Criza actuala, datorata noului coronavirus, are desigur consecinte asupra intregului spectru economic-social din intreaga lume, companii puternice, care, la inceputul lunii februarie 2020, se bucurau
Un tribunal din Tokyo a aprobat marti cererea de eliberare pe cautiune depusa de avocatii lui Carlos Ghosn, deschizand calea pentru eliberarea din inchisoare a fostului presedinte al Nissan, acuzat
Scandalul Volkswagen pare sa isi fi gasit o rezolvare partiala, directorul executiv Matthias Mueller anuntand la inceputul saptamanii ca a ajuns la un acord cu KBA, organismul cu rol regulator din
Seful Volkswagen sustine ca vrea ca angajatii companiei sa aiba parte de putina distractie la locul de munca, declaratia fiind una neasteptata, in contextul scandalului noxelor.
Guvernul german pare sa se spele pe maini in fata scandalului de poluare in care s-a lasat tarata compania Volkswagen, nelasand sa se intrevada vreo sansa de crestere a subventiilor la achizitionarea
Scandalul Volkswagen a lovit in toata industria auto, iar economia Germaniei a primit lovitura in plin, pe masura ce imaginea promovata ani in sir de producatorul german fusese una a eficientei si
Grupul italian Fiat pregateste investitii de 9 miliarde euro in urmatorii trei ani in principal pentru dezvoltarea de noi modele premium, cu scopul de a reveni pe profit in Europa dupa mai multi ani
O consecinta aproape fireasca a crizei a fost diminuarea salariala suferita de unii dintre cei mai cunoscuti CEO din lume, cum ar fi Tim Cook, seful de la Apple, Andrea Jung de la Avon, dar si de
Grupul japonez Toyota nu vrea sa lanseze masini foarte ieftine pentru a-si creste vanzarile pe pietele emergente, deoarece ar pierde din profitabilitate, si va continua sa se concentreze pe clientii
Volkswagen, cel mai mare constructor de automobile din Europa intentioneaza sa creasca investitiile cu 30%, pentru a consolida loialitatea clientilor. Masura face parte din strategia Volkswagen
Producatorul auto german Mercedes-Benz vrea sa-si extinda gama de modele foarte scumpe si SUV-uri, in incercarea de a depasi profitul record al rivalilor de la BMW, transmite Bloomberg, citat de
Audi intentioneaza sa fabrice integral automobile la o fabrica situata in Gyor, din vestul Ungariei, ceea ce ar explica achizitia recenta a unui teren in aceasta zona, a relatat publicatia germana
Toyota intentioneaza sa reduca pretul automobilelor cu 30% pana in 2013, printr-o noua strategie de scadere a cheltuielilor, adoptata pentru imbunatatirea competitivitatii, a declarat un director al
Seful de design al grupului german Volkswagen, Walter Maria de'Silva, a declarat ca proiectul Logan al Dacia este onest si interesant, avand in piata o forta mai mare decat a altor marci din Europa
Cifra de afaceri a producatorului de automobile Renault a crescut cu 2,9% in primele luni ale anului 2005, comparativ cu aceeasi perioada din 2004, ajungand la 30,8 miliarde euro, potrivit unui
O noua imagine, o noua structura si o noua strategie sunt coordonatele care definesc participarea Electroaparataj Bucuresti la Targul International Tehnic - Cluj 2006. In perioada 28 februarie A- 4
Dacia pregateste un succesor cu cinci usi, sapte locuri si tractiune pe patru roti. Versiunea break (K-90) a Daciei Logan pare sa fi fost abandonata in favoarea a ceva asemanator, dar in care
Poate invata Detroit-ul ceva din experienta Renault de la Mioveni? Potrivit unora nu e nimic de aflat, ca nu se potriveste masina cu piata lor, insa daca ne dam un pas inapoi si ne gandim de doua ori
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Europa Centrala si de Est a devenit un adevarat magnet pentru constructorii de masini. Marea Britanie a pierdut cele mai multe fabrici, in timp ce partea de est a Germaniei si vecinii din zona au
Dacia nu va produce masini scumpe si nici nu are in vedere o versiune mai sportiva a modelului Logan, potrivit directorului general al companiei, Francois Fourmont.Dupa privatizarea din 1999,
Competitia venita din China si India transforma radical stilul de a face afaceri oriunde in lume, scrie Wall Street Journal Europe.China si India, doua dintre cele mai infierbantate economii din lume
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, incearca sa-si acopere pierderile inregistrate pe piata din Statele Unite cu modele noi lansate pe piata europeana.