Sony a anuntat data de lansare la nivel mondial a noului sau telefon.
Momentan, compania vinde dispozitivul doar in Japonia, sub numele de Xperia Z4. Insa el va fi disponibil in magazinele din toata lumea incepand de luna viitoare, arata The Verge.
Exista, totusi, o mica modificare. In celelalte tari, el se va vinde sub titulatura de Xperia Z3+.
Aceasta strategie este mai buna, pentru ca telefonul reprezinta un simplu upgrade la versiunea precedenta. Design-ul este similar, iar doar cateva specificatii au fost imbunatatite.
La fel ca Z3, Z3+ este ...citeste mai departe despre "Sony anunta cand va lansa la nivel mondial Z3+ - E rezistent la apa si are o camera de 20,7 MP (Video)" pe Ziare.com mai mult
Marti, 26 Mai 2015, ora 20:36
Grupul japonez Sony va intra pe piata imobiliara cu o investitie initiala de 2,4 milioane de dolari, diversificand afacerile si cautand sa valorifice informatiile si experienta dobandite ca producator de electronice de consum.
Sony va infiinta o divizie de imobiliare care isi va incepe activitatea in luna august si va include servicii de brokeraj, managementul proprietatilor si consultanta, a anuntat compania intr-un comunicat, transmite Bloomberg.
"Sony a acumulat informatii personale prin diviziile Vaio si PlayStation, astfel ca ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori in afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degraba o optimizare a modului in care sunt utilizate activele decat o miscare strategica", comenteaza pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo.
In timp ce cererea pentru televizoare, computere personale si camere digitale scade, piata smartphone-urilor si tabletelor, aflata inca in crestere, este dominata de Apple si Samsung Electronics.
Sony incearca sa-si revigoreze afacerile si sa-si impuna propriile smartphone-uri si tablete pe o piata aglomerata, compania estimand pentru anul financiar incheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari.
Sony a anuntat recent ca va renunta la inca 5.000 de angajati si va continua reducerile de cheltuieli. mai mult
Joi, 24 Aprilie 2014, ora 11:40
Japonezii de la Sony si chinezii Lenovo au purtat discutii despre o posibila alianta in domeniul PC-urilor, prin care vor sustine afacerile Vaio, a anuntat NHK.
Totusi, grupul japonez a precizat ca informatia este inexacta, insa a recunoscut ca ia in considerare si aceasta posibilitate pentru divizia de lapotop-uri, conform Reuters.
"Sony ia in considerare diferite optiuni pentru afacerile cu PC-uri, insa raportul publicat, despre o alianta intre Sony si Lenovo este inexacta", a anutat grupul japonez.
Sony revizuieste strategia Vaio
Japonezii au anuntat ca intentioneaza sa revizuiasca strategia pentru divizia de PC-uri, dupa ce s-a confruntat cu o scadere a afacerilor din aceasta piata.
Sony urmeaza sa anuntet rezultatele saptamana viitoare, iar anterior a estimat ca afacerile din segmentul PC-urilor pentru anul financiar care se va incheia in luna martie vor fi in pierdere.
Majoritatea veniturilor Lenovo, respectiv 80%, sunt generate de segmentul computerelor personale, insa compania a inceput sa-si extinda agresiv pozitia pe segmente de piata mai atractive.
Actiunile Lenovo au pierdut 15% la bursa
Actiunile Lenovo Group au scazut cu peste 16% marti, dupa informatiile privind discutiile dintre compania chineza si Sony.
Speculatiile despre acordul cu Sony vin dupa doua saptamani agitate pentru Lenovo, care a anuntat investitii mari.
Dupa ce a preluat divizia de servere de la IBM, Lenovo a cumparat si divizia de terminale mobile Motorola... mai mult
Marti, 04 Februarie 2014, ora 16:35
Samsung va prezenta pe 4 septembrie ceasul inteligent Galaxy Gear si telefonul-tableta Galaxy Note 3, iar Sony va dezvalui in aceeasi zi un nou smartphone Xperia varf de gama, au declarat surse apropiate celor doua companii.
