Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului
Asteptarile romanilor in ceea ce priveste redresarea economica in acest an, dorinta de cumparare si veniturile sunt in crestere, fata de anul 2012, dar evolutia somajului este privita cu mai mult
Romanii, alaturi de germani si austrieci, sunt cei mai optimisti din Europa in ceea ce priveste redresarea economica a statelor in care locuiesc in perioada urmatoare, la polul opus situandu-se
Angajatorii se gandesc la introducerea unui asemenea sistem de beneficii, dar se declara nemultumiti de cuantumul plafonului de deductibilitate care se ridica la 200 de euro pe an .
Romanii care au conturi in banci au ajuns sa reprezinte, pentru prima data in 2007, peste jumatate din populatia de varsta adulta a tarii, insa Romania ramane una din cele mai slab bancarizate piete
Desi la pensie romanii isi doresc sa calatoreasca in toata lumea, ei vor totusi sa pastreze Romania ca resedinta, arata un studiu intreprins de Aviva Asigurari de Viata.Conform rezultatelor furnizate
Un pachet salarial atractiv nu-l va convinge pe angajatul roman sa-si pastreze locul de munca, motivatia fiind data mai degraba de o relatie buna cu sefii si de intrevederea unor oportunitati de
Locuitorii Bratislavei, capitala Slovaciei, au o putere de cumparare de aproape doua ori mai mare decat cei din Bucuresti, informeaza un studiu al GfK P, efectuat pe un esantion de 40 de tari
Nouazeci la suta dintre romani prefera sa se intalneasca direct cu un consultant financiar atunci cand cumpara servicii si produse financiare, arata un studiu de piata realizat de catre GFK Romania,
Preturile principalelor categorii de bunuri de larg consum au fost anul trecut cu 40% mai mari in Romania decat in Bulgaria, iar aceasta tendinta se mentine in continuare, desi comertul din Romania
Desi, in Romania, comertul modern este mult mai dezvoltat decat in tara vecina, bunurile de larg consum sunt cu 40% mai scumpe in Romania decat in Bulgaria, releva un studiu al Gfk.Dezvoltarea