Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat
Numai 6% dintre romani intentioneaza sa cumpere o masina in urmatoarele 6 luni, comparativ cu 2008, cand 9% spuneau acest lucru, criteriile cele mai importante luate in calcul fiind pretul avantajos
Potrivit unui studiu facut de compania GfK, doar 15 marci romanesti sint cu adevarat cunoscute atit in Romania, cit si in strainatate. Printre acestea se numara Dacia, Arctic, Borsec, nume care sint,
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite