Peste 50 de practicieni din reteaua ASEBUSS, profesori si absolventi ai programului Executive MBA, impreuna cu experti ai companiei sale de training, Exec-Edu, vor oferi consultanta gratuita managerilor si antreprenorilor care au de suferit de pe urma crizei.
Astfel, in perioada 1 aprilie-15 mai, fiecare consultant va lucra, in medie, patru ore pe saptamana pentru a raspunde cererilor primite. In majoritatea cazurilor, diagnosticul situatiei, analiza si eventualele solutii vor fi discutate in cadrul unei echipe de specialisti. Valoarea acestei initiative depaseste cu mult 100.000 de euro, raportat la costul orelor de consultanta din piata.
"Suntem constienti de provocarile si dificultatile pe care le intampina majoritatea companiilor. In mod special cele antreprenoriale au de suferit in aceasta perioada, in care problemele legate de oameni si cele financiare se propaga in lant, afectand clientii, furnizorii, piata de business, in general. Este un moment in care oricine poate sa ajute, trebuie sa o faca, pentru ca, dupa aceasta criza, vom avea cu totii, intr-un fel sau altul, de suferit", a declarat Ovidiu Dimbean-Creta, Rector ASEBUSS.
Echipa de consultanti implicata in acest proiect reuneste specialisti cu o experienta bogata in diferite industrii: bancara, telecomunicatii, servicii medicale, publicitate, servicii financiare, vanzari online, servicii juridice etc.
Domeniile de consultanta acoperite de practicienii Scolii de Afaceri ASEBUSS si companiei de... mai mult
Joi, 02 Aprilie 2020, ora 15:04
Bianca Tudor este o tanara femeie de afaceri care a creat o intreaga comunitate in jurul ei. Sub umbrela Elite Business Women, tanara a adunat o multime de doamne cu idei exceptionale, care se ajuta intre ele si invata una de la alta.
Numai in Bucuresti, clubul local a adunat 65 de membre care au la un loc 16 milioane de euro.
Si, pentru ca si-au propus sa devina cel mai mare club de afaceri din Europa, Business24 a stat de vorba cu aceste doamne, reprezentate de Bianca Tudor, Fondatorul Elite Business Women si cu Ioana Arsenie, ambasador pe Bucuresti al clubului.
In ultimii 2 ani de zile, Clubul de business Elite Business Women a crescut, oferind femeilor acces la o comunitate de antreprenori, acces direct la specialisti in business, invitati ca speakeri la fiecare editie, dezvoltare si promovare intr-un cerc de persoane care pot recomanda mai departe, povesti de succes prezentate de catre invitatii din fiecare luna, networking in mod eficient, pentru ca un antreprenor trebuie sa fie bine conectat, prezent si sa isi promoveze business-ul in mod constant.
Statistic, vorbim de un numar de peste 11.000 de femei, antreprenoare in tara sau in afara care sunt membre Elite sau participa la evenimentele comunitatii.
"Acum 5 ani, am pornit de la ideea de a promova antreprenoriatul feminin si am ajuns la un club de afaceri cu instrumente dedicate pentru a promova IMM-urile conduse de femei", isi aminteste Bianca Tudor.
In acest timp, a reusit sa integreze in... mai mult
Marti, 17 Martie 2020, ora 16:25
Traim o perioada in care cam toti vrem sa punem pe picioare propria noastra afacere. Tu te-ai gandit la asta? Eu cu siguranta, da. Treaba sta cam asa:
Lumea afacerilor este deja suprasaturata pe anumite domenii si nu am dori sa investim intr-un business care nu va merge din cauza competitiei foarte mari sau intr-un business in care trebuie sa bagam enorm de multi bani.
Asa ca, azi, am pentru tine 3 exemple de afaceri care sunt de viitor si sunt perfecte pentru cei care au un buget mic de inceput.
Consultat pentru protectia muncii
Nu sti exact cu ce se "mananca" aceasta afacere? Stai pe aproape fiindca iti voi explica. Prin aceasta afacere legea este de partea ta. Este una dintre cele mai profitabile afaceri posibile fiindca orice firma are nevoie de acest tip de documente, deci, de un consultant in protectia muncii.
Un avantaj al acestui business este faptul ca investitia facuta la inceput este una minima, singurele lucruri de care vei avea nevoie vor fi: o forma legala, optional un sediu unde iti vei desfasura activitatea zilnica, o investitie mica in marketing si o platforma online pentru a ajunge mult mai usor la viitori si potentiali clienti.
