In ultimii ani oamenii au ales sa isi cumpere de la magazinele online produsele, iar din acest motiv antreprenorii doresc ca magazinele lor online sa fie cat mai usor gasite de catre potentialii cumparatori, iar acest lucru poate fi realizat cu ajutorul unor strategii de marketing online eficiente.
In ultimii ani oamenii au ales sa isi cumpere de la magazinele online produsele, iar din acest motiv antreprenorii doresc ca magazinele lor online sa fie cat mai usor gasite de catre potentialii cumparatori, iar acest lucru poate fi realizat cu ajutorul unor strategii de marketing online eficiente.
Exista mai multe posibilitati de promovare a unui business in mediul online, iar aici discutam despre e-mail marketing, reclame sponsorizate sau optimizare seo. Va prezentam in continuare cele mai importante informatii despre fiecare dintre aceste trei metode eficiente de promovare a unei afaceri in mediul online.
E-mail marketing
O asemenea campanie va ajuta sa creati o stransa legatura cu clientii si cu posibilii clienti. In acest sens va trebui sa folositi adresa de e-mail a firmei pentru a transmite cele mai noi oferte si promotii pentru consumatorii fideli.
Oamenii apreciaza ca sunt informati din timp in ceea ce priveste reducerile pe care le oferiti sau produsele noi. Este important de asemenea sa le oferiti reduceri semnificative consumatorilor fideli, iar astfel va veti asigura ca vor fi clientii dvs. pentru mult timp.
Reclame sponsorizate
Vedem adesea... mai mult
Marti, 23 Martie 2021, ora 12:23
Cand ai adus ultima data acasa un articol promotional? De unde l-ai primit?
Produsele promotionale sunt ca si cadourile. Oamenii se bucura sa le primeasca si sa le aduca acasa.
Ce poate face un articol promotional personalizat pentru afacerea ta?
Asociatia britanica promotionala a marfurilor (BPMA) a efectuat mai multe sondaje si a facut cercetari care ofera dovezi ca exista o corelatie directa intre publicitatea de produse promotionale si o imbunatatire a recunoasterii marcii si cresterea vanzarilor.
Cercetarea a inclus sondaje pe un numar de 15.000 de persoane care au primit gratuit un produs promotional in anul precedent.
66% dintre participanti au afirmat ca si-ar putea aminti brandul pe produsul promotional primit in ultimele 12 luni.9% ar alege sa faca din nou afaceri cu compania.Aproximativ jumatate (56%) au declarat ca impresia lor despre companie s-a imbunatatit dupa ce a primit un cadou promotional.
Minunat, nu? Produsele promotionale reprezinta o parte impresionanta a strategiei de marketing a companiei, dar cum le puteti folosi pentru afacerea vaostra?
1. Lansari de produse pentru produse sau servicii noi. Ai un produs sau serviciu nou? Anuntarea acestuia intr-un buletin de stiri sau postare pe blog este o modalitate excelenta, dar proiectarea unui produs promotional personalizat ar putea fi un mod inteligent si util de a sensibiliza.
2. Multumiri utile. Este important sa tineti cont de clienti dar si de angajati. Pentru ca oamenii sa se... mai mult
Vineri, 03 Aprilie 2020, ora 14:48
In strategia de marketing a oricarui magazin de retail, atragerea de noi clienti reprezinta un pilon-cheie pentru succesul business-ului pe termen lung.
Nu este suficient insa sa recurgi la metodele traditionale de promovare pentru a-ti asigura profitabilitatea afacerii, ci trebuie sa fii mereu la curent cu noile tehnici si strategii care iti pot propulsa business-ul, ii pot creste notorietatea si te pot ajuta sa ajungi la mai multi clienti.
Iata care sunt cele mai eficiente strategii de marketing pentru un magazin de retail si cum le poti pune in aplicare:
Atrage atentia asupra produselor si ofertelor tale
De multe ori, magazinele de retail pierd pentru ca nu stiu sa isi puna in valoare produsele populare in randul clientilor sau sa isi promoveze campaniile de oferte si reduceri. De exemplu, daca ai un butic discret deschis intr-un mall, s-ar putea sa iti fie greu sa concurezi de la egal la egal cu marile magazine, mai ales daca pozitia ta in complexul comercial nu este una cu vizibilitate.
