Ca sa convinga ANAF sa ii reesaloneze datoria de 231 de milioane de lei (adica circa 48 de milioane de euro), STB garanteaza cu sediul, cu aproape 1.000 de autobuze, 65 de troleibuze si 10 tramvaie.
La solicitarea Ziare.com, STB a anuntat ca - in conditiile in care a acumulat datorii de 231 de milioane de lei la ANAF - a decis sa solicite reesalonarea acestora pe 5 ani.
"Adunarea Generala a Actionarilor a STB SA a hotarat, la 30 octombrie 2019, aducerea in garantie a unor bunuri ale societatii in favoarea ANAF, in urma acceptarii de catre ANAF a cererii de esalonare, pe o perioada de 60 de luni, a datoriilor Societatii de Transport Bucuresti STB SA, datorii in valoare de 231 de milioane de lei.
Bunurile aduse in garantie (sediul STB SA, 995 de autobuze Mercedes, 65 de troleibuze, 10 tramvaie, alte utilaje si bunuri mentionate in Hotararea AGA nr.13/30.10.2019) au fost evaluate si au indeplinit criteriile de constituire a garantiei", se arata intr-un raspuns formulat de STB SA la solicitarea Ziare.com.
Intrebarea este: de ce a acumulat STB SA aceste datorii?
In Bucuresti, cea mai mare parte a pretului unei calatorii cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul este achiatat (prin intermediul unei scheme de subventionare) de catre PMB. Oare nu a platit Primaria la timp aceasta subventie? Sau a cheltuit societatea de transport mai mult decat isi planificase?
Iata cum justifica STB SA acumularea acestei datorii.
"In pofida faptului ca Primaria Capitalei a virat... mai mult
Joi, 05 Decembrie 2019, ora 16:32