Gigantii asiatici incearca astfel sa atraga atentia consumatorilor inainte de lansarile planificate de Apple pentru aceasta toamna si sa "fure startul" in cursa pentru sezonul sarbatorilor de iarna, informeaza Bloomberg.
Potrivit unor surse, compania americana va lansa noi versiuni ale iPhone si iPad pe 10 septembrie.
Sub indrumarea fostului CEO Steve Jobs, Apple a impus un nou standard pentru lansarile de produse, fiecare noua generatie a iPod, iPhone si iPad fiind atent urmarita la nivel global de media, analisti si publicul larg. Samsung a preluat strategia concurentului american, varful de gama Galaxy S4 fiind prezentat in martie la Radio City Music Hall, in New York, intr-un show transmis in direct in Times Square.
Divizia de smartphone-uri, una din sperantele Sony pentru redresare
Samsung va prezenta in luna septembrie gadget-ul Galaxy Gear, un dispozitiv cu sistem de operare Android, purtat la incheietura mainii, cu functii de apel telefonic, SMS, internet si email, potrivit surselor citate.
Compania sud-coreeana se grabeste sa aduca "ceasul inteligent" pe piata inaintea aparitiei unui produs asemanator de la Apple, care ar fi in dezvoltare potrivit zvonurilor din industrie.
"Ceasul" Samsung nu va fi echipat cu ecran... mai mult
Luni, 19 August 2013, ora 11:28
Sony a prezentat PlayStation 4, prima noutate a companiei din ultimii 7 ani pe piata consolelor de jocuri si divertisment, care, cu un pret mai mic si o orientare agresiva catre consumatorii de jocuri video, rivalizeaza cu dispozitivul Xbox One dezvaluit recent de Microsoft.
PlayStation 4 (PS4) va avea un pret de referinta de 399 de dolari in Statele Unite, cu 20% mai mic fata de Xbox One, au afirmat directorii executivi ai Sony, prezenti pe scena luni seara la conferinta E3 de la Los Angeles, unde a avut loc prezentarea consolei, transmite Bloomberg.
Compania japoneza va permite utilizatorilor revanzarea nelimitata a jocurilor folosite, iar produsul nu are nevoie de o conexiune permanenta la internet, decizii care par sa contrasteze cu doua dintre cele mai criticate caracteristici ale Xbox One.
PS4, inclus in strategia Sony pentru revitalizarea afacerilor
PS4 reprezinta un element central al strategiei Sony de a-si revigora afacerile in domeniul electronicelor de consum. Daca va avea succes, consola va furniza companiei resursele financiare necesare pentru restructurarea diviziei producatoare de televizoare, aflata in pierdere de noua ani.
Analistii considera ca Sony a castigat un prim duel cu Microsoft, in principal datorita pretului mult mai mic.
PS4 va costa mai putin decat Xbox One
"Microsoft a facut o greseala cu pretul de 499 de dolari. Pretul este cu 100 lire sau euro sau dolari prea ridicat. Sony a exploatat aceasta slabiciune si a reusit sa... mai mult
Marti, 11 Iunie 2013, ora 11:15
Sony ar putea sa nu mai astepte evenimentul E3 pentru a lansa comercial urmatoarea generatie de console de gaming, PlayStation 4, potrivit unor surse citate de PCMag.
Japonezii ar putea da verde pentru comercializarea consolei PS4 chiar la sfarsitul acestei luni sau la inceputul lui mai, mai spun sursele care par a avea informatii despre strategia producatorului chiar din interiorul departamentului de marketing al Sony.
Citeste mai multe despre Sony ar putea lansa PlayStation 4 chiar in aceasta luna pe HIT.ro. mai mult
Vineri, 05 Aprilie 2013, ora 11:43
Standard & Poor's a coborat ratingul Sony cu inca un nivel pana la BBB si are o prognoza negativa pentru compania japoneza de electronice si servicii de entertainment.
Sony sufera o reducere a rating-ului pentru a doua oara in acest an, dupa ce managementul companiei a redus cu 33% tinta profitului pe acest an, relateaza Bloomberg. Ratingul curent este cu doar doua trepte deasupra nivelului de "Junk" sau "Investitie nerecomandata".
