Evolutia tot mai incurajatoare a comertului online din Romania atrage o multime de investitori in aceasta piata. Daca vrei sa investesti si tu, ai grija ca tehnicile prin care incerci sa-ti faci vizibila prezenta sa fie adaptate cerintelor momentului si pune-ti la punct o strategie pe termen mediu si lung.
Internetul poate fi un teritoriu plin cu zone de "nisip miscator" pentru antreprenori, iar ajutorul specialistilor in promovarea produselor si serviciilor sau in gestionarea continutului dintr-un site devine esential, explica Sorin Draghici, Managing Partner & New Business Development la Digital Workforce, intr-un interviu acordat Business24.
Piata e-commerce din Romania este in continua crestere, dar, cu toate acestea, multi antreprenori neglijeaza importanta continutului introdus pe blog. Cat de important este acest aspect in pozitionarea unui magazin in acest mediu concurential?
Intr-adevar, un studiu DWF realizat pe un esantion de 3.000 magazine online arata ca doar 1 din 12 magazine online a implementat un blog in cadrul platformei de e-commerce.
Prin intermediul blogului, magazinele online pot oferi informatii suplimentare despre produsele pe care le comercializeaza, dar se pot pozitiona si ca experti prin continutul creat pe nisa pe care ei activeaza.
Cu ajutorul blogului, magazinele pot targeta intentiile de informare ale potentialilor clienti, astfel ajutand la cresterea increderii pe care acestia o au in brandul lor.
Continutul de pe blog este... mai mult
Joi, 21 Iulie 2016, ora 00:00