Johnnie Walker a lansat recent Platinum Label, un whisky creat special pentru intalnirile exclusiviste. Savureaza-l alaturi de un trabuc fin si intr-o companie selecta, pentru ca, dincolo de gustul inedit, o astfel de sticla este o adevarata "declaratie de valoare" in fata celorlalti.
Jim Beveridge, Master Blender al Johnnie Walker, a selectat cu deosebita atentie ingredientele Platinum Label doar din cele mai bune butoaie provenite de la 20-25 de distilerii recunoscute in intreaga lume.
Reteta este, deigur, secreta, insa trasaturile sale usor dulcege, fine si afumate sunt foarte usor de recunoscut.
Amestecul contine si cateva sortimente de whisky din cereale, fiecare din ele fiind lasate sa se invecheasca cel putin 18 ani. La degustare simti cum arome de mandarina si cele migdale se intrepatrund, pastrand totusi un gust usor cerat, fructat si dulce. Aroma este insotita de un gust usor intepator si o afumare subtila.
Brandul Johnnie Walker, cu ale sale Red Label, Blue Label si Black Label, este recunoscut in intreaga lume. Acum, la aniversarea a 200 de ani de existenta, compania intra intr-o "noua era", lansand Platinum Label, un whisky de 18 ani vechime ce respecta traditia familiei de a crea amestecuri exclusiviste, doar pentru clienti favoriti sau directori de companii.
Adeseori, bauturile exclusiviste nici nu ajungeau in magazine, ci erau create pentru a fi savurate doar in momente speciale.
Foto: edinburghwhisky.blog.com
Johnnie Walker Platinum... mai mult
Sambata, 28 Septembrie 2013, ora 00:00
Omul de afaceri Cristian Preotu a lansat in luna aprilie The Whisky Shop, primul magazin de profil din Romania, o miscare pe care o considera naturala si care completeaza celelalte magazine pe care le detine: Comtesse du Barry si La Boucherie francaise.
Aici gasesti cele mai renumite single malt-uri scotiene, cum ar fi Laphroaig, Caol Ila sau Littlemill.
"Gama cuprinde de la cele clasice, pana la editii foarte vechi sau speciale. Prezentam si o gama numita 'Closed Distilery', cu whisky provenit de la producatori care nu mai exista. Iar pe langa cele scotiene, sunt foarte celebre sticlele de whisky japoneze, cum ar fi Nikka, Yoichi sau Yamazaki", a declarat antreprenorul, pentru Business24.
Unul dintre cele mai scumpe whisky-uri pe care il vei gasi la The Whisky shop este Mosstowie 1973 la pretul de 2.700 lei sau Glen Grant 1953 la 7.500 lei. "In viitor vor exista multe alte sticle foarte rare", ne-a asigurat Cristian Preotu.
In plus, cunoscatorii se vor delecta cu gama de Sake, Cognac, Armagnac, Rom din toate partile lumii (Trinidad&Tobago, Brazilia, Japonia...), Grappa, Mezcal si multe altele. "Toate de cea mai buna calitate", spune acesta.
Vanzarile din primele zile sunt promitatoare
Vanzarile din prima zi il fac sa priveasca increzator in viitor. "Reactia publicului a fost una foarte buna, mai ales pentru amatori care au descoperit sticle foarte rare.
In magazinul The Whisky Shop exista de asemenea o biblioteca de carti despre whisky, mixologie,... mai mult
Sambata, 20 Aprilie 2013, ora 00:00
Johnnie Walker a lansat cel mai recent produs din gama "The Explorer's Club": Johnny Walker The Gold Route, whisky-ul "care le reaminteste iubitorilor de calatorii de propriile experiente si ii inspira sa isi planifice si altele". Business24 iti recomanda acest amestec premium realizat special pentru calatoriile tale indraznete.
Noul produs se inspira din calatoriile facute de catre membrii familiei Walker si de catre agentii de vanzari din America Centrala prin Muntii Anzi, de la piramidele incase pana pe coasta Oceanului Pacific, unde au fost martorii diverselor culturi si au admirat peisaje magnifice.
