Facebook Inc. a anuntat joi, pe blogul oficial al companiei, ca va lansa spoturi publicitare "premium". Noul serviciu va fi initial disponibil unui numar mic de advertiseri.
Atenta sa nu isi piarda utilizatorii ca urmare a acestei noi forme de publicitate mai invaziva decat actualele reclame publicate pe reteaua de socializare, compania a afirmat ca tranzitia catre noul serviciu se va face "lin", potrivit Mediafax.
De asemenea, va fi analizat modul in care utilizatorii Facebook interactioneaza cu aceste noi spoturi publicitare.
Noile spoturi video vor fi similare celor difuzate de televiziuni, vor avea o durata de 15 secunde si vor porni automat pe "News Feed" (unde sunt prezentate noutatile postate de utilizatori), insa sunetul va putea fi auzit doar daca utilizatorii il vor porni.
Prin intermediul noilor spoturi este vizata atingerea unui "public specific intr-o perioada scurta". Preturile acestor reclame va fi stabilit in functie de targetul pe care il urmaresc, care va fi evaluat de o societate specializata, Nielsen Online Campaign Rating.
Reteaua de socializare nu a precizat tarifele pe care le va percepe in cazul acestor spoturi, insa, potrivit site-ului specializat news.cnet.com, advertiserii vor trebui sa plateasca pentru aceasta noua forma de publicitate pe Facebook intre 1 milion de dolari si 2,5 milioane de dolari pe zi, pentru a ajunge la un numar mare de utilizatori, la anumite intervale orare specifice.
Facebook, considerata in momentul de... mai mult
Vineri, 14 Martie 2014, ora 17:22