Organizator de evenimente
Pentru a fi organizator de evenimente, trebuie sa ai bune abilitati de coordonare (poti participa la cursuri in acest sens) . Trebuie sa sti sa asculti oamenii si fiindca vei lucra cu oamenii, si cu totii stim cat de dificil este acest lucru, trebuie sa fii deschis provocarilor care... mai mult
Joi, 21 Martie 2019, ora 13:13
Reprezentantii celor mai importante institutii si organizatii din turism, administratori de pensiuni, consultanti, agentii de turism si presa se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Targului de Turism de la Romexpo, la conferinta "Romania vacantelor - Cazare la pensiune", din 14 martie, pentru a discuta despre perspectivele si modul de dezvoltare a pensiunilor si zonelor turistice din Romania.
Intalnirea are in vedere dezvoltarea potentialului turistic in zonele de pensiuni printr-o mai buna colaborare a acestora cu agentiile de turism, precum si dezvoltarea produselor turistice si a serviciilor asociate lor, in vederea cresterii interesului turistilor de pe piata interna si externa.
Programele de finantare a activitatii pensiunilor si zonelor turistice din fondurile europene 2014-2020, cresterea competitivitatii prin optimizarea lantului de valori in industria turismului local si imbunatatirea calitatii serviciilor turistice vor fi elemente importante incluse in agenda ...citeste mai departe despre "Afla cum sa iti cresti afacerea in turism" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 25 Februarie 2015, ora 12:16
Lansat in anul 2010, grupul de magazine online Expert-Saltele.ro si Expert-Scaune.ro au demonstrat faptul ca afacerile nisate pot avea la fel de mult succes in mediul online precum in showroom-urile fizice. Este nevoie doar de perseverenta, o cunoastere excelenta a pietei de profil si produse de o calitate excelenta, ce se recomanda de la sine.
Bazandu-se pe o experienta cumulata in vanzari, servicii ireprosabile si un trend ascendent in ultimii 4 ani de la lansare, Expert-Saltele.ro si Expert-Scaune.ro estimeaza o cifra de afaceri de 800.000 de euro din vanzari exclusiv in mediul online.
Operand sub forma de magazine nisate pe specific de scaune pentru toate tipurile de locatii si pe o gama intreaga de produse pentru pat si dormitor, grupul a reusit sa se ridice rapid in topul magazinelor de profil datorita multitudinii de oferte de cea mai buna calitate, dar si a capacitatii de a urma trendul pietei, mentinand o crestere uniforma a cifrelor de afaceri in plina perioada de criza.
"Ne bazam pe rezultatele obtinute pana in momentul actual pentru a stabili o cifra de afaceri realizabila pentru anul 2014. Pornind de la premiza ca, ajustand strategia de vanzare si prezentare conform feedback-ului primit in permanenta de la clienti, cifra de afaceri pe anul 2013, cifra ce a atins un nou record de 2.500.000 lei sau 550.000 euro, poate fi depasita cu cel putin 20 de procente. Avem incredere deplina in experienta acumulata de la lansarea primului site online in 2010 si... mai mult
Luni, 03 Februarie 2014, ora 07:30
Grupul de internet american Yahoo! Inc. a dezvaluit, miercuri seara, noul sau logo, care a pastrat semnul exclamarii si culoarea violet, dar are literele mai subtiri decat vechiul logo.
"Ne-am dorit un logo care sa ramana apropiat de originile noastre (fantezist, violet, cu semnul exclamarii), dar care sa reflecte evolutia produselor noastre", a declarat directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt.
Prin aceasta rebranduire, Yahoo!, un pionier al internetului, incearca sa se reinventeze dupa ce a fost eclipsat de gigantul Google, proprietarul celebrului motor de cautare online, mai scrie AFP.
Noul logo face parte din strategia actualului director general al companiei, Marissa Mayer, care, anul trecut, in iulie, a preluat conducerea Yahoo parasind compania Google.
"Din moment ce grupul nostru a evoluat, logoul nostru - esenta brandului nostru - trebuie de asemenea sa evolueze", a mai spus Kathy Savitt.
Pentru a starni curiozitatea utilizatorilor sai, Yahoo! a postat timp de o luna un logo diferit in fiecare zi, inainte de a dezvalui, miercuri seara, logoul care va reprezenta de acum inainte imaginea grupului.