Un mix din cele mai fine whiskey-uri imbatranite, The Gold Route are o aroma vibranta si ofera o senzatie unica ce provine din aroma fructelor exotice si din culorile aurite si bogate ale regiunii.
"Ne-am inspirat din bogatia aromelor, din locurile si experientele Americii Latine, care ne-
au ajutat sa selectam cele mai potrivite esente pentru a realiza acest whiskey", afirma Jim
Beveridge, Master Blenderul Johnnie Walker, cel mai mare brand de scotch whisky din lume.
El adauga: "Notele de degustare si valul de arome fac referire la un amestec exotic de banane, mango si pitaya, completat cu o aroma de vanilie cu gust fructat. Inca de la prima inghititura, esti purtat intr-o calatorie magnifica, la fel ca privelistile Americii Latine: arome fascinante, seducatoare, un amestec fructat perfect, cu note de ananas, guava, fructul pasiunii si stafide, toate... mai mult
Sambata, 16 Martie 2013, ora 00:00
Ofera-i sticlei de whisky un suport de masura, poate o sculptura dupa propriile tale indicatii, sau, pur si simplu, o cutie rafinata, pe gustul tau.
Chivas Regal a lansat o editie speciala pentru sortimentul de 18 ani vechime, fara sa schimbe, insa, cu ceva aroma consacrata a bauturii. Mai exact, a creat trei ambalaje cu stil si personalitate, in colaborare cu designerul auto Pininfarina, cunoscut pentru designul multor automobile celebre din istorie.
Toate acestea poarta un numar de inregistrare, intrucat vei gasi un numar limitat de exemplare in magazinele de tip duty-free. Primele doua variante costa 110 euro, respectiv 440 de euro, in timp ce cea de-al treilea suport are un pret disponibil doar la cerere.
Doua din ele sunt cutii din metal albastru, cu un design inspirat din picatura de apa (sau de whisky), in timp ce al treilea poate deveni o sculptura dupa propriile tale dorinte, la comanda. In orice caz, pachetele Chivas contin o sticla de Chivas Regal Blended Scotch 18 Years Old, cu o eticheta si un dop cu design special, scrie Whiskypedia.
Foto: Whiskypedia
Ambalajul Pinfarina cel mai simplu presupune o cutie aerodinamica din metal de culoare albastra, dar si lemn lucios, si contine o sticla de Chivas Regal 18 Years Old.
Foto: Whiskypedia
Cel de-al doilea ambalaj vine cu acelasi design, dar cu o placa de lemn in interior si doua pahare de whisky. Lemnul folosit pentru a sustine sticla speciala si cele doua pahare este un omagiu adus... mai mult
Sambata, 12 Ianuarie 2013, ora 00:00
Invata sa iti prepari singur un cocteil Manhattan, Rusty Nail, Old Fashioned, Godfather sau un Whisky Sour. Desigur, combinatiile nu se opresc aici, iar daca vrei sa afli mai multe despre cum sa bei un whisky, sau poate noi retete de cocteil, atunci trebuie sa stii ca poti beneficia oricand de un master blender, chiar la tine acasa.
Johnnie Walker a lansat programul "Mentoring At Your Home", menit sa te initieze in tainele degustarii whisky-ului, fie ca esti pasionat sau doar curios.
"Whisky-ul este o bautura cu traditie, pentru barbatii puternici care stiu sa aprecieze o aroma intensa. Nu conteaza atat de mult momentul in care il bei, insa este important e ca atunci cand faci asta sa il savurezi din plin. Whisky-ul poate avea o multitudine de note si de fiecare dintre noi depinde ce anume percepem intr-un anumit moment - aici poate fi o diferenta, in sensul ca dimineata si la o temperatura mai rece putem percepe anumite note, iar seara poate altele", spune Andrei Gusidi, on-trade supervisor la PPD Romania.
El vorbeste despre "simplul gest de a te relaxa cu un pahar de whisky in mana" ca fiind o "terapie prin whisky".
