Industria jocurilor de noroc online este printre cele mai înfloritoare dintre domeniile dezvoltate pe Internet. Progresul remarcabil din ultimul an, reflectat de cifre concrete, se datorează mai
Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Venitul net anual pe cap de locuitor a crescut, in Romania, cu 18%, in cursul anului 2018, pana la valoarea de 5.083 de euro, de la 4.556 de euro in 2017 si 4.181 euro, in 2016, iar Bucuresti,
Judetele Botosani, Vaslui, Calarasi si Giurgiu au cea mai mica putere de cumparare, iar marile centre economice Cluj, Timisoara, Brasov devin neincapatoare, arata studiul anual GfK privind puterea de
Consumatorii romani nu au mai redobandit, in 2018, increderea in economie pe care au avut-o in anul anterior, devenind reticenti pe fondul tensiunilor de pe piata monetara (cresterea ROBOR) si al
Increderea consumatorilor europeni a ajuns, in decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai ridicat din ultimii 10 ani, in timp ce, in cazul Romaniei, toti indicatorii au scazut semnificativ,
Tichetele valorice reprezinta un instrument de motivare cu popularitate ridicata in randul angajatilor, angajatorilor si comerciantilor parteneri care le accepta la plata, arata un studiu realizat de
Unul dintre subiectele care au tot revenit in atentie anul acesta a fost faptul ca bancile din Romania acorda credite romanilor aflati in strainatate, in anumite conditii. O tema de interes ramane si
Sezonul sarbatorilor se apropie, iar organizatiile aleg, din ce in ce mai des, sa isi arate recunostinta fata de angajati prin diverse beneficii extrasalariale. Astfel, peste 70% dintre companiile
Impozitarea companiilor pe baza cifrei de afaceri, in locul impozitului pe profit, are efecte secundare care destabilizeaza societatea civila: 80% dintre firmele cu profit din Romania nu vor mai
2016 a fost inca un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atat din perspectiva retailerilor, cat si a producatorilor. A fost al doilea an consecutiv cand romanii au avut un apetit crescut
Conform unui studiu realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES), 8% dintre respondenti fumeaza zilnic mai mult de un pachet de tigari si aproximativ o treime dintre persoanele cu
Engagement inseamna sa fii pe deplin integrat in echipa, orientat catre niste obiective concrete, sa ti se acorde incredere si autoritate, sa primesti in mod constant un feedback constructiv, sa
Turistii romani nu mai sunt pasionati de pachete de calatorie all-inclusive pentru destinatii luxoase si inchise, majoritatea (31%) preferand vacantele de relaxare, urmate de cele cu beneficii pentru
Piata de bunuri de folosinta indelungata din Romania a inregistrat o crestere usoara de 6,4% in trimestrul al doilea din 2015, ajungand astfel la valoarea de 449 de milioane de euro, potrivit unui
Umorul in relatiile profesionale si oamenii prietenosi claseaza Romania pe locul doi un Europa intr-un top al tarilor dupa nivelul resurselor pentru un mediu optim de afaceri.
Piata aparatelor foto digitale va consemna in acest an, in Romania, un declin de 20-25% fata de 2013, cand a atins 230.000 de unitati, pe fondul reducerii vanzarilor de produse compacte, a declarat
Romanii anticipeaza o usoara crestere a salariilor si a tarifelor, cu influenta favorabila asupra dorintei de cumparare, iar campania electorala ii face mai optimisti si cu privire la performanta
Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului
Economia romaneasca inregistreaza de circa 18 luni o crestere puternica, insa acest salt economic nu a avut deocamdata impact asupra consumatorilor, releva datele studiului GfK "Climatul de consum in
Romanii sunt fruntasi la cumpararea de smartphone-uri (telefoane inteligente) de pe internet, dupa ce se informeaza online, depasind ca pondere britanicii, belgienii si rusii, potrivit unui studiu
Piata de retail din Romania va creste in acest an cu 4,3%, dupa ce anul trecut a inregistrat un avans de 4,9%, la 26 miliarde de euro, performanta sectorului local fiind printre cele mai bune din
Alimentele proaspete sunt prezente in doua din trei cosuri si reprezinta 38% din totalul cheltuielilor romanilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arata intr-un studiu al
Romanii sunt la fel de pesimisti ca in 2013 in ceea ce priveste redresarea economiei si veniturile in acest an, doar dorinta de cumparare fiind in usoara crestere, potrivit indicatorilor GfK de la
Piata anunturilor din Romania este in plina dezvoltare si se numara printre cele mai dinamice din regiune, cu cresteri anuale semnificative si o concurenta puternica intre competitori.
In Romania, exista de doua ori mai multe credite decat economii, raport care se mentine de aproximativ patru ani, in timp ce in Germania si Austria raportul intre imprumuturi si produse de
Asteptarile romanilor in ceea ce priveste redresarea economica in acest an, dorinta de cumparare si veniturile sunt in crestere, fata de anul 2012, dar evolutia somajului este privita cu mai mult