Vanzarile Sony au crescut cu 13% in trimestrul incheiat la 30 iunie, la 17 miliarde de dolari, iar profitul producatorului japonez de electronice a depasit estimarile analistilor, datorita reducerii costurilor, noilor smartphone-uri lansate si deprecierii yenului.
Profitul net al Sony a fost de 35 milioane de dolari in primul trimestru al anului fiscal 2013-2014, fata de o pierdere de aproximativ 260 milioane de dolari in perioada corespunzatoare din 2012, potrivit unui comunicat transmis joi de grup.
Sony si-a majorat cu 5,3% prognoza privind veniturile pentru anul fiscal 2013-2014, anticipand noi efecte pozitive datorate deprecierii yenului, insa a redus estimarile referitor la vanzarile de televizoare si camere digitale, transmite Bloomberg.
Ce planuri mai are Sony pentru 2013
Compania va lansa in acest an consola de jocuri video PlayStation 4, sperand la cresterea profitabilitatii in contextul concurentei dure de pe pietele televizoarelor, smartphone-urilor si tabletelor.
Actiunile Sony au urcat joi la Tokyo cu 1,7% si s-au dublat ca valoare de la inceputul acestui an.
Fondul de investitii Third Point LLC, care controleaza apoximativ 6,9% din actiunile Sony, cere companiei sa vanda pana la 20% din activele in domeniul de entertainment intr-o oferta publica initiala, pentru a imbunatati performantele companiei si pentru a atrage finantare in vederea revigorarii afacerilor cu electronice.
Conducerea Sony a obiectat fata de propunerea Third Point LLC... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 12:08
Sony, cel mai mare exportator de produse electronice din Japonia, a scazut estimarile privind profitul anual, pe fondul diminuarii cererii, in timp ce aprecierea yenului erodeaza castigurile din afara tarii.
Venitul net ar putea fi de 255 milioane de dolari la sfarsitul anului fiscal ce se incheie pe data de 31 martie, au spus oficialii Sony, care estimasera initial 385 milioane de dolari pentru mai, potrivit Bloomberg.
Actiunile Sony se afla la cel mai scazut nivel din ultimii 30 de ani, dupa aprecierea yenului, incetinirea cresterii economice globale si orientarea consumatorilor catre produsele Apple si Samsung.
Kazuo Hirai, CEO al companiei Sony, vrea sa restructureze segmentul neprofitabil al televizoarelor, concediind 10 mii de persoane si promitand sa aduca compania pe profit prin dezvoltarea segmentului de jocuri, imagini digitale si dispozitive mobile.
Sony va concedia 10.000 de angajati, adica 6% din personal
"Investitorii vor sa vada semne, privind scaderea pierderilor companiei Sony pe segmentul televizoarelor si telefoanelor mobile", a spus Yasuo Nakane, analist la Deutsche Bank AG. O revenire a segmentului de televizoare nu este prea probabila in anul fiscal actual, tinand cont si de faptul ca Sony a redus numarul de modele.
Sony a raportat o pierdere de 315 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, comparativ cu estimarile analistilor de 158 milioane de dolari.
Producatorul japonez de electronice a redus tinta de vanzari... mai mult
Joi, 02 August 2012, ora 10:47