Pentru a savura cu adevarat un whisky si mai ales pentru a incerca un sortiment pentru prima data, exista trei feluri simple de a servi produsul:
"Neat, varianta simpla, direct din sticla; On the Rocks, Se toarna peste 3-4 cuburi mari de gheata; Water Serve, Se adauga peste whisky aproximativ 20 ml apa de masa, plata", explica specialistul.... mai mult
Sambata, 08 Decembrie 2012, ora 00:00
Compass Box Whisky Co. lanseaza cea de-a patra editie a sortimentului Flaming Heart, la doi ani dupa editia precedenta. Acest whisky in editie limitata nu trebuie sa lipseasca din barul tau, daca ai ocazia sa ajungi in tarile in care si-a anuntat deja prezenta.
Doar 9.147 de sticle au fost produse, iar ele vor ajunge pe piata inainte de sezonul sarbatorilor de iarna, lansarea internationala urmand sa aiba loc pe 3 octombrie.
"Momentan, bautura nu va fi exportata in Romania. Din pacate, doritorii vor putea sa cumpere sticlele doar din afara tarii. Flaming Heart va fi disponibil in SUA, Marea Britanie, Franta, Germania, Olanda, Elvetia, Rusia, Danemarca, Suedia, Africa de Sud, Canada si alte cateva tari", a declarat pentru Business24 Chris Maybin, reprezentant al Compass Box Whisky Company.
Daca ajungi in Statele Unite ale Americii, vei putea cumpara o sticla de Flaming Heart pentru 115 dolari, in Marea Britanie cu 83 de lire sterline, iar in restul tarilor europene pretul sau va fi de 100 de euro.
"Aceasta e sortimentul de whisky de care sunt cel mai mandru. Din cate stiu, nu exista un alt scotch asemanator. Niciunul nu combina aroma fumului de turba cu notele dulci in acest mod", spune John Glaser, producatorul bauturii.
Bautura imbina arome puternice, luxoase, de fum, vanilie si condimente.
"Pentru aceasta editie am incercat sa pastram stilul versiunii din 2010, dar am adaugat totusi elemente pentru a crea o bautura mai complexa", afirma... mai mult
Sambata, 15 Septembrie 2012, ora 00:00
Un sortiment de whisky facut pentru a celebra aniversarea de 60 de ani la tronul Marii Britanii a reginei Elisabeta a II-a este scos la vanzare in Singapore pentru 250.000 de dolari o sticla.
Realizat intr-o editie limitata de doar 60 de sticle, Diamond Jubilee este produs de unitatea Johnnie Walker dintr-un amestec de whisky distilat in 1952, potrivit Reuters.
Este deasemenea cea mai scumpa bautura de la evenimentul Master of Spirits II care se organizeaza in fiecare an timp de o luna in Singapore, ocazie cu care sunt expuse cele mai exlusiviste bauturi sau si alte bunuri si servicii.
Singapore, orasul-stat cu cea mai mare concentratie de miliardari a devenit piata de desfacere pentru companiile din industria de lux. Restaurantele rafinate, hotelurile de cinci stele, show-room-urile Ferrari sau Lamborghini dovedesc succesul brandurilor de lux pe acesta piata.
Acelasi pachet, whisky "de epoca" intr-o sticla de cristal cu elemente din argint, doua pahare de cristal si o brosa de piele prinsa de sticla ajunge sa coste in Marea Britanie 159.100 de dolari.
Restul de 82 de obiecte expuse in Singapore valoreaza peste 1 milion de dolari. Intre acestea se afla o sticla de Dom Perignon Reserve de L'Abbaye 1978, o alta de Chateau Cheval Blanc 1986 Imperial si lichior Luzhoulaojiao National Salute.
"Noi vrem sa le vindem pe toate desi planul nostru initial era sa le prezentam publicului. Unii le cumpara doar pentru a se bucura de un gust de calitate, altii le vad... mai mult
Duminica, 01 Aprilie 2012, ora 11:33