In acest caz, va fi nevoie sa recurgi la masuri speciale de promovare pentru a atrage atentia asupra ta. Un roll-up banner amplasat la intrarea in mall, pe care sa iti expui cele mai bune oferte si sa le spui clientilor unde te pot gasi poate fi de mare ajutor pentru a-ti promova punctual campaniile de reduceri si pentru a-i indruma pe clienti mai usor spre magazinul tau.
Fii prezent in online
Un retailer care nu gaseste solutii prin care sa fie prezent si sa vanda... mai mult
Marti, 03 Septembrie 2019, ora 13:41
In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.
Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.
"Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:
Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea "customer touchpoints". Justificarea investitiilor in... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 17:10
Cea de-a 7-a editie a conferintei "Marketing in Direct", un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, care aduce laolalta 13 nume de top din industrie, se va desfasura joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club in Bucuresti.
Impreuna cu specialistii si cei 250 de participanti se dezbate un subiect de mare interes, cautandu-se raspunsul la intrebarea "Marketing digital sau promotii offline?".
Printre invitati se numara Alexandru Israil, cel care in 2007 l-a intalnit pe Jay Conrad Levinson - parintele marketingului de gherila. Avandu-l ca mentor a colaborat la cartea "Guerilla Marketing Remix", alaturi de Jeannie Levinson.
Conferinta MID de anul acesta il va readuce in fata participantilor si pe fondatorul agentiei de publicitate Creative Orchestra din Londra, Chris Arnold, care a declarat ca "We are all motivated by a good deal but the real key is understanding the audience and consumer psychology. Interestingly, the most effective marketing discipline online is promotional marketing."
Ne va fi alaturi si Laura Dragomir, Expert in comunicare si fondator Brainguys, care ne spune ca "una dintre asteptarile consumatorului este sa ii spui o poveste pe care sa o creada si sa-si doreasca sa fie parte din ea". Andreea Munteanu, Managing Director Vivid Events crede cu tarie ca "digitalizarea este cea mai mare transformare a timpului nostru, iar in prezent ponderea promotiilor offline este in scadere."
Subiectul acestei editii se va aborda si... mai mult
Marti, 22 Septembrie 2015, ora 13:12
Marketing-ul prin continut (content marketing) devine, pe zi ce trece, o forma de promovare din ce in ce mai cunoscuta in randul oamenilor de afaceri din Romania.
Tocmai din aceasta cauza, doar scrierea unui articol de blog nu mai este suficient. Toata lumea face acest lucru. Competitorii tai apeleaza la content marketing pentru a-si promova produsele sau serviciile.
Si atunci vine intrebarea: este continutul meu suficient de performant ? Cel mai simplu mod prin care poti afla acest lucru este sa cauti pe google expresii utilizate in articolele de blog scrise. Se afla pe prima pagina ? Daca nu, acest articol de va ajuta cu siguranta.
Voi oferi 3 strategii (25 de idei punctuale) despre cum sa creezi un continut memorabil, continut care sa fie usor de tinut minte de catre clientii tai, actuali si potentiali.
1. Identifica acel lucru care te diferentiaza
In cazul unei persoane fizice, este mult mai usor sa gasesti acea caractertistica deosebita, care te diferentiaza. Ai parul roz sau un tatuaj pe fata ? Ai un ras caraghios ?
In mediul online este mult mai dificil. Trebuie sa gasesti "parul roz" al firmei tale. Trebuie sa dezvolti capacitatea de a comunica intr-un mod atractiv cu publicul tau, astfel incat sa fii tinut minte.
Iata cateva sugestii:
Transmite idei curente si relevante - scrie saptamanal articole care sa contina informatii pretioase pentru cititorii tai, precum si stiri esentiale din domeniul tau de activitate
Personalizeaza -... mai mult
Vineri, 27 Iunie 2014, ora 08:53
Vorbeam in articolele trecute despre importanta pozitionarii companiilor drept expert in domeniile respective de activitate. De asemenea, spuneam ca a vinde inseamna a satisfice o nevoie sau a rezolva o problema. Oamenii tind sa cumpere de la experti.
Oamenii vor sa stie ca problemele lor sunt rezolvate de catre experti. Acesta este motivul principal pentru care fiecare companie trebuie sa castige respectul publicului.
