clasamentul de anul trecut si detroneaza Pampers, un alt brand reputabil al P&G, care anul acesta se claseaza pe locul 2.
Ariel si Pampers sunt doua dintre cele 10 branduri P&G eligibile pentru Statutul de Superbrands in editia curenta.
Banca Translivania este brandul romanesc care se claseaza anul acesta intre primele cinci cele mai admirate si apreciate branduri din Romania, si este liderul segmentului financiar-bancar in studiul Superbrands Romania 2015, urmat de BRD, pe locul 10 in Top Superbrands Romania 2015.
Dintre brandurile care si-au mentinut prezenta in top 15 Superbrands Romania anul acesta sunt: Mercedes-Benz, Gillette, Facebook, Dr. Oetker.
In ansamblu, topul celor 15 branduri lider in programul Superbrands pe 2015 include: Ariel, Pampers, Mercedes-Benz, Banca Transilvania, Gillette, Facebook, Dr. Oetker, Persil, Milka, BRD Groupe Societe Generale, BMW, H&M, Dedeman, eMAG, Coca Cola.
Studiul Superbrands, desfasurat la nivel national cu sprijinul Ipsos, a identificat o serie... mai mult
Marti, 09 Iunie 2015, ora 11:02
Superbrands Romania lanseaza editia a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evalueaza performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si a consumatorilor.
In cadrul celei de a 7 -a editii a programului, pe baza preselectiei calitative asigurata de catre Consiliul Superbrands, Superbrands Romania va derula, in perioada martie-aprilie 2015 o cercetare cantitativa de piata, cu scopul de a masura perceptia romanilor despre reputatia a mai mult de 700 de branduri prezente pe piata locala, fiind vizate acele branduri care se adreseaza consumatorului final. Studiul se va desfasura online, pe un esantion de 1500 de respondenti.
Criteriile pe care consumatorii le iau in considerare la selectarea Superbrandurilor sunt: reputatie, incredere, calitate si diferentiere pe piata, considerate in toate programele din lume.
Pentru derularea cercetarii de piata, Superbrands Romania a ales sa continue parteneriatul inceput acum doi ani cu compania Ipsos, filiala locala a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata, care a castigat recent licitatia organizata de Superbrands Romania.
Ipsos va derula pentru Superbrands Romania studiul de piata in urma caruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands in Romania.
Primele... mai mult
Joi, 26 Februarie 2015, ora 10:08
Hotelul Radisson SAS din Bucuresti a fost desemnat "Proiectul Hotelier al anului 2008" in sudestul Europei si nominalizat in Programul Business SuperbrandsLa doar cateva luni de la deschiderea oficiala, Hotelul Radisson SAS din Bucuresti a fost desemnat "Proiectul Hotelier al anului 2008" in sud-estul Europei si a fost inclus in categoria "Brands to Watch" din cadrul prestigiosului program Superbrands Romania. Cel mai mare hotel de cinci stele din Romania a fost desemnat castigator la categoria "Proiectul Hotelier al anului 2008" in cadrul Southeastern European Real Estate Awards, gala organizata recent de portalul de informatii si analize imobiliare EuropaProperty.
Criteriile luate in considerare de catre juriul format din 27 de specialisti in domeniu au fost succesul comercial, contributia la satisfacerea nevoilor pietei, amplasarea, arhitectura, designul, calitatea materialelor folosite si durabilitatea cladirii. Prin premiul obtinut, Radisson SAS s-a alaturat altor 12 companii cu rezultate de exceptie si proiecte de succes din domeniul imobiliar in sud-estul Europei, care au fost distinse in cadrul galei.
Hotelul s-a remarcat nu doar ca un proiect imobiliar de exceptie, ci si prin modul in care s-a impus ca brand pe piata romaneasca. Acest lucru i-a adus includerea in Programul Business Superbrands Romania la categoria "Brands to Watch", care atesta debutul remarcabil al unor branduri intrate recent in Romania.
Trofeul a fost inmanat directorului general al... mai mult
Miercuri, 13 Mai 2009, ora 18:03