Compania japoneza a suferit pierderi in ultimii patru ani pe fondul unui yen puternic si scaderii cererii pentru produsele sale, fie ca e vorba de televizoare, console de jocuri sau muzica.
In trimestrul doi din 2012, Sony a avut o pierdere de 314 milioane de dolari, dupa ce la sfarsitul lui martie, odata cu incheierea anului sau fiscal, pierderea anuntata a fost una record: 5,74 de miliarde de dolari.
In urma acestor rezultate dezastroase, compania japoneza a desfiintat 10.000 de posturi, reprezentand 6% din totalul angajatilor, iar in august au anuntat inca 1.000 de disponibilizari.
Prin strategia stabilita in acest an, Sony incearca sa renunte la afacerile care au fost neprofitabile, precum productia de monitoare mici si medii sau cea de produse chimice, si sa restructureze sectoarele neprofitabile, precum cel al productiei de televizoare.
Directiile de dezvoltare vor fi reprezentate de segmentul de imagistica digitala, entertainment sau de cel al tehnologiei mobile: laptop-uri, tablete si smartphone-uri.
Tabletele sunt... mai mult
Miercuri, 26 Septembrie 2012, ora 08:07
Producatorul japonez Sony intentioneaza sa schimbe strategia si sa investeasca mai mult in echipamentele sanitare, ca sa poata reduce pierderile inregistrate pe segmentul camerelor video si al consolelor.
Cel mai mare producator de electronice din Japonia a anuntat ca vrea sa investeasca mai mult in echipamentele de sanatate, pentru ca rata imbolnavirilor din cauza cancerului, a bolilor de inima si a obezitatii este in continua crestere, scrie Bloomberg.
"Putem profita de tehnologia noastra in capturarea imaginilor, de tehnologia 3D si de calitatea lentilelor pentru a mentiona doar cateva avantaje", sustine viitorul CEO Sony, Kazuo Hirai. Declaratia sa a fost facuta in contextul in care Sony a fost intrebat cum poate contribui la segmentul echipamentelor medicale.
Hirai, care il va inlocui pe Howard Stringer in functia de presedinte al companiei de la 1 aprilie, a declarat ca Sony, care era trendsetter la capitolul televizoare in anii '80, pierde multi bani in prezent. Principalul motiv este ca publicul prefera sa cumpere dispozitive facute de Samsung si Apple. mai mult
Vineri, 10 Februarie 2012, ora 10:16
Sony Corp se chinuie sa revina dupa profit, dupa ce a inregistrat pierderi patru semestre consecutiv. In strategia sa sunt prevazute mai multe metode care sa revitalizeze vanzarile, printre care orientarea catre segmentul echipamentelor medicale.
"Odata cu imbatranirea populatiei, cererea pentru echipamente medicale va creste", sustine Hiroshi Yoshioka, vicepresedinte executiv in cadrul Sony, citat de Bloomberg.
Compania va aloca mai multa atentie acestui segment, ca parte a unui plan ce prevede dublarea vanzarilor, pana la 1,3 miliarde de dolari, in urmatorii cinci ani, a mai explicat oficialul Sony.
Directorul Executiv, Howard Sony, a precizat ca vrea o impulsionare a vanzarilor, dupa ce scaderea preturilor inregistrata pe segmentul televizoarelor a afectat serios profitul grupului.
Producatorul jocurilor video PlayStation si al computerelor Vaio a cumparat, in luna septembrie, Micronics Inc, pentru a accelera cercetarea in domeniul produselor de ingrijire a sanatatii. In aceasta luna, Sony a prezentat, la o expozitie de profil din Japonia o dioda organica.
Producatorul de electronice a obtinut o crestere usoara a actiunilor, pe bursa din Yokyo, cu 2.3%, ceea ce inseamna 1,363 yeni/actiune. In acest an, actiunile au cazut cu 53%, un declin puternic, comparat cu perioada similara de anul trecut, cand cazusera cu doar 19%.
Sony anticipeaza o scadere a profitului anual de aproximativ 90 de miliarde de yeni, pe fondul scaderilor inregistrate pe segmentul... mai mult
Luni, 28 Noiembrie 2011, ora 12:00