Marketing-ul prin continut (content marketing) reprezinta cea mai utila metoda prin care ne putem pozitiona drept experti in domeniul nostrum de activitate. La o simpla cautare pe google, putem gasi extrem de multe strategii pentru a realiza un content marketing de succes. Dar, intotdeauna, factorul timp joaca un rol esential.
Astezi voi prezenta cele mai importante 5 strategii ale marketing-ului prin continut.
1. Redactarea articolelor de blog
Blogul reprezinta cea mai utila metoda prin care ne putem pozitiona drept experti in domeniul nostru de activitate. Conform studiilor un website cu blog are cu 55% mai multi vizitatori decat un website fara blog. Prin intermediul articolelor de blog poti oferi informatii utile, aplicabile de a doua zi. Atentie insa la tendinta de a transforma un articol de blog intr-o brosura de vanzari. Este o greseala comuna, iar rezultatele vor intarzia sa apara. Important este sa folosesti blogul pentru a oferi continut si informatii de calitate. De exemplu, daca produci scaune, evita sa scrii un articol despre... mai mult
Vineri, 06 Iunie 2014, ora 08:36
Trendurile din industria de marketing si comunicare, social media si branding, precum si metodele de cresterea vanzarilor si transformarea fanilor in clienti si strategiile eficiente de marketing vor fi discutate la a treia editiei a evenimentului Best Marketing.
In cadrul evenimentului va avea loc si lansarea primei editii a Anuarului directorilor de marketing din Romania. O premiera pe piata din Romania, acest supliment editorial Biz contine directorii de marketing din top 300 companii si din topul investitorilor in publicitate in 2013.
Ce speakeri participa la Best Marketing
Printre invitatii la eveniment vor fi speakerii internationali Claire Culshaw, Director Consumer Practice WEBER SHANDWICK, Elena Speer President, IPSOS ASI CEE, Dominik Fassl Managing Partner JUNG VON MATT, Tom J. Hidvegi, Creative Strategy Officer DDB BUDAPEST, Thilo Konzok, CEO & Co-Founder, ASUUM.
Acestora li se adauga si specialistii locali Dan Oprescu Director Marketing UNILEVER SCE, Anca Nuta, Identity & Communication Director UniCredit Tiriac Bank, Radu Moldovan Marketing Director HEIDI CHOCOLAT, Raluca Kisescu Senior Manager Commercial Marketing AVON ROMANIA, Catalin Nastasoiu Creative Producer/Designer, Iulian Padurariu, Managing Partner, MARKS.
Unlock Marketing Research si Career Advisor vor prezenta, in premiera la Best Marketing premiera doua studii: "Cum vad consumatorii campaniile de marketing", un studiu realizat de Unlock Market Research care analizeaza perceptia... mai mult
Miercuri, 07 Mai 2014, ora 16:14
E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului. Editia a IV-a a Evolution Marketing Academy, eveniment organizat de White Image in parteneriat cu 2Parale, va aduce o serie de idei, strategii avansate si studii de caz despre cum pot fi utilizate aceste canale cat mai avantajos pentru o companie.
Potrivit mai multor studii actuale, persoanele care acceseaza un link dintr-un e-mail manifesta o probabilitate de 3 ori mai mare de a face o achizitie fata de clientii care dau click din social media. Mai mult, acesti consumatori tind sa cheltuiasca mai multi bani decat cei din a doua categorie. Strategiile de Pay Per Click completeaza setul de instrumente de marketing online eficiente, contribuind atat la generarea de noi leaduri, cat si la cresterea efectiva a vanzarilor.
Programata pentru perioada 6-7 mai, la Bucuresti, Evolution Marketing Academy si-a stabilit ca obiectiv tratarea celor mai avansate subiecte din e-mail marketing si Pay Per Click, precum si strategiile de gestiune a big data, pentru obtinerea de segmentari avansate, bazate pe comportamente. Cele doua zile de eveniment vor prezenta studii de caz axate pe ceea ce presupune acuratetea si calitatea datelor ca principala provocare pentru majoritatea oameilor de marketing, in generarea de conversii.
Participantii vor avea ocazia de a invata mai multe despre... mai mult
Miercuri, 19 Martie 2014, ora 17:45