Investitiile Yahoo
Grupul Yahoo! Inc. incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In acest sens, Mayer a cheltuit in ultima perioada peste 1,2 miliarde de dolari pentru a cumpara peste 20 de start-up-uri.
Yahoo! a anuntat, recent, ca a cumparat... mai mult
Vineri, 06 Septembrie 2013, ora 08:56
Grupul de internet american Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat compania Xobni, specializata in gestionarea e-mailurilor.
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa este estimata de presa britanica de specialitate la o suma cuprinsa intre 30 si 40 de milioane de dolari, informeaza AFP.
Xobni este o companie infiintata in 2006, cu sediul la San Francisco. Ea detine o aplicatie celebra compatibila cu sistemele de mesagerie ale ale Microsoft - Outlook si Google - Gmail, precum si un sistem de gestionare a contactelor pentru iPhone si smartphone-urile care folosesc Android.
Ce achizitii a mai facut Yahoo!
Marti, Yahoo a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie ce ii ajuta pe detinatorii de smartphone sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor si clipurilor lor.
Desi nici in acest caz valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, presa americana considera ca aceasta s-a situat intre 40 de milioane si 50 de milioane de dolari.
Grupul incearca sa isi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua Tumblr, serviciu care gazduieste 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, dupa cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg. Tranzactia urmeaza sa fie finalizata in a doua jumatate a lui 2013, conform unui comunicat al Yahoo!Inc.
Marissa Mayer a spus, la momentul respectiv, ca mizeaza pe... mai mult
Joi, 04 Iulie 2013, ora 16:20
Viata personala este extrem de importanta pentru strategia afacerii tale. Nu uita ca, fara un echilibru perfect, intregul castel pe care l-ai construit pentru afacerea ta se poate narui oricand, tocmai de aceea trebuie sa inveti sa impui bariere si sa te deconectezi de lumea business cand te intorci acasa, la familie.
Oricat ar fi de tentant sa cauti mereu raspunsurile pentru intrebarile care te macina, trebuie sa realizezi singur si sa gasesti chiar tu limitele, daca vrei ca, intr-un final, si viata personala si afacerea ta sa aiba succes.
Orice strategie buna are nevoie de o analiza profunda, si orice analiza profunda are nevoie de o gandire complexa si limpede. Iata cateva sfaturi care ti-ar putea fi de folos in acest sens:
Gaseste-ti un refugiu
Atunci cand esti CEO-ul unei companii sau chiar cel care a pus bazele ei, nu iti permiti sa te epuizezi sau sa nu mai faci fata situatiilor tensionate, ci trebuie sa fii calm si odihnit.
Oricare ar fi orientarea ta religioasa sau spirituala, poate chiar si materiala, trebuie neaparat sa iti gasesti un element care sa te linisteasca de cate ori ai nevoie.
Biserica, teatrul, filmele, chiar si animalele de casa si, nu in ultimul rand, familia te pot ajuta sa te reincarci cu energie. Tot ce trebuie sa faci este sa accepti ca ai nevoie de ajutor si sa apelezi la acesta ori de cate ori ai nevoie.
Nu uita ca munca in exces dauneaza sanatatii
Riscul de atac de cord sporeste cu 67% pentru angajatii care muncesc... mai mult
Sambata, 29 Octombrie 2011, ora 00:00
Producatorul de telefoane mobile Nokia, prezent si in Romania, va reduce substantial numarul angajatilor in Finlanda si alte state, in conditiile in care grupul isi modifica strategia de afaceri, transmite Reuters, precizeaza Mediafax."Vor avea loc reduceri substantiale de personal in diferite state ale lumii, iar acestea vor afecta si Finlanda", a declarat directorul general al Nokia, Stephen Elop.
El a precizat ca este prea devreme pentru a estima numarul locurilor de munca desfiintate.
"Aceasta reprezinta cea mai mare reforma structurala care a afectat vreodata sectorul de tehnologie din Finlanda", a declarat ministrul finlandez al Economiei, Mauri Pekkarinen.
Nokia a prezentat vineri detalii legate de noua strategie pe care o va urma grupul.
Noua orientare are ca scop imbunatatirea competitivitatii si include schimbari la nivelul conducerii si al structurii operationale.
In Romania, grupul finlandez produce telefoane mobile la fabrica de la Jucu, in apropiere de Cluj-Napoca.
mai mult
Vineri, 11 Februarie 2011, ora 14:27