In domeniul de transport mobila, mutari si logistica cum poate o firma sa fie catalogata ca una "de succes"?
Inainte sa incep a-mi raspunde singur la intrebari, as dori sa incep cu o scurta descriere a firmei in discutie - SprintMove Company.
Inca din 2008, executam lucrari de mutari mobila pentru persoane fizice precum si mutari firme sau relocari sedii pentru persoanele juridice, la preturi cat mai corect stabilite, garantand o calitate a lucrarii cel putin egala cu cerintele beneficiarului.
Pe langa aceste servicii considerate de baza, nu ne-am limitat la granitele Romaniei. Astfel, suntem capabili sa executam mutari internationale oriunde in Europa, avand un raport calitate/pret superior competitorilor nostrii.
Acestea fiind spuse, revenim la intrebarea de baza - ce te face "de succes"? - raspunsul nu este definit de un singur parametru. Ca in orice domeniu de prestari servicii trebuie sa fii capabil sa aprovizionezi calitate alaturi de cantitate, pentru ca ulterior sa sporesti cantitatea executata cu acelasi aport de calitate.
De aceea, SprintMove, la fiecare lucrare de transport mobilier, relocare sediu sau la complexele mutari internationale, a oferit maxim de atentie si grija pentru a asigura o calitatea garantata a unui serviciu realizat corespunzator.
Facand abstractie de lucrarile provenite din diversele surse de advertising online si offline, o mare parte din clienti provin din recomandarile clientilor nostri multumiti de serviciile noastre -... mai mult
Luni, 06 Iulie 2015, ora 14:33
Perspectiva mutarii sediului firmei poate fi descurajatoare. Dar ca orice operatiune aceasta poate fi impartita pe etape si trebuie ai in vedere realizarea unei liste de activitati si obiective de care sa tii seama. Eficientizarea tine foarte mult de respectarea anumitor pasi. Organizeaza cronologic activitatile astfel incat planificarea sa cuprinda operatiunile specifice pre-mutarii, mutarii efective si post mutarii.
1. Analiza SWOT
Este indicata in orice situatie. O decizie importanta pentru viitorul companiei trebuie sa aiba in vedere toate aspectele, chiar si cele minore. Detaliile logistice si operationale necesita o coordonare perfecta cu activitatea firmei. Pentru un timp rapid de tranzit si o siguranta sporita este indicat sa apelezi la o firma de transport mobila.
2. Motive ce pot duce la relocarea sediului:
- costul chiriei
- expansiune / contractie / fuziune / achizitie
- schimbari de marketing sau pozitionare noua in piata
- apropiere de client
- nevoia de retehnologizare
- cresterea productivitatii etc.
3. Vechiul sediu
Este foarte important sa pleci in conditii amiabile, asa cum sunt specificate in contract, de la vechiul sediu. Astfel eviti complicatiile si eventualele penalitati sau chiar procese ce iti pot afecta brandul sau activitatea pe termen lung.
4. Alocarea bugetului si contractarea firmei de mutari
Deciziile importante trebuie luate din timp. Analiza, strategia si procesul operational trebuie sa fie in stransa... mai mult
Luni, 04 August 2014, ora 12:50