Şase din zece români (58%) renunţă la produsele sustenabile din cauza costului mai ridicat al acestora, în timp ce 38% dintre cumpărători sunt atenţi la impactul pe care îl au asupra
Noul Fairy oferă aceleași rezultate impecabile chiar și în apă rece și îi invită pe consumatori să spele vasele la temperaturi mai scăzute pentru a economisi energie.
Criza generata de epidemia de COVID-19 defineste patru categorii distincte de comportamente in randul consumatorilor: "Redu drastic cheltuielile", "Pastreaza-ti calmul si cheltuie", "Economiseste si
Asociatia Crestem Romania Impreuna in colaborare cu W3 Development SRL aduc un plus de implicare in comunitatile locale si anunta lansarea aplicatiei de mobil MallTaranesc, prin intermediul acesteia
90% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa ramana acasa de Paste anul acesta in contextul pandemiei de coronavirus, arata ultimele date (culese in perioada 6-10 aprilie) din studiul
Mai bine de jumatate dintre consumatorii romani nu au incredere ca promotiile de Craciun sunt reale, iar trei sferturi prefera sa cumpere cadouri din hipermarketuri, arata un studiu efectuat de
Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand, conform studiului Deloitte " 2019 Exploring the value of
Lanturile de aprovizionare sunt supuse unei presuni continue de a tine pasul cu toate schimbarile: de la aparitia unei noi generatii de consumatori, la evolutia tehnologica rapida si digitizarea
Nu s-a gasit nicio dovada a unui decalaj intre est si vest in ceea ce priveste compozitia produselor alimentare de marca, insa, pana la o treime dintre produsele testate aveau o compozitie clar
Pretul unui bilet la un festival de renume poate fi o investitie considerabila, la fel ca si o vacanta binemeritata. Ca sa fie siguri ca totul merge ca pe roate si riscurile sunt, totusi, sub control
Tehnologia contactless, care se afla intr-un ritm accelerat de dezvoltare, a devenit cea mai raspandita forma de plata electronica din Romania, care ocupa locul 5 in topul tarilor europene in ceea ce
Sapte din zece romani sunt deschisi sa cumpere, in continuare, produsele companiilor care gresesc fata de ei, atat timp cat acestea incearca sa-si repare greseala. 19% dintre consumatori considera ca
Cumparatorii din intreaga lume isi vor putea valida identitatea si realiza o plata printr-o simpla atingere a scanner-ului de amprenta al smartphone-ului sau clipind inspre camera foto a acestuia,
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Cei mai multi oameni (62%) sunt in prezent consumatori digitali si adepti ai utilizarii tehnologiei in scopul filtrarii informatiilor si luarii de decizii de achizitie,reiese din raportul EY,
Serviciile de plati prin dispozitive mobile sunt pregatite pentru noul val de crestere, insa operatorii de telefonie mobila trebuie sa gaseasca solutii pentru preocuparile clientilor intr-o piata
Smartphone-urile au devenit indispensabile in Romania, aceste terminale fiind folosite de aproape o treime (28%) dintre romani, iar jumatate dintre detinatori acceseaza zilnic internetul de pe astfel
Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
Canalele digitale vor deveni principala modalitate prin care clientii interactioneaza cu bancile la orizontul anului 2015, detronand astfel retelele traditionale de sucursale, potrivit raportului PwC
Increderea consumatorilor din Statele Unite ale Americii si Asia a crescut in primul trimestru al acestui an, atingand cel mai ridicat nivel de la declansarea recesiunii globale, potrivit unui studiu
Cinci dintre primele 11 companii in care lumea are incredere fac parte din domeniul tehnologiei. Apple este una dintre cele mai apreciate companii, urmata indeaproape de Google si Amazon.
Atacurile virtuale nu sunt doar demonstratiile de putere ale unor pasionati de tehnologie. Acestea pot avea consecinte grave pentru companii, consumatori si chiar natiuni.Un studiu recent demarat de
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Majoritatea romanilor (89%) intentioneaza sa cheltuie mai mult in decursul acestui an, in timp ce doar 14% dintre acestia planuiesc sa-si mareasca soldul economiilor, arata un studiu despre
25% dintre locuitorii din mediul urban merg la cumparaturi, desi declara ca nu le face placere acest lucru, precizeaza un studiu Gfk care mentioneaza ca aceste persoane au totusi venituri similiare
Circa 40% dintre romanii cu credite la banca au dificultati la plata ratelor si 13% raporteaza intarzieri, potrivit unui studiu realizat pentru Banca Mondiala, care arata ca mai mult de jumatate
BCR, CEC Bank si alte cateva banci din Romania pierd cota de piata din cauza propriilor bariere, cum ar fi cozile de asteptare, localizarea inoportuna a unitatilor, numarul redus de bancomate si