Licitatia pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov va fi reluata, termenul limita de depunere a ofertelor fiind 2 septembrie.
Statul roman a renuntat la construirea in concesiune a autostrazii Comarnic-Brasov, a anuntat, joi, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).
Fostul ministru al Transporturilor Dan Sova a vorbit vag, vineri dimineata, despre faptul ca statul roman a renuntat la construirea in concesiune a autostrazii Comarnic-Brasov.
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) nu este si nu a fost un minister sarac, doar ca, daca lucrurile merg prost s-a intamplat din ignoranta, nepasare, nestiinta sau rea-vointa, a
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii intentioneaza sa scoata la licitatie in 2011 tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov in vederea concesiunii, urmand ca in 2014 sa inceapa constructia
Contractul de constructie in concesiune a tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov de catre consortiul Aktor-Vinci a fost anulat pentru ca statul roman nu a acceptat anumite clauze, situatie care
Ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat ca foarte curand va fi reluata procedura de licitatie pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, dupa ce Vinci-Aktor a
Consortiul Vinci-Aktor, care a castigat licitatia pentru constructia in concesiune a autostrazii Comarnic-Brasov, ar putea renunta la contract deorece nu dispune de fonduri pentru a finanta proiectul
Romania a construit 281 de kilometri de autostrada (daca este luata in calcul refacerea completa a autostrazii Bucuresti-Pitesti) in aproape 20 de ani si a modernizat doar 28% din cei 16